Денис Отзыв написан 5 октября, 2022 год13 просмотров
В магазині Комфі 05.06.2022 року купив ноутбук HP ігровий, через 2 місяця він зламався. Відніс до магазину де його купляв. Мені надали акт прийому де було вказано, що ремонт відбудеться на протязі не більше 31 робочого дня з наступного дня після закінчення військового стану, що є порушенням чинного законодавства України "Про захист прав споживачів" де про це нічого не вказано. З сервісного центру надійшов акт, в якому вказано, що зламана матерінська плата та у зв'язку з військовим станом нема постачань запчастин. У зв'язку з чим подовжують гарантію. Написав заяву про незгоду з актом з сервісного центру та просив надати міні інший ноутбук такої ж конфігурації або повернути кошти. Надійшов лист від юристів Комфі де вони посилаються на довідку Торгівель но промислової палати про форс мажорні обставини з військовим станом та зламана материнська плата не є істотним недоліком товару. У зв'язку з чим відмовили в задоволенні заяви. Що є порушенням нормам чинного законодавства України.
Кожна техніка, що є в нашому магазині, має офіційні гарантійні зобов'язання/підтримку від виробника. Це означає, що ви можете звернутись до наших магазинів і ми допомагаємо її передати до авторизованого сервісного центру. Чи звернутись до авторизованого сервісного центру самостійно. Власних сервісних центрів ми не маємо.
Однак, зауважимо, що не полишаємо це питання, для наших клієнтів та нас воно є пріорітетним, ми розглядаємо кожен випадок окремо і шукаємо всі можливі варіанти для прискорення та вирішення. Одразу ж, як тільки сервісний центр отримує деталь, ремонт виконується в найкоротші терміни.
Якщо ви не згодні з наданим на даний час рішенням, ви можете сформувати письмове звернення з додаванням нових фактів та вимог на нашу електронну пошту [email protected]
Не купуйте товар в магазині Комфі - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Кожна техніка, що є в нашому магазині, має офіційні гарантійні зобов'язання/підтримку від виробника. Це означає, що ви можете звернутись до наших магазинів і ми допомагаємо її передати до авторизованого сервісного центру. Чи звернутись до авторизованого сервісного центру самостійно. Власних сервісних центрів ми не маємо.
Зараз, дійсно, інколи виникають затримки з постачанням деталей в країну (рідше ніж на весні, але вони є). Ці терміни затримки можуть називатись форс-мажором. Детальніше https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf
Однак, зауважимо, що не полишаємо це питання, для наших клієнтів та нас воно є пріорітетним, ми розглядаємо кожен випадок окремо і шукаємо всі можливі варіанти для прискорення та вирішення. Одразу ж, як тільки сервісний центр отримує деталь, ремонт виконується в найкоротші терміни.
Якщо ви не згодні з наданим на даний час рішенням, ви можете сформувати письмове звернення з додаванням нових фактів та вимог на нашу електронну пошту [email protected]
З повагою,