Наталя Отзыв написан 5 ноября, 2020 год73 просмотра
Купувала набір деталей для ПК. Материнська плата виявилась неробочою. Здала у магазин через 5 днів після покупки. Відправили до свого сервісного центру, який через 14 днів дав висновок про "відсутність дефектів". Надалі написала заяву про обмін товару, але теж відмовили. Тобто неробочий, асболютно неякісний товар вам продадуть, але не обміняють і не повернуть гроші! Бо їх сервіс підтверджує, що "все норм"! Надалі вам будуть пропонувать "забрати товар і самостійно звернутись до іншого сервісу". Це - не просто жах, це порушення Закону про права споживачів. Я сказала, що заберу плату, але при умові, що мені покажуть як вона "працює". Виявляється, у магазині "немає кваліфікованих працівників", щоб перевірити товар, який передається покупцеві. Але ж коли я здавала плату у сервіс, нею "грався" весь "коллектив некваліфікованих продавців". Плату крутили у руках, царапали нігтями, нюхали і навіть роняли!!! Після цього мені відмовили в обміні точно неробочої материнки протягом 14 днів після покупки! Шановні, робіть висновки самі...
Достоинства:
Відсутні
Недостатки:
Вас ошукають, продадуть неробочий товар, який нереально обміняти або повернути
Доброго дня! Наталя, поверненню або обміну підлягає тільки товар належної якості протягом 14 днів, в разі якщо в процесі користування технікою виникає поломка, то вона захищена гарантією виробника. В магазині немає можливості виявити з якої причини не працює плата, так як це повинні робити кваліфіковані майстри із сервісного центра. Тому магазин може направити її в авторизований сервісний центр виробника, де спеціалісти проводять діагностику та професійний ремонт техніки по гарантії. Напишіть, будь ласка, на нашу пошту: [email protected] з номером відгуку: 1290401 такі дані: номер телефону та акту прийому-передачі товару в ремонт. Ми уточнимо у сервісного центру які роботи були проведенні та чому дефект не був виправлений експертами, після чого надамо вам зворотній зв’язок для вирішення питання.
Шановні представники магазину Комфі! Це ви мені продали неробочу плату і відмовили в обміні товару протягом 14 днів. Це - пряме порушення Закону про захист прав споживачів. Отже я не мушу бігати по "інших сервісних центрах" та "складати повторні заяви". Це все - суто проблеми магазину, який грубо порушує елементарні правила торгівлі та законодавство України. Ганьба!
Неробочий товар не обміняють і не повернуть гроші - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву