Гость Отзыв написан 28 января, 2022 год4 просмотра
Мною було помилково переказано кошти на рахунок компанії 03.01.2022 року. 13.01.2022 я замітив і звернувся до них із усною заявою про повернення коштів, так як порадили відповідно працівники кол-центру. Після декількох днів розмов все ж таки вирішили, що мені потрібно звернутись із заявою в найближчий магазин. 16.01.2022 я прибув та написав заяву (з якою були теж проблеми, працівники взагалі не розуміють, шо від них потребують, але все ж таки якось написав її). Станом на 28.01.2022 кошти не повернуті, кожен раз, коли телефоную в кол-центр Comfy - повідомляють, що перетелефонують і на тому все.
Дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук. На нашій меті завжди є якісне обслуговування клієнтів та швидке вирішення питань із якими ви можете зіткнутись. Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та детальніше проінформувати щодо ситуації, яка виникла.
Не повертають кошти - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо, що ви знайшли час та залишили відгук. На нашій меті завжди є якісне обслуговування клієнтів та швидке вирішення питань із якими ви можете зіткнутись. Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку та детальніше проінформувати щодо ситуації, яка виникла.
Будемо вдячні та зробимо все можливе!