01.05.2020 замовили духову шафу, вартістю 7500+доставка 200 грн. Оплатили онлайн. Замовлення 1002866. Через пів години передзвонив представник з комфі, підтвердив надходження коштів, наявності товару,узгодили дату доставки.4 травня 2020 року передзвонили знову з Комфі, але для того щоб скасувати замовлення. Бо, як виявилось,що товар за такою ціною закінчився. Через подорожчання товару і зміну постачальника я можу отримали таку саму шафу, але вже за 10599 грн. Замовлення відмінили, гроші зі слів представників комфі повернули, і вони повинні на протязі дня зарахувась за мою карту. Обуренню моєму не було меж. Всі анонсовані акції з повернення кешбеку закінчились 3 травня, і відповідно аналогічну модель за такі гроші я взяти вже не могла. Але це був лише початок. Сьогодні 7 травня, а гроші так і не повернули. Представники банку підтвердили, що гроші на рахунок не повернули. Сьогодні я знову звернулась до представників Комфі, з проханням надати на електронну пошту платіжне доручення про підтвердження повернення коштів. Але, чомусь по не зрузомілим причинам вони не можуть надати це підтвердження. Натомість створили звернення 1009136 і аж 9 травня мені може нададуть інформацію, де мої кошти, які доречі є кредитними, за які я ще й плачу відсоток. Скарга в спілку споживачів вже написана. На черзі скарга в поліцію. Дуже добре подумайте, перед тим чи можна в них щось купувати!!!!!
Добрий день! Дякуємо за ваше звернення. Нам дуже шкода, що відбулася така ситуація. Щоб прискорити рішення питання про повернення коштів необхідно з’ясувати ряд причин, через які вона відбулася. 08.05.20 протяго дня до вас зетелефонує наш представник з приводу надання заяви для відміни замовлення та повернення коштів дистанційно. Одразу ж після здійснення даної операції ми повідомимо вам номер транзакції. Ще раз вибачаємося через спричинені незручності та дискомфорт. До зв’язку завтра! Гарного вечора!
Не платіть гроші, поки не отримаєте товар - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву