Руслан Отзыв написан 18 февраля, 2022 год8 просмотров
Вже вдруге відправив свій смартфон "ZTE Blade 2050", на ремонт в цей сервісний центр "Гратіс" по тій самій причині, що і вперше! Номер акту прийому передачі товару YUZG1776050222! Перший раз без проблем здійснили заміну модуля по гарантії виробника! Другий раз, тобто тепер, відправив ще 5 лютого і сьогодні вирішив зателефонувати та дізнатися статус ремонту і кажуть мені, що було оновлено операційну систему! Яке оновлення, питаю я, оскільки мала бути заміна модуля по тій самій причині, що і минулого разу? Інженер на цей раз інший і певно сліпий чи криворукий чи під дією чогось раз непомітив дефектів і це смартфон у нього на діагностиці з 12 лютого сьогодні вже 18! Минулого разу все було чудово і за два тижні смартфон був в мене відремонтований! Цього разу все жахливо, тому я змінюю свій попередній відгук про вас і знижую вам оцінку з 4 до 1 зірки! Весь негативний досвід, що люди пишуть про вас - це правда! Самий к0нчений сервісний центр разом з магазином "Comfy" в якому купив клятий смартфон з дисплеєм, який постійно вигорає і навіть той, що був замінений перший раз теж, отже зробив висновок для себе, що це такий дешевий модуль сам по собі від виробника, тож більше ніколи в житті не куплю собі китайський смартфон!
Руслане, дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук про співпрацю із нами та сервісним центром, що надає обслуговування техніки за гарантією виробника. Перепрошуємо, що ви зіткнулись зі складнощами та непорозумінням зі співробітниками сервісного центру та просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] чи ви вже отримали смартфон. Ми від себе обов'язково проінформуємо щодо цієї ситуації наших відповідальних менеджерів по роботі із сервісними центрами.
Привіт! Я розібрався з сервісним центром і додатково попередив менеджера комфі, тож здійснили заміну модуля! Підказала мені інтуїція, що потрібно подзвонити дізнатися статус ремонту, а якби цього не зробив, то смартфон би приїхав не відремонтований! Все гаразд зробили в той же день коли висунув претензію! Смартфон вже в мене пишу з нього відповідь! Думаю все буде гаразд після ремонту!
Смартфон не відремонтували! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Руслане, дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук про співпрацю із нами та сервісним центром, що надає обслуговування техніки за гарантією виробника. Перепрошуємо, що ви зіткнулись зі складнощами та непорозумінням зі співробітниками сервісного центру та просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] чи ви вже отримали смартфон. Ми від себе обов'язково проінформуємо щодо цієї ситуації наших відповідальних менеджерів по роботі із сервісними центрами.
Дякуємо!