Володимир Отзыв написан 12 декабря, 2020 год47 просмотров
Жахливо! Абсолютно безвідповідальне відношення до клієнтів! Замовлення №3043400 зробив 28.11.20 отримав підтвердження та узгодив доставку на 05.12.20. І тут почалися наші митарства, 5 не привезли,а перенесли на 7, а потім на 8 (і це повідомляли в день доставки), а потім на 10. 10-го оператор підтвердив доставку, але й тут не склалося. Оператор повідомив, що кур'єр повинен попередити про приїзд за півгодини і по регламенту час очікування 15 хвилин (тому так детально розписую хронометраж). В 14:11 дзвінок від кур'єра, що буде через 30 хвилин. Я підтвердив що буду через 30-35 хвилин. Вже через 13 хвилин (14:24) кур'єр повідомив що біля будинку і буде чекати. Я відповів що ОК і був біля будинку в 14.40, але кур'єра вже не було і на дзвінки він не відповідав. Оператор в 14.41повідомив, що доставка поїхала. Як так можна працювати? Чому не поважають клієнта? На сьогодні 12 чекали повторну доставку, але вже знову переносять на 14. Більше в мене немає цензурних слів. Нікому не раджу зв'язуватись з Comfy, це трата вашого часу, нервів і ніякого задоволення від покупки.
Доброго дня! Володимир, приносимо вибачення за те, що склалася така ситуація з перенесенням доставки, адже ми завжди намагаємося доставляти замовлення своєчасно. Ми створили звернення №1036092, за яким вам зателефонує наш спеціаліст для того, щоб нарахувати компенсацію, а також простежити за тим, щоб товар був привезений вам гарантовано та своєчасно 14.12.
Доброго дня. Так за який час кур'єр повинен повідомити про приїзд? Ви тут раніше писали" Наша служба доставки работает по маршрутному листу и интервал в течение дня (с 9:00 до 22:00) при этом курьеры связываются с вами и информируют за 1 час о времени своего приезда.", оператор говорить за 30 хв., а фактично кур'єр повідомив за 13 хвилин. Тобто з моменту дзвінка кур'єра до того як він поїхав з адреси не пройшло і півгодини.
Жахливо, нікому не пораджу - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву