Illia Отзыв написан 18 декабря, 2022 год7 просмотров
Доброго здоров'я! Перший раз зв'язався з даним магазином. Замовив товар. Прийшов трохи раніше чим заявлялось. Я радісний с хорошим настроєм забрав товар. (Не перевіривши товар на почті) (мій косяк(. світла не було..через генератор тільки …змоги всерівно не було перевірити) коробка була ціла, і я подумав, ну що може піти не так!? До цього я замовляв в інших магазинах і все завжди було добре. Прийшовши додому , почав його розпаковувати. І що я побачив 😱 Він був весь в царапинах і були сліди використання даного товару . Сказати що я був в шоці це нічого не сказати !!! ((( Товар купував як на подарунок дорогій мені людині.І як в такому виді його дарувати? Нагадую , світло відсутнє. Я відразу роблю фото. Через півтори години як з'являється світло , пишу в службу підтримки, і скидаю фото. На що мені відповідають, що можна залишити і отримати бонуси , чи повернути. Авжеж я його хочу повернути. На складі це був останній. Мене попросили сфоткати коробку, я навіть записав відео що все ціле (документація і коробка). На що мені оператор в тг. відповідає, що все круто , створив заявку на повернення, і що до 17 грудня зі мною ще зв'яжіться оператор по телефону. Було 15 грудня. 16 грудня в 9 годин ранку мені прийшло повідомлення, що моє замовлення передано в логістичну компанію і ждати новин від пошти і номер декларації. Чесно кажучи я нічого не зрозумів. Ну думаю, добре! почекаю до 17 грудня. Вже 17 грудня, я не втримався і в 11 ранку я написав знову в телеграм підтримку. Мені відповіли що сьогодні зі мною точно зв'яжуться. Ну... Що тут сказати. Зараз 18 грудня. Так 17 ніхто і не зв'язався. Настрою від такого сервісу 0. Свято без подарунка... І нічого не зрозуміло що буде далі. Невже така велика компанія а себе веде як "шарашкіна кантора"?. Мені він не потрібен, дарувати в такому вигляді це себе не поважати. От у мене питання до представника компанії, не вже ви не бачите що ви відправляєте!? На даний момент, я дуже розчарований (( сам з Миколаївської області, залишився без роботи, копив ці нещасні кошти, щоб зробити приємний подарунок дорогій мені людині. І тут таке!Просто сум і розпач. Скільки горя від "орків" пережити і страждань, і тут іще таке знущання. Якщо щось проясниться поміняю відгук. А зараз, просто розчарування даним магазином, перший раз зіткнувся з таким жахливим сервісом.
Достоинства:
Швидко прийшло замовлення.
Недостатки:
Сервіс і підтримка клієнтів нульова. Не якісний товар не відповідає заявленим вимогам!
Ознайомлені з вашою ситуацією та просили, щоб з вами зв'язались повторно 18.12 по зверненню № 1129346. Розуміємо, що очікування є досить тривалим. За це перепрошуємо у вас.
Ми знаємо, що ви повернули товар, зараз - потрібно дочекатися повернення коштів. Зробили усе, що від нас залежить, щоб це пройшло швидко.
На жаль, це таки міжбанківські відносини.
Дуже прикро, що у вас залишилась така думка щодо якості нашого товару. Ми завжди дотримуємось загальноприйнятих умов щодо обміну та поверненню товару, часто йдемо клієнтові назустріч.
Сподіваємось, що наші зусилля змінять ваше враження про наш сервіс в позитивну сторону.
COMFY поверни кошти ! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Ознайомлені з вашою ситуацією та просили, щоб з вами зв'язались повторно 18.12 по зверненню № 1129346. Розуміємо, що очікування є досить тривалим. За це перепрошуємо у вас.
Ми знаємо, що ви повернули товар, зараз - потрібно дочекатися повернення коштів. Зробили усе, що від нас залежить, щоб це пройшло швидко.
На жаль, це таки міжбанківські відносини.
Дуже прикро, що у вас залишилась така думка щодо якості нашого товару. Ми завжди дотримуємось загальноприйнятих умов щодо обміну та поверненню товару, часто йдемо клієнтові назустріч.
Сподіваємось, що наші зусилля змінять ваше враження про наш сервіс в позитивну сторону.
З повагою, менеджер підтримки Богдан