Після першої покупки побутової техніки в мережі COMFY, всі наступні покупки я здійснював тільки там (м. Львів, вул. Виговського). Ввічливе обслуговування, кваліфіковані менеджери. Останню покупку - Смартфон - я зробив у магазині за адресою м. Львів, вул Мазепи. Через пять днів після покупки, я виявив, що у телефоні слабий звук, і вирішив обміняти його, згідно з Законом (право повернення протягом 14 днів). Продавець відмовився обміняти, і порадив написати заяву. Написана заява пролежала у продавця ще декілька днів, і після повторного звернення її відправили на розгляд. Перед закінченням 14-ти денного терміну, я знову звернувся до продавця, котрий повідомив, що заяву розглядатимуть 30 днів, тобто до 8 травня. Результат розгляду, на думку продавця - негативний, мені повідомлять по телефону. До тепер мені ніхто не подзвонив, а придбаний телефон весь цей час пролежав в упаковці. А при купівлі продавець дуже гарно розповідав про платну додаткову гарантію, про можливість обміну, навіть при розбитті корпуса та екрану, але обміняти повністю справний і неушкоджений телефон відмовився. Дуже жаль, що я змушений відмовитися від наступних покупок в цій мережі.
Дякуємо за те, описали ситуацію та дали зворотній зв'язок стосовно процесів у магазині м. Львів. Дуже прикро, що відбулася така ситуація. Будь ласка, зверніться до нас за ел. адресою [email protected]. Ще раз опишіть ситуацію, надайте підтвердження покупки (чек, видаткову тощо), копію заяви (якщо є) та залиште свій контактний номер телефону. Ми не залишимо без уваги ваше питання
На жаль Ваша відповідь - це просто переписка, а результат буде стандартний - це ВІДМОВА в обміні телефону.
І це стало зрозуміло після відповіді на електронну пошту.
Коментарі на мій відзив та Вашу відповідь, в точності описали хід розвитку подій та кінцевий результат. А прочитавши відзиви клієнтів про COMFY, стає очевидним, що заголовок мого відзиву є реальним.
Они всегда так работали, им все равно им главное продать товар. так что никому не советую что то там покупать и везде буду об этом говорить и раскажу об этом в соц сетях.
Продавець не порядний - Отзывы о COMFY
Останню покупку - Смартфон - я зробив у магазині за адресою м. Львів, вул Мазепи. Через пять днів після покупки, я виявив, що у телефоні слабий звук, і вирішив обміняти його, згідно з Законом (право повернення протягом 14 днів). Продавець відмовився обміняти, і порадив написати заяву. Написана заява пролежала у продавця ще декілька днів, і після повторного звернення її відправили на розгляд. Перед закінченням 14-ти денного терміну, я знову звернувся до продавця, котрий повідомив, що заяву розглядатимуть 30 днів, тобто до 8 травня. Результат розгляду, на думку продавця - негативний, мені повідомлять по телефону. До тепер мені ніхто не подзвонив, а придбаний телефон весь цей час пролежав в упаковці.
А при купівлі продавець дуже гарно розповідав про платну додаткову гарантію, про можливість обміну, навіть при розбитті корпуса та екрану, але обміняти повністю справний і неушкоджений телефон відмовився.
Дуже жаль, що я змушений відмовитися від наступних покупок в цій мережі.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за те, описали ситуацію та дали зворотній зв'язок стосовно процесів у магазині м. Львів. Дуже прикро, що відбулася така ситуація. Будь ласка, зверніться до нас за ел. адресою [email protected]. Ще раз опишіть ситуацію, надайте підтвердження покупки (чек, видаткову тощо), копію заяви (якщо є) та залиште свій контактний номер телефону. Ми не залишимо без уваги ваше питання
І це стало зрозуміло після відповіді на електронну пошту.
Коментарі на мій відзив та Вашу відповідь, в точності описали хід розвитку подій та кінцевий результат. А прочитавши відзиви клієнтів про COMFY, стає очевидним, що заголовок мого відзиву є реальним.