Ігор Отзыв написан 28 августа, 2020 год69 просмотров
Купував телевізор 4 місяці тому, нажаль в ньому був брак з підсвіткою. Почав грітись 1 діод і в результаті на матриці з боку появився горб і полоса мертвих пікселів на 30см. Діагональ 43 дюйма. Звернувся в магазині до сервіс-менеджера в м. Рівне, оформив по гарантії на сервіс. 24 серпня. Оформив з замінного фонду інший телевізор. 26 серпня до мене передзвонив сервіс менеджер і сказав що телевізору кришка - ремонту не підлягає. Сказали прийти вибари інший новий так як такої моделі вже не має в наявності. Оформив замовлення через оператора на гарячій лінії. На аступний день прийшов доплатив ще 3000грн. (бо вибрав собі дорощого з 4К) купив кріплення за 1700грн на стіну. Я задоволений! Відзняв на моб розпаковку нового телевізора, скоро зроблю ролик і скину на ютуб, силку тут пізніше оставлю. Скажу так: Хто дотримуєть гарантійний умов - той має щасття. Оформляв я все спокійно, менеджери відповідно так само спокійно все оформили. Ніколи не розумів тих людей які начинають відразу кричати і показувати свої псіхи... типу поверніть мені гроші... А навіщо мені гроші? Мен потрібний телевізор! Яка різниця де його купити. Ну повернуть Вам гроші і що підете в який інший і там купите? спортите собі нерви і іншим - воно того е стоїть. В нас такий народ пішов що в разі чого вертайте гроші, то ніхто не нає законів! Гроші ви можете забрати протягом 14 днів якщо не були зняті плівки які на телевізорі. Навіть якщо 14 днів не пройшло а плівки зняті - до побачення по закону гроші Вам повертати не будуть адже товарний вигляд товару не збережено. Багато хто не дотримується гарантійних умов і потім пишуть бруд на магазин бо своєї вини не бачать в них винен завжди хто но не вони.
Шкода, що так трапилось, але раді, що все вирішилось.
Так, ми дійсно готові співпрацювати та допомагати людям і відповідальність лежить на двох сторонах. Нам дуже приємно, що ви написали про свою історію та хеппі енд.
Бажаємо вам всього найкращого та щоб всі ситуації закінчувались на позитивній ноті. Дякуємо вам.
Я задоволений сервісом - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Шкода, що так трапилось, але раді, що все вирішилось.
Так, ми дійсно готові співпрацювати та допомагати людям і відповідальність лежить на двох сторонах. Нам дуже приємно, що ви написали про свою історію та хеппі енд.
Бажаємо вам всього найкращого та щоб всі ситуації закінчувались на позитивній ноті. Дякуємо вам.