Тетяна Отзыв написан 25 августа, 2022 год7 просмотров
Придбала телефон в мережі Комфі. Це було моє останнє придбання будь-якого товару в цій мережі !!! Через місяць Айфон 12 припинив свою діяльність, тому віднесла товар назад в магазин, який взявся його ремонтувати. З початком воєнного стану "ремонт" затягнувся на півроку, і далі продовжувався б на невідомий строк. З магазином переписка нічого не дала, юрист магазину все списувала на військовий стан, а так би вони його поремонтували!!!! На мою заяву провести експертизу смартфону на визначення того, що телефон має ІСТОТНИЙ НЕДОЛІК могазин повідомив, що телефон не в них а в сервісі. Сервісний центр теж не надав дефектний акт поломки, на словах повідомили, що замінювати потрібно все, крім камери та скла, але деталей немає - війна, тому чекайте..... Справедливості вдалося добитись лише через підтримку Аpple - кошти за бракований телефон мені повернув Apple. В Комфі більше ні ногою!!!
Дякуємо за вашу розгорнуту розповідь та досвід співпраці із нами.
На кожний товар, що ви можете придбати у нашому магазині надається гарантія виробника. Якщо у роботі техніки виявлено дефект або техніка виконує свою роботу некоректно, то за умов наданої гарантії ви можете звернутись до авторизованого сервісного центру або сервісного центру виробника. Після проведення діагностики та у разі виявлення суттєвого недоліку вам надається "акт на списання" за яким ви можете отримати новий товар або кошти назад. Як розуміємо, у вашій ситуації якраз виробник і надав вам даний акт.
Щиро перепрошуємо, що вам довелось так довго очікувати та хвилюватись! Ми обов'язково зробимо для себе висновки з даної історії та докладемо максимум зусиль, щоб подібні ситуації не виникали.
Якщо у вас є невирішені питання, будь ласка, пишіть нам на [email protected] або телефонуйте 0 800 303 505.
Акт мав надати сервісний центр, до якого ви надіслали телефон на гарантійний ремонт, але не надав, та на мої заяви не відповідав!!. Проведення експертизи на визначення ІСТОТНОГО НЕДОЛІКУ мали організувати ви за моєю заявою. Натомість, заява була проігнорована, вимоги законодавства вам ні до чого. Права споживача для вас - це невідоме поняття.
НІ НОГОЮ в КОМФІ - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за вашу розгорнуту розповідь та досвід співпраці із нами.
На кожний товар, що ви можете придбати у нашому магазині надається гарантія виробника. Якщо у роботі техніки виявлено дефект або техніка виконує свою роботу некоректно, то за умов наданої гарантії ви можете звернутись до авторизованого сервісного центру або сервісного центру виробника. Після проведення діагностики та у разі виявлення суттєвого недоліку вам надається "акт на списання" за яким ви можете отримати новий товар або кошти назад. Як розуміємо, у вашій ситуації якраз виробник і надав вам даний акт.
Щиро перепрошуємо, що вам довелось так довго очікувати та хвилюватись! Ми обов'язково зробимо для себе висновки з даної історії та докладемо максимум зусиль, щоб подібні ситуації не виникали.
Якщо у вас є невирішені питання, будь ласка, пишіть нам на [email protected] або телефонуйте 0 800 303 505.
З повагою, COMFY