Гость Отзыв написан 10 февраля, 2020 год212 просмотров
Купили самий дорогий гриль ТЕFAL 6399(грн) на подарунок в надії що буде пару років служити, в результаті гриль вздувся з середени після того як місяць постояв у кладовці. Експлуатація була згідно інструкції та від сили пекли 10 разів. Комфі вмили руки сказали що "моя хата зкраю", півтора місяця водили за ніс і так нічого не зробили. Спригнули на гарантійний сервіс який начебто несе відповідальність за заміну. Мало того, менеджери хамло !! Все добре поки прилади працюють, як станеться поломка, ВИ САМІ ПО СОБІ! Дуже свинська позиція!!!
Ми вже ознайомлені з вашою ситуацією та отримували письмове звернення від вас, на яке для вас вже було надіслано офіційну відповідь нашим юридичним відділом. Покупку ви зробили у вересні місяці 2019 року, і, на жаль, якщо техніка була в експлуатації та з моменту купівлі пройшло більше, ніж 14 днів, то заміні або поверненню техніка не підлягає згідно Закону України "Про захист прав споживачів". Також бачимо, що ви передавали гриль до авторизованого сервісного центру виробника, де було встановлено, що даний дефект є негарантійним, тобто відноситься до класу механічних та підлягає усуненню тільки за рахунок клієнта. Ви можете звернутись до сервісного центру для виконання ремонтних робіт на платній основі. Якщо у вас виникнуть інші питання, просимо дати про це знати на нашу пошту [email protected]. Спасибі.
УЖАСНИЙ МАГАЗИН!!! - Отзывы о COMFY
Мало того, менеджери хамло !!
Все добре поки прилади працюють, як станеться поломка, ВИ САМІ ПО СОБІ! Дуже свинська позиція!!!
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми вже ознайомлені з вашою ситуацією та отримували письмове звернення від вас, на яке для вас вже було надіслано офіційну відповідь нашим юридичним відділом. Покупку ви зробили у вересні місяці 2019 року, і, на жаль, якщо техніка була в експлуатації та з моменту купівлі пройшло більше, ніж 14 днів, то заміні або поверненню техніка не підлягає згідно Закону України "Про захист прав споживачів". Також бачимо, що ви передавали гриль до авторизованого сервісного центру виробника, де було встановлено, що даний дефект є негарантійним, тобто відноситься до класу механічних та підлягає усуненню тільки за рахунок клієнта. Ви можете звернутись до сервісного центру для виконання ремонтних робіт на платній основі. Якщо у вас виникнуть інші питання, просимо дати про це знати на нашу пошту [email protected]. Спасибі.