Ярослав Іванович Отзыв написан 17 марта, 2020 год211 просмотров
Вирішив купити пральну машину через Інтернет. Але хотів не просто купити машину, а отримати нормальний сервіс: щоб машину доставили, розпакували, підключили. Готовий був за все це заплатити. При замовлені через Інтернет написав свої побажання: доставка і підключення в один день. Спеціально просив консультанта, який зв'язувався зі мною для підтвердження замовлення включити вартість даних сервісів. Плюс ще кілька разів запитав у консультанта, чи гарантує він, що співробітники компанії Comfy зможуть це зробити: доставити і підключити в один день. Консультант завірив, що все буде зроблено просто таки на європейському рівні. Продав мені послугу "Підключення техніки" за 299 грн і послугу "Хепі Сервіс" за 830 грн. Сказав, що тепер я можу не хвилюватися - все буде зроблено. В реальності техніку мені доставили не в той час на який домовлялися, донесли пральну машину до коридора та й покинули там (сказали, що на кухню занести не можуть, бо в мене і двері вузькі і холодильник заважає), пральну машину звісно ж не підключили (бо в них типу шланг короткий, а те що може знадобитися довший шланг в компанії Comfy ніхто й не здогадувався). От вам і європейський сервіс. Гроші взяли, а свої зобов'язання не виконали. Швидше всього навіть і не збиралися виконувати. Головне було всього наобіцяти, видурити в мене гроші, а виконувати обіцяне, то таке... Машину на кухню я заніс сам: трошки відсунув холодильник (який не змогли відсунути двоє вантажників з Comfy) і пральна машина чудово пройшла через двері (які на думку вантажників з Comfy були занадто вузькими, хоча я живу в будинку який будувався ще за радянських часів і ширина дверей тоді була стандартизована - така ширина в 90% українських будинків). Сам поїхав і купив довший шланг, сам підключив пральну машину. Мораль: компанія Comfy впринципі не спроможна забезпечити вам хоча б мінімальний рівень сервісу. Все що вони можуть - це набрехати вам, наобіцяти чого завгодно аби тільки продати свій товар. А далі ви все робитимете самі: самі занесете техніку туди куди потрібно, самі її підключите і т.д. Якщо ви хочете за свої гроші отримати геморой - чудово! Якщо ж ви розраховуєте на сервіс: доставка, підключення техніки - тоді Comfy точно не для вас: у них і шланги короткі, і вантажники ледачі - вони знайдуть тисячі причин, щоб не виконати свою роботу і тоді цю роботу доведеться виконувати вам.
Достоинства:
Немає жодного
Недостатки:
1. Привозять техніку не на той час на який домовлялися.
2. Не можуть занести техніку куди треба.
3. Не можуть підключити техніку (то в них шланги короткі, то руки не з того місця ростуть і т.д.).
обрий день. Дякуємо за відгук. Раді, що ви обрали наш магазин для придбання товару.
Наша компанія надає великий спектр послуг, щоб кожен клієнт який придбав товар не задавався питанням вдома: «як встановити техніку, правильно користуватись і т.д..»
Щодо встановлення пральних машин є три типи, нижче наповнення послуг:
- підключення в момент доставки (не входять додаткові роботи та матеріали);
- встановлення техніки стандарт :
1.перевірка на відсутність дефектів;
2.встановлення згідно з вимогами виробника;
3.підключення до підготовлених точок подання і відведення води, електропостачання, встановлення гумових манжетів (комплектуюча, яка потрібна для відвертання запахів з каналізаційної труби, використовується у разі, якщо діаметр труби не співпадає з діаметром зливного шланга);
4.демонстрація роботи: опис основних функцій/режимів роботи пристрою, проведення тесту в різних режимах, злив води, робота механічних компонентів на коректність роботи, перевірка відсутності течі (у разі функціонального дефекту техніки – повернення/обмін товару);
5.технічна консультація (особливості експлуатації цієї моделі: як часто потрібна профілактика, максимальні навантаження, екстрене відключення і злив води, відкриття завантажувального люка).
- встановлення з додатковими роботами та матеріалами:
1. перевірка на відсутність дефектів;
2. встановлення згідно з вимогами виробника;
3. врізання в труби з використанням усіх необхідних матеріалів в межах однієї кімнати (у послугу не входять будівельні і електромонтажні роботи);
4. додаткові матеріали для встановлення в межах однієї кімнати: металопластикові труби, крани, перехідники, сифони, подовжені шланги, вилки, розетка, хомути, фітинг (нестандартні комплектуючі, які не входять у послугу: аквастопи, фільтри для води, редуктори);
5 підключення до підготовлених точок подання і відведення води, електропостачання, встановлення гумових манжетів (комплектуюча, яка потрібна для відвертання запахів з каналізаційної труби, використовується у разі, якщо діаметр труби не співпадає з діаметром зливного шланга);
6. демонстрація роботи: опис основних функцій/режимів роботи пристрою, проведення тесту в різних режимах, злив води, робота механічних компонентів на коректність роботи, перевірка відсутності течі (у разі функціонального дефекту техніки – повернення/обмін товару);
7. технічна консультація (особливості експлуатації цієї моделі: як часто потрібна профілактика, максимальні навантаження, екстрене відключення і злив води, відкриття завантажувального люка).
Скоріш за все ви просто не уточнили деталі з менеджером, яка саме послуга вам потрібна, дуже шкода. Послугою ви не скористались, тому, будь ласка, зверніться до магазину для повернення вартості послуги. Якщо у вас є питання, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу [email protected] с номером відгуку 1142850. Дякуємо.
Абсолютно нікчемний сервіс і брехливі співробітники - Отзывы о COMFY
В реальності техніку мені доставили не в той час на який домовлялися, донесли пральну машину до коридора та й покинули там (сказали, що на кухню занести не можуть, бо в мене і двері вузькі і холодильник заважає), пральну машину звісно ж не підключили (бо в них типу шланг короткий, а те що може знадобитися довший шланг в компанії Comfy ніхто й не здогадувався). От вам і європейський сервіс. Гроші взяли, а свої зобов'язання не виконали. Швидше всього навіть і не збиралися виконувати. Головне було всього наобіцяти, видурити в мене гроші, а виконувати обіцяне, то таке...
Машину на кухню я заніс сам: трошки відсунув холодильник (який не змогли відсунути двоє вантажників з Comfy) і пральна машина чудово пройшла через двері (які на думку вантажників з Comfy були занадто вузькими, хоча я живу в будинку який будувався ще за радянських часів і ширина дверей тоді була стандартизована - така ширина в 90% українських будинків).
Сам поїхав і купив довший шланг, сам підключив пральну машину.
Мораль: компанія Comfy впринципі не спроможна забезпечити вам хоча б мінімальний рівень сервісу. Все що вони можуть - це набрехати вам, наобіцяти чого завгодно аби тільки продати свій товар. А далі ви все робитимете самі: самі занесете техніку туди куди потрібно, самі її підключите і т.д. Якщо ви хочете за свої гроші отримати геморой - чудово! Якщо ж ви розраховуєте на сервіс: доставка, підключення техніки - тоді Comfy точно не для вас: у них і шланги короткі, і вантажники ледачі - вони знайдуть тисячі причин, щоб не виконати свою роботу і тоді цю роботу доведеться виконувати вам.
отзыв
Комментарии к отзыву
Наша компанія надає великий спектр послуг, щоб кожен клієнт який придбав товар не задавався питанням вдома: «як встановити техніку, правильно користуватись і т.д..»
Щодо встановлення пральних машин є три типи, нижче наповнення послуг:
- підключення в момент доставки (не входять додаткові роботи та матеріали);
- встановлення техніки стандарт :
1.перевірка на відсутність дефектів;
2.встановлення згідно з вимогами виробника;
3.підключення до підготовлених точок подання і відведення води, електропостачання, встановлення гумових манжетів (комплектуюча, яка потрібна для відвертання запахів з каналізаційної труби, використовується у разі, якщо діаметр труби не співпадає з діаметром зливного шланга);
4.демонстрація роботи: опис основних функцій/режимів роботи пристрою, проведення тесту в різних режимах, злив води, робота механічних компонентів на коректність роботи, перевірка відсутності течі (у разі функціонального дефекту техніки – повернення/обмін товару);
5.технічна консультація (особливості експлуатації цієї моделі: як часто потрібна профілактика, максимальні навантаження, екстрене відключення і злив води, відкриття завантажувального люка).
- встановлення з додатковими роботами та матеріалами:
1. перевірка на відсутність дефектів;
2. встановлення згідно з вимогами виробника;
3. врізання в труби з використанням усіх необхідних матеріалів в межах однієї кімнати (у послугу не входять будівельні і електромонтажні роботи);
4. додаткові матеріали для встановлення в межах однієї кімнати: металопластикові труби, крани, перехідники, сифони, подовжені шланги, вилки, розетка, хомути, фітинг (нестандартні комплектуючі, які не входять у послугу: аквастопи, фільтри для води, редуктори);
5 підключення до підготовлених точок подання і відведення води, електропостачання, встановлення гумових манжетів (комплектуюча, яка потрібна для відвертання запахів з каналізаційної труби, використовується у разі, якщо діаметр труби не співпадає з діаметром зливного шланга);
6. демонстрація роботи: опис основних функцій/режимів роботи пристрою, проведення тесту в різних режимах, злив води, робота механічних компонентів на коректність роботи, перевірка відсутності течі (у разі функціонального дефекту техніки – повернення/обмін товару);
7. технічна консультація (особливості експлуатації цієї моделі: як часто потрібна профілактика, максимальні навантаження, екстрене відключення і злив води, відкриття завантажувального люка).
Скоріш за все ви просто не уточнили деталі з менеджером, яка саме послуга вам потрібна, дуже шкода. Послугою ви не скористались, тому, будь ласка, зверніться до магазину для повернення вартості послуги. Якщо у вас є питання, будь ласка, напишіть нам на електронну адресу [email protected] с номером відгуку 1142850. Дякуємо.