Дмитро Отзыв написан 18 января, 2022 год11 просмотров
Оформив і оплатив замовлення онлайн 16.01. За умовами укладеного договору доставка товару мала бути у магазин 17.01. У цей день товар у магазин не доставили, про що не повідомили. О 10 ранку 18.01 зателефонував оператор, бо він нібито лише отримав інформацію зі складу, що доставити можуть 20.01. Тобто 18.01 товар був ще у якомусь місті на складі. І нікого 17.01 не цікавила інформація, чи доставили товар у магазин у домовлений день. Ніхто це не перевіряв. У якості вибачення оператор запропонував... нарахувати 150 бонусів :))) Дурнішої пропозиції ще не зустрічав. Якби справді шкодували, що обманули, то могли б запропонувати адресну доставку товару (її об'єктивна вартість не більше 50-70 грн). Таке враження, що у Сomfy січневі святкування до 19.01 не припиняються ні на складах, ні в операторів. Найнижча оцінка (1) за обман з терміном доставки у момент оформлення й оплати замовлення, (2) за відсутність інформації про неможливість доставити товар у домовлений день, (3) за невміння організувати роботу операторів і працівників складів для контролю за виконанням умов укладених договорів, (4) за неадекватну пропозицію вибачення 150 бонусами (до речі, їх не нарахували, що теж показово).
Достоинства:
- зручний пошук товарів на вебсайті
- швидкість оформлення замовлення
Недостатки:
- обман з термінами доставки,
- неналежна комунікація з приводу неможливості виконати умови укладеного договору,
- відсутність контролю за дотриманням умов укладених договорів,
- відсутність належного контролю з боку власника за роботою операторів і працівників складів,
- вебсайт не повністю українізований (при переході до оформлення замовлення таке оформлення робиться виключно російською).
Дякуємо вам за такий розгорнутий відгук та клієнтський досвід. Нам прикро, що він саме такий.Щиро перепрошуємо у вас за завдані незручності, що ви зіткнулись із ненайкращим прикладом нашого сервісу. Запевняємо вас, що для себе ми зробили висновки та докладемо максимум зусиль для усунення описаних вище недоліків у нашій роботі, аби у майбутньому подібного більше не траплялось.
Просимо вас написати нам та уточнити, чи вдалось все ж отримати замовлення.
Замовлення 7046089 - Отзывы о COMFY
У цей день товар у магазин не доставили, про що не повідомили.
О 10 ранку 18.01 зателефонував оператор, бо він нібито лише отримав інформацію зі складу, що доставити можуть 20.01.
Тобто 18.01 товар був ще у якомусь місті на складі. І нікого 17.01 не цікавила інформація, чи доставили товар у магазин у домовлений день. Ніхто це не перевіряв.
У якості вибачення оператор запропонував... нарахувати 150 бонусів :))) Дурнішої пропозиції ще не зустрічав. Якби справді шкодували, що обманули, то могли б запропонувати адресну доставку товару (її об'єктивна вартість не більше 50-70 грн).
Таке враження, що у Сomfy січневі святкування до 19.01 не припиняються ні на складах, ні в операторів.
Найнижча оцінка (1) за обман з терміном доставки у момент оформлення й оплати замовлення, (2) за відсутність інформації про неможливість доставити товар у домовлений день, (3) за невміння організувати роботу операторів і працівників складів для контролю за виконанням умов укладених договорів, (4) за неадекватну пропозицію вибачення 150 бонусами (до речі, їх не нарахували, що теж показово).
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо вам за такий розгорнутий відгук та клієнтський досвід. Нам прикро, що він саме такий.Щиро перепрошуємо у вас за завдані незручності, що ви зіткнулись із ненайкращим прикладом нашого сервісу. Запевняємо вас, що для себе ми зробили висновки та докладемо максимум зусиль для усунення описаних вище недоліків у нашій роботі, аби у майбутньому подібного більше не траплялось.
Просимо вас написати нам та уточнити, чи вдалось все ж отримати замовлення.
Завжди на зв'язку для вас на [email protected]
З повагою, COMFY