Купил через интернет заказ в Краматорске раскладной телефон за 1399 гр. Уже дома обнаружил люфт крышки. Думаю раз в магазине не доглядел пусть люфтит, так вроде бы работает нормально. В процессе выяснилось что заряда батареи хватает меньше чем на сутки. Через 4 дня отнес обратно или обменять на другой. Но не тут то было, при осмотре они обнаружили микроцарапину в верхней части экрана и не каждый может её разглядеть, хотя телефон мне продали не запечатанный и на экране уже снималась пленка, так как были под ней пузырьки. В результате с возвратом мне отказали. Теперь еще надо ждать две недели после ремонта. Так что обходите десятой стороной иначе рискуете приобрести б/у или брак.
Доброго дня! В будь-якому з наших магазинів, кожному з покупців, надається можливість повністю ознайомитись з технікою під час покупки на відсутність механічних пошкоджень або браку. Наші продавці обов'язково допомогають з цим. При цьому будь-який виробник своєї продукції допускає, що можливий дуже малий, але відсоток браку. Саме для цього на техніку є певний період гарантії, якою ви можете скористатись. Ми зі своєї сторони завжди готові передати телефон до авторизованого сервісного центру, де спеціалісти зможуть виявити причини некоректної роботи та виправити їх. Інколи виникають випадки, коли гарантійну поломку немає можливості виправити та сервісний центр надає спеціальний документ, завдяки якому ми зможемо вам обміняти телефон на новий. Напишіть нам на електронну адресу: [email protected], з номером вашого відгуку:1420120. Ми перевіримо статус вашої заявки до ремонту та спробуємо уточнити приблизні строки сервісного обслуговування.
Впаривают брак. - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву