Олена Отзыв написан 18 сентября, 2022 год19 просмотров
Купувала телефон Xiaomi Poco X3 Pro 8/256 в комфі, через пів року він перестав працювати. Віддали до севісного центру, чекали ремонту 5 місяців! Це якийсь жах, телефонувала їм кожного тижня, поки вони не списали телефон, бо не змогли відремонтувати! Приїхали до магазину(після смс з запрошенням), де нам запропонували інший телефон Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6/128 за який потрібно доплатити 1500 грн! Зателефонувала на гарячу лінію, мені сказали, що нічим допомогти не можуть і треба платити! Я в шоці!!! Мало того що 5 місяців чекали з ремонту телефон, так і треба ще платити за гірший телефон по характеристикам! Не рекомендую магазин комфі, більше ніколи не звернусь до них, хоча багато років купувала в них техніку!
Згодні з вами, ситуація не приємна, і ми повністю розуміємо ваше розчарування та емоції, які ви відчуваєте. Дуже шкода, що техніка вийшла з ладу і вам довелося звертатися до сервісного центру. Виробник виділяє термін, протягом якого можна безоплатно виконати будь-який ремонт, якщо дефект гарантійний. В описаній вами ситуації, як розуміємо, через проблеми з постачанням деталей в країну, досить тривалий час, вам було надано сервісним центром виробника акт на списання. На основі цього документу, ми можемо здійснити надання вам точно такої моделі смартфону, або провести повернення коштів за покупку. На жаль, дана модель повністю відсутня в нашій мережі.
Тому вам було проведено повернення коштів. Тільки ви можете прийняти подальше рішення, як ними розпоряджатись - чи це буде придбання нового смартфону, або зовсім іншої техніки.
Як альтернативу запропонованого вам Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6/128, ми рекомендуємо розглянути також смартфон Poco M4 Pro 8/256Gb Power Black.
Якщо у вас залишились невирішені питання, або потрібна додаткова консультація, напишіть нам на електронну пошту [email protected] з поміткою "відгук на otzyvua №1716189".
Ремонт телефона по гарантії - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Згодні з вами, ситуація не приємна, і ми повністю розуміємо ваше розчарування та емоції, які ви відчуваєте. Дуже шкода, що техніка вийшла з ладу і вам довелося звертатися до сервісного центру. Виробник виділяє термін, протягом якого можна безоплатно виконати будь-який ремонт, якщо дефект гарантійний. В описаній вами ситуації, як розуміємо, через проблеми з постачанням деталей в країну, досить тривалий час, вам було надано сервісним центром виробника акт на списання. На основі цього документу, ми можемо здійснити надання вам точно такої моделі смартфону, або провести повернення коштів за покупку. На жаль, дана модель повністю відсутня в нашій мережі.
Тому вам було проведено повернення коштів. Тільки ви можете прийняти подальше рішення, як ними розпоряджатись - чи це буде придбання нового смартфону, або зовсім іншої техніки.
Як альтернативу запропонованого вам Xiaomi Redmi Note 10 Pro 6/128, ми рекомендуємо розглянути також смартфон Poco M4 Pro 8/256Gb Power Black.
Якщо у вас залишились невирішені питання, або потрібна додаткова консультація, напишіть нам на електронну пошту [email protected] з поміткою "відгук на otzyvua №1716189".
З повагою, служба підтримки COMFY