Оленв Володимирівна Отзыв написан 27 марта, 2022 год9 просмотров
Замовила холодильник 22 лютого 2022 року, повністю сплатила за холодильник, доставку та перенавіс дверей. 25 лютого доставляти відмовилися, обіцяли повернути гроші, надала всі затребувані документи через електронну пошту, але досьогодні гроші не повернули, хоча магазини працюють і відмовляються надати конкретну інформацію щодо повернення грошей. Кожного разу, коли телефоную, обіцяють повернути гроші максимум через 2 дні, але вже більше місяця нічого, крім обіцянок.
Ми дуже перепрошуємо у вас за довге очікування та завдані незручності. На жаль, через теперішню ситуацію у країні багато наших (звичних) процесів призупинені або обробляються іншим чином. На це впливає багато факторів та ми намагаємось йти назустріч нашим клієнтам: фіксуємо зауваження, скарги, побажання, продовжуємо терміни можливості повернення товарів тощо. Ми всі люди й всі опинились у складних умовах. Наразі ваше питання в роботі та як тільки ми будемо мати можливість провести повернення - обов’язково і одразу проведемо. Ми вдячні вам за розуміння та дуже сподіваємось якомога швидше за першої ж нагоди вирішити всі питання!
Невиконання замовлення при неповенренні грошей - шахрайство - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми дуже перепрошуємо у вас за довге очікування та завдані незручності. На жаль, через теперішню ситуацію у країні багато наших (звичних) процесів призупинені або обробляються іншим чином. На це впливає багато факторів та ми намагаємось йти назустріч нашим клієнтам: фіксуємо зауваження, скарги, побажання, продовжуємо терміни можливості повернення товарів тощо. Ми всі люди й всі опинились у складних умовах. Наразі ваше питання в роботі та як тільки ми будемо мати можливість провести повернення - обов’язково і одразу проведемо. Ми вдячні вам за розуміння та дуже сподіваємось якомога швидше за першої ж нагоди вирішити всі питання!
З повагою, COMFY