Андрій Отзыв написан 26 декабря, 2021 год920 просмотров
Три зірки тільки через те що нормальні ціни. А купуєш однозначно без обіцяного комфорту. 1. Статус замовлення на сайті відображаеться не коректний. Відразу показувало "готово до видачі", хоча ще було далеко не готово. 2. В статусі замовлення термін доставки і трекінг-номер не вказується взагалі. 3. В статусі замовлення не відображається відділення на яке я замовив доставку, мусів дзвонити оператору щоб запитатися, бо точно не запам'ятав. 4. Термін доставки на сайті підчас замовлення відображаеться не коректний. Замовлення зробив у неділю опівночі (20-го числа). Підчас замовлення термін доставки був вказаний 23-го чис ла. 23-го числа обидва оператори запевнили що уточнили в Міст Експрес що пакунок прийде протягом 1-2 днів. 26-го числа я сам зв'язався з Міст Експрес і виявилося що Comfy тільки відправили пакунок 23-го числа, а доставлений буде аж 29-го числа. Фактично 9! повних днів з моменту замовлення, що в 3! рази довше ніж було вказано на сайті до замовлення. А оператори, як виявилося, обманювали.
Дякуємо за розгорнутий відгук. Ми обов'язково візьмемо до уваги ваші зауваження!
Насправді ми завжди пропонуємо нашим клієнтам декілька каналів комунікації для вашої зручності та готові проінформувати щодо статусу підготовки замовлення, детальніше уточнити у перевізника. Дата доставки, що зображується на сайті під час оформлення замовлення є реальною, побудована, спираючись на всі аспекти й відстань відправлення та ми завжди дотримуємось цих даних й передаємо замовлення перевізнику в день оформлення.
Дуже прикро, що зіткнулись із затримкою та сподіваємось, що більше таки ситуацій не траплятиметься!
Оманливі терміни доставки і неадекватний статус замовлення - Отзывы о COMFY
1. Статус замовлення на сайті відображаеться не коректний. Відразу показувало "готово до видачі", хоча ще було далеко не готово.
2. В статусі замовлення термін доставки і трекінг-номер не вказується взагалі.
3. В статусі замовлення не відображається відділення на яке я замовив доставку, мусів дзвонити оператору щоб запитатися, бо точно не запам'ятав.
4. Термін доставки на сайті підчас замовлення відображаеться не коректний. Замовлення зробив у неділю опівночі (20-го числа). Підчас замовлення термін доставки був вказаний 23-го чис
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за розгорнутий відгук. Ми обов'язково візьмемо до уваги ваші зауваження!
Насправді ми завжди пропонуємо нашим клієнтам декілька каналів комунікації для вашої зручності та готові проінформувати щодо статусу підготовки замовлення, детальніше уточнити у перевізника. Дата доставки, що зображується на сайті під час оформлення замовлення є реальною, побудована, спираючись на всі аспекти й відстань відправлення та ми завжди дотримуємось цих даних й передаємо замовлення перевізнику в день оформлення.
Дуже прикро, що зіткнулись із затримкою та сподіваємось, що більше таки ситуацій не траплятиметься!
З повагою, COMFY