Жахливий досвід послуг від comfy! У вересні придбала декілька плівок на телефон, одну використали відразу у магазині, інші сказали, як буде потреба змінити-приходьте, поклеємо любого дня. Звернулась до comfy у м.Кременчук 3 січня. Цього дня "експерт"з поклейки видав, телефон у вас note 20 ultra старий і плівка на нього теж може бути вже стара і не ляже......щоб ви розуміли строк гарантійний на плівці вказано липень 2023 року. Вироблена липень 2022 Майстер почав свою роботу.....в цей час бігав до інших покупців, пакував їм товар , довго щось розповідав, потім повертався до телефону, читав інструкцію на коробці з плівкою......Потім покликав і показав жах,плівка наклеєна криво, вся у пузирях, намагаючись видавити ті пузирі він шкребком чи ногтем нацарапав страшні візерунки....Такого я не бачила ніколи. Заявив, що плівка вже стара і він не несе відповідальність, що вона так лягла....криво, мабуть теж лягла через старість.... На питання як вирішите це питання, пішов кликати друга, сумніваюсь, що то був якийсь адміністратор магазину, бо за таке спілкування з людьми взагалі питання,, як вони отримують ту роботу. Отже, група підтримки заявила, що так як плівку купили не сьогодні, то кошти за неї не повернуть, бо пройшло 14 днів! Агов, люди, я прийшла не повертати плівку, я прийшла її використати, використати витрачені кошти , а ви мені спортили новий товар. До того ж таку плівку нам вже клеїв без проблем інший працівник магазину. На питання, як вирішити питання, відповіли, хочете псіхувати, псіхуйте і дзвоніть куди хочете, ми нічого не зробимо Це продавці, це люди, що обслуговують покупців! Так, я була незадоволена, що хлопець, маючи криві руки, береться за те, чого не може, і псує людям речі, але я не на хвилину під час свого незадоволення не дозволила собі використати ті слова, з якими мали наглість звертатися працівники магазину. Отже, суть справи така, ви можете придбати річ, вам її спаскудять і скажуть, ми нічим не можемо допомогти . Наприклад, ви придбали тканину на порушив одягу, принесли до швачки, а вона вам зіпсували тканину і сказали, нічого не знаю, тканина стара виявилась Ніяк вирішити питання хлопець "майстер" не намагався, перед ними був принтер, що нарізає плівки, можна було запропонувати хоча б цей варіант, бо він зняв і попередню плівку , і зіпсував нову....нічого. Просто дурновата посмішка у відповідь на питання, як ви вирішите питання з тим,що зіпсували товар. "А ми не несемо відповідальність за те, що продав інтернет-магазин, така відповідь". Обслуговування, дно. Працівники хами. Ніколи, нікому не раджу звертатися сюди. На гарячій лінії після довгих розмов пообіцяли 150 бонусів на рахунок, вони навіщо мені, якщо меня потрібна плівка на телефон, яку Ви використали і викинули? Чи замінять мені ваші бонуси товар, який був потрібен сьогодні? Ні.
Недостатки:
Хамство, некомпетентність працівників магазину. Інтернет магазин продаж товар, що магазину називає нерентабельним і поганим.
Олено, дякуємо вам за відгук. Спасибі, що ви вийшли з нами на зв'язок в зручному каналі комунікації (інстаграм). Питання закрито. Ще раз просимо вибачення. Будемо сподіватися, що ви використаєте бонус для покупки нових товарів та матимете приємний досвід Цінуємо кожне зауваження.
Хами та некомпетентні працівники comfy Кременчук - Отзывы о COMFY
У вересні придбала декілька плівок на телефон, одну використали відразу у магазині, інші сказали, як буде потреба змінити-приходьте, поклеємо любого дня.
Звернулась до comfy у м.Кременчук 3 січня.
Цього дня "експерт"з поклейки видав, телефон у вас note 20 ultra старий і плівка на нього теж може бути вже стара і не ляже......щоб ви розуміли строк гарантійний на плівці вказано липень 2023 року. Вироблена липень 2022
Майстер почав свою роботу.....в цей час бігав до інших покупців, пакував їм товар , довго щось розповідав, потім повертався до телефону, читав інструкцію на коробці з плівкою......Потім покликав і показав жах,плівка наклеєна криво, вся у пузирях, намагаючись видавити ті пузирі він шкребком чи ногтем нацарапав страшні візерунки....Такого я не бачила ніколи. Заявив, що плівка вже стара і він не несе відповідальність, що вона так лягла....криво, мабуть теж лягла через старість....
На питання як вирішите це питання, пішов кликати друга, сумніваюсь, що то був якийсь адміністратор магазину, бо за таке спілкування з людьми взагалі питання,, як вони отримують ту роботу.
Отже, група підтримки заявила, що так як плівку купили не сьогодні, то кошти за неї не повернуть, бо пройшло 14 днів!
Агов, люди, я прийшла не повертати плівку, я прийшла її використати, використати витрачені кошти , а ви мені спортили новий товар. До того ж таку плівку нам вже клеїв без проблем інший працівник магазину.
На питання, як вирішити питання, відповіли, хочете псіхувати, псіхуйте і дзвоніть куди хочете, ми нічого не зробимо
Це продавці, це люди, що обслуговують покупців!
Так, я була незадоволена, що хлопець, маючи криві руки, береться за те, чого не може, і псує людям речі, але я не на хвилину під час свого незадоволення не дозволила собі використати ті слова, з якими мали наглість звертатися працівники магазину.
Отже, суть справи така, ви можете придбати річ, вам її спаскудять і скажуть, ми нічим не можемо допомогти .
Наприклад, ви придбали тканину на порушив одягу, принесли до швачки, а вона вам зіпсували тканину і сказали, нічого не знаю, тканина стара виявилась
Ніяк вирішити питання хлопець "майстер" не намагався, перед ними був принтер, що нарізає плівки, можна було запропонувати хоча б цей варіант, бо він зняв і попередню плівку , і зіпсував нову....нічого.
Просто дурновата посмішка у відповідь на питання, як ви вирішите питання з тим,що зіпсували товар.
"А ми не несемо відповідальність за те, що продав інтернет-магазин, така відповідь". Обслуговування, дно. Працівники хами. Ніколи, нікому не раджу звертатися сюди.
На гарячій лінії після довгих розмов пообіцяли 150 бонусів на рахунок, вони навіщо мені, якщо меня потрібна плівка на телефон, яку Ви використали і викинули? Чи замінять мені ваші бонуси товар, який був потрібен сьогодні? Ні.
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, менеджер підтримки Ірина