Гость Отзыв написан 25 сентября, 2022 год2 просмотра
Нещодавно в магазині Comfy придбала дорожній фен. Фен хороший, а ось обслуговування на низькому рівні. Я розумію,що обслуговування у цей час залежить не тільки від виховання продавця, але ще й професійної компетентності. Я б ще додала бажання працювати. Ось цього БАЖАННЯ я не помітила. Зневажлива поведінка до покупця дико вражає. Молоді дівчата, мабуть практиканти піся торговельного училища, кучкувалися та гигикали. Враження, що знаходячись серед гарних молодих хлопців їх більш цікавило особисте життя ніж покупці. Відповідали майже чарез плече с півоберта, демонструючи своі зверхність та зневажливість. Я не молода людина. Мені 60 років і за своє життя я всього цього вже надивилася і наїлася ще за часів Радянського Союзу. Треба щось міняти. Comfy мені подобається і знижки хороші, і інтернет-магазин добре працює, але атмосферу в магазині створюють виховані доброзичливі продавці. Чи дочекаюсь я коли обслуговування в ваших магазинах буде хоча б на такому рівні, як в Західній Україні?
Дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук про наш сервіс! Дуже прикро, що у вас залишилось саме таке враження від візиту у наш магазин. Щиро перепрошуємо, що не змогли надати потрібну консультацію. Дякуємо, що звернули увагу на наше недопрацювання.
Просимо вас написати нам адресу магазину до якого ви звертались на [email protected], аби ми передали зауваження до керівництва магазину.
25 вересня 2022 рік. Кривий Ріг - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук про наш сервіс! Дуже прикро, що у вас залишилось саме таке враження від візиту у наш магазин. Щиро перепрошуємо, що не змогли надати потрібну консультацію. Дякуємо, що звернули увагу на наше недопрацювання.
Просимо вас написати нам адресу магазину до якого ви звертались на [email protected], аби ми передали зауваження до керівництва магазину.
З повагою, COMFY