Юлія Отзыв написан 1 сентября, 2022 год3 просмотра
Сервіс доставки товара, який купували в інтернет-магизині, не витримує ніякої критики! На сайті написано, що доставка відбувається в день покупки до 20-00, ніяких обмежень по часу покупки не вказано. Купила товар в 19 год., оплатила доставку онлайн. Диспетчер повідомів, що доставку в день покупки вже здійснити не встигнут і що, кур'єр зв"яжеться зі мною на наступний день. Сьогодні наступний день, вже майже 16 год. Ніхто не телефонував, з"ясувати скільки чекати і як планувати свій день не можна. Дзвінок на гарячу лінію не допоміг - до речі, зворотнього дзвінку чекала близько 2 годин, відповідь та же: чекайте, кур'єр зателефонує приблизно за годину до доставки. Тобто цілий день до 20-00 клієнт повинен чекати, сидячи вдома. І це за 148 грн.!
Юлія, дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук.
Нам шкода, що ви зіткнулись із такою ситуацією - це скоріше виключення, аніж правило, адже ми розуміємо важливість інформування клієнтів під час оформлення замовлення на сайті щодо дійсної дати/часу доставки.
Перепрошуємо у вас за очікування та незручності. Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] або зателефонувати на 0 800 303 505 та проінформувати, чи отримали ви вже замовлення? Ми зі свого боку докладемо максимум зусиль, аби подібних ситуацій більше не траплялось.
незадовільний сервіс доставки в Києві - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Юлія, дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук.
Нам шкода, що ви зіткнулись із такою ситуацією - це скоріше виключення, аніж правило, адже ми розуміємо важливість інформування клієнтів під час оформлення замовлення на сайті щодо дійсної дати/часу доставки.
Перепрошуємо у вас за очікування та незручності. Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] або зателефонувати на 0 800 303 505 та проінформувати, чи отримали ви вже замовлення? Ми зі свого боку докладемо максимум зусиль, аби подібних ситуацій більше не траплялось.
З повагою, COMFY