Тетяна Отзыв написан 12 ноября, 2022 год21 просмотр
Прийшла на магазин в надіі купити МФУ. По наявності вибір був дуже малий , мене цікавив кольоровий , лазерний и щоб був Вай Фай. Продавець запропонував зробити замовлення і через декілька днів його привезуть на магазин . Я погодилася . Показала модель яка мені підходила по ціні . Продавець сказав не погана модель і замовив . Я з нетерпінням чекала на це МФУ . В мене маленька дитинка і вже скоріш хотілося надрукувати його фото . 10.11.2022 я поїхала на магазин забирати товар , оплатила його . Ціна його 19500 . На питання чи будемо перевіряти ? Продавець сказав та я думаю з ним все гаразд , якщо що то гарантії рік . Дома розпакувала його , і почала налаштовувати . При налаштуванні друкуються пробні листи . По закінченню я спробувала надрукувати кольорове фото , але воно виходило чорно біле . Звертаюся на інший день до продавця кажу так і так . А він мені , а ви що не знали що він чорно білий ? В сенсі ? Я до вас прийшла купити кольоровий же , звідки я знала хто з нас консультант ? Я не просила повертати кошти . Просила обміняти на кольоровий в чому мені відмовили . Я дуже розчарована ми є постійними клієнтами цього магазину . Хотілося лояльності і вирішення цього питання .
Спасибо большое, что у вас получилось решить мою проблему . И вы дорожите своими клиентами . Претензий ни у магазина ни к продавцу не имею . Останемся и дальше вашими клиентами.
Тетяно, ознайомились з ситуацією, що відбулась у магазині та вже зв'язались з вами щодо надання позитивного для вас рішення. Маємо зауважити, що в цьому випадку, немає провини нашого консультанта і за чинним законодавством оскільки техніка введена в експлуатацію, не повинні робити повернення. Тим часом ми поважаємо та любимо наших клієнтів і завжди готові на нестандартні кроки лояльності, якщо це можливо. Хотіли б залишити у вас тільки приємне враження, щоб ви мали змогу робити та зберігати фото - теплі спогади про те як ростуть та розвиваються ваші діти ♥ і сподіваємось на те, що ви будете задоволені результатом і ще не раз завітаєте до наших магазинів.
Повернення або обмін . - Отзывы о COMFY
Продавець запропонував зробити замовлення і через декілька днів його привезуть на магазин . Я погодилася . Показала модель яка мені підходила по ціні . Продавець сказав не погана модель і замовив . Я з нетерпінням чекала на це МФУ . В мене маленька дитинка і вже скоріш хотілося надрукувати його фото . 10.11.2022 я поїхала на магазин забирати товар , оплатила його . Ціна його 19500 . На питання чи будемо перевіряти ? Продавець сказав та я думаю з ним все гаразд , якщо що то гарантії рік .
Дома розпакувала його , і почала налаштовувати . При налаштуванні друкуються пробні листи . По закінченню я спробувала надрукувати кольорове фото , але воно виходило чорно біле .
Звертаюся на інший день до продавця кажу так і так . А він мені , а ви що не знали що він чорно білий ?
В сенсі ? Я до вас прийшла купити кольоровий же , звідки я знала хто з нас консультант ?
Я не просила повертати кошти . Просила обміняти на кольоровий в чому мені відмовили .
Я дуже розчарована ми є постійними клієнтами цього магазину . Хотілося лояльності і вирішення цього питання .
отзыв
Комментарии к отзыву
Тетяно, ознайомились з ситуацією, що відбулась у магазині та вже зв'язались з вами щодо надання позитивного для вас рішення. Маємо зауважити, що в цьому випадку, немає провини нашого консультанта і за чинним законодавством оскільки техніка введена в експлуатацію, не повинні робити повернення. Тим часом ми поважаємо та любимо наших клієнтів і завжди готові на нестандартні кроки лояльності, якщо це можливо. Хотіли б залишити у вас тільки приємне враження, щоб ви мали змогу робити та зберігати фото - теплі спогади про те як ростуть та розвиваються ваші діти ♥ і сподіваємось на те, що ви будете задоволені результатом і ще не раз завітаєте до наших магазинів.
З повагою, служба підтримки COMFY