Владислав Отзыв написан 7 июля, 2020 год63 просмотра
Нормальне підключення . Клієнт - чайник , який думав , що до нього за півтори тисячі приїхали хлопці не лише технічні фахівці , а ще й спеціалісти по декору ) . З технологічної точки зору все зроблено правильно . Якщо замовник хотів , щоб нічого не було видно , то потрібно було штробить стіну , потім закладувати магістраль , замуровувати , і лише потім підключати внутрішній і зовнішній блоки кондиціонера . Питання - власник був готовий потягнути десь у два з половиною рази більше витрат ? Я в цьому не впевнений . Інша справа , що , можливо , погано проконсультуватися перед роботою ? Можливо . А технологічно все зроблено правильно . А задекларувати клієнт може і самостійно , якщо руки не з одного місця . В крайньому разі , найняти іншого працівника . Оголошень в гуглі вистачає )
Оцінка якості - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву