Гость Отзыв написан 22 декабря, 2020 год45 просмотров
Минулого року купили дитині планшет. Модель виявилася бракованою. До платили гроші і взяли інший. Гарно обслужили, порадили. Тоді нарікань не було. АЛЕ... За тиждень до закінчення гарантійного терміну у нас виникли невеликі проблеми в роботі гаджета: зарядка працює через раз і сім карту теж не завжди розпізнає ( до дитини часто не можна додзвонитися). А в магазині нам сказали: "За тиждень до закінчення гарантії сервісний центр його ремонтувати не буде. Потримають у себе місяць і повернуть. Скажуть , що це механічні пошкодження ( на екрані була подряпина) і ремонтуйте самі. "
Доброго дня! По гарантії ви маєте право передати техніку в будь-який зручний для вас час, навіть якщо до спливу гарантійного строку залишився 1 день. Будь ласка, напишіть на нашу пошту: [email protected] з номером вашого відгуку: 1325811, ми розберемося в цьому питанні та з вами зв'яжемося.
Ремонт в Умані - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву