Ірина Отзыв написан 28 ноября, 2021 год8 просмотров
Вчора 27.11.21 придбала мікрохвильову піч Samsung ME83KRW-1/UA за 3599грн. Не має слів,одні емоції:як можна настільки нахабно розводити покупців??? Виявилося,що вона бракована,так як не всі сенсорні кнопки працюють,так ще й б/у (неодноразово каталася по оселях новою поштою,повна комплектація відсутня),про що я дізналась з інтернету.Працівники навіть не прибрали сліди адрес,прізвищ отримувачів, на м'яко кажучи,пошарпаній коробці,та упаковці(фото-доказ додаю).Мене ж брехливо завірити,що дефекти через зберігання на складі-це все норма. Шановні продавці-консультанти,як би я хотіла купити б/у річ,то це були б інші кошти і точно не ваша мережа магазинів,де я була клієнтом продовж 15 років. Я не просто шокована,я обурена! Не рекомендую!!!
Дуже прикро отримати такий відгук й здивовані ознайомитися з даною ситуацією. Ми завжди робимо наголос на якості наших товарів й дана ситуація неприйнятна для нашої компанії. Приносимо вибачення за незручності та хвилювання.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку з даними вашої покупки - номер телефону, фото товару та уточнити, чи оглядали ви товар в момент отримання?
Повний Лохотрон - Отзывы о COMFY
Не має слів,одні емоції:як можна настільки нахабно розводити покупців???
Виявилося,що вона бракована,так як не всі сенсорні кнопки працюють,так ще й б/у (неодноразово каталася по оселях новою поштою,повна комплектація відсутня),про що я дізналась з інтернету.Працівники навіть не прибрали сліди адрес,прізвищ отримувачів, на м'яко кажучи,пошарпаній коробці,та упаковці(фото-доказ додаю).Мене ж брехливо завірити,що дефекти через зберігання на складі-це все норма.
Шановні продавці-консультанти,як би я хотіла купити б/у річ,то це були б інші кошти і точно не ваша мережа магазинів,де я була клієнтом продовж 15 років.
Я не просто шокована,я обурена!
Не рекомендую!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже прикро отримати такий відгук й здивовані ознайомитися з даною ситуацією. Ми завжди робимо наголос на якості наших товарів й дана ситуація неприйнятна для нашої компанії. Приносимо вибачення за незручності та хвилювання.
Просимо вас написати нам на електронну пошту [email protected] текст цього відгуку з даними вашої покупки - номер телефону, фото товару та уточнити, чи оглядали ви товар в момент отримання?
З повагою, COMFY
вул.Магнітогорська 1А