НЕ ПОКУПАЙТЕ в КОМФИ НИЧЕГО от слова совсем!!!05.07.2022 Купил ноутбук номер заказа 6436445, вечером 06.07.2022 уже начал мигать єкран, был в использовании от силы пару часов, позвонил в комфі утром 07 07 2022,сказали вести в сервисный центр так как он на гарантии, и это теперь ваш ноутбук,типа занимаетесь сами, ну вы поняли, честно говоря все эти дни в шоке, продали товар бракованный, неисправный за 30999грн, до этого дня покупал всю технику в комфи, но впредь ни в коем случае не буду вашим покупателем, никому не рекомендую, настроение испорчено в хлам, ноутбук покупался в магазине не б/у техники, а в магазине Комфи концепция,которого каждый потребитель важен для нас,я смотрю как важен, продали некачественный товар, который нельзя использовать по назначению, и успокоили это теперь ваши проблемы!!! В такое тяжелое для Украины время вы наживаетесь на своих же, ну-ну, бумеранг вернётся уверен.
Дякуємо, що ділитесь своїм досвідом покупки, адже історія кожного клієнта індивідуальна. Ми завжди робимо наголос на якості наших товарів та радимо перевіряти товари в момент отримання у магазині. Після покупки та активації пристрою він вже не підлягає під умови обміну товарів протягом 14 днів.
Згодні з тим, що дуже прикро, коли товар виходить з ладу в перші ж дні користування, та брак на виробництві завжди можливий. Виробник це розуміє, тому на товар надається гарантія. Аби зрозуміти, що саме стало причиною даного дефекту ми радимо передати товар на діагностику. Якщо під час діагности буде виявлено дефект виробництва - вам надається "акт на списання" за допомогою якого ви можете отримати новий товар, або повернути кошти.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, пишіть нам на [email protected]
магазин не знает, что делали с товаром за пределами магазина. Поэтому только на СЦ производителя. По закону вы можете сами отправить товар в СЦ или через магазин(но будет дольше по времени)
НЕ РЕКОМЕНДУЮ КОМФИ - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що ділитесь своїм досвідом покупки, адже історія кожного клієнта індивідуальна. Ми завжди робимо наголос на якості наших товарів та радимо перевіряти товари в момент отримання у магазині. Після покупки та активації пристрою він вже не підлягає під умови обміну товарів протягом 14 днів.
Згодні з тим, що дуже прикро, коли товар виходить з ладу в перші ж дні користування, та брак на виробництві завжди можливий. Виробник це розуміє, тому на товар надається гарантія. Аби зрозуміти, що саме стало причиною даного дефекту ми радимо передати товар на діагностику. Якщо під час діагности буде виявлено дефект виробництва - вам надається "акт на списання" за допомогою якого ви можете отримати новий товар, або повернути кошти.
У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, пишіть нам на [email protected]
З повагою, Comfy