Гость Отзыв написан 8 января, 2020 год142 просмотра
Купляли телевізор по оплаті частинами. Телевізор перевірили при нас, все начебто норм. Коли ми вдома розпакували, виявилось, що гвинтиків, якими прикручуюються ніжки до телевізора взагалі немає, хоча мають бути. Але це не головне. Головне, що всередині в коробці була знайдена квитанція на ремонт телевізора і серійний номер в квитанції співпадав з серійним номером на телевізорі. Виходить, що нам впарили відремонтований телевізор! Взагалі, коли приходиш в магазин, розраховуєш на те, що ти купуєш новий товар, а не б/у. І юнак, який нас обслуговував, коли перевіряв телевізор дивився на цю квитанцію, але нас НЕ БУЛО попереджено про те, що товар вже був у ремонті. В результаті нам так і не дали відповіді, як так вийшло, що продали відремонтований товар і навіть не сказали про це. Кошти повернули, але я впевнена, що телевізор знову поставлять в зал і впарять комусь іншому, тільки квитанцію не вкладатимуть про ремонт, що б людина навіть і не здогадувалась, що телевізор був в ремонті. Жахливий магазин, такого я ще не бачила. Більше ніколи з Комфі зв'язуватись не буду! І порада, якщо ви вже щось там купуєте, перевіряйте в магазині все ретельно.
Достоинства:
Плюси відсутні.
Недостатки:
Впарюють відремонтований товар не повідомляючи про це покупця і не роблячи ніякої знижки. Відношення до клієнтів жахливе. Порада магазину: відносьтесь до покупців з повагою і прокваліфікуйте своїх працівників.
Дякуємо за ваш відгук. У першу чергу хотіли б принести вам вибачення за незручності, які виникли під час цієї покупки. Як ми розуміємо, вам зробили повернення коштів, але не пояснили причин та сама ситуація залишила негативне враження.
Маємо зауважити, що у наших магазинах реалізується лише нова техніка, з офіційною гарантією від виробників.
Тому ця ситуація не може бути залишена без нашої уваги та потребує розслідування, щоб не допустити повторення у майбутньому. Ми можемо зробити припущення, що це помилка при видачі товару у магазині і вам було предоставлено не ту одиницю техніки зі складу магазину. Напишіть нам, будь ласка, на електронну пошту [email protected] з поміткою, відгук №1094725 дані про вашу покупку, це може бути номер вашої бонусної карти або номер телефону до якого вона прив'язана та дата покупки. Зазначте більше інформації у який магазин ви звертались, з ким ви спілкувались при покупці товару. Ми з'ясуємо всі обставини та зв'яжемось з вами. Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Жахливий магазин!!! Нікому не рекомендую взагалі здійснювати там покупки! - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук. У першу чергу хотіли б принести вам вибачення за незручності, які виникли під час цієї покупки. Як ми розуміємо, вам зробили повернення коштів, але не пояснили причин та сама ситуація залишила негативне враження.
Маємо зауважити, що у наших магазинах реалізується лише нова техніка, з офіційною гарантією від виробників.
Тому ця ситуація не може бути залишена без нашої уваги та потребує розслідування, щоб не допустити повторення у майбутньому. Ми можемо зробити припущення, що це помилка при видачі товару у магазині і вам було предоставлено не ту одиницю техніки зі складу магазину. Напишіть нам, будь ласка, на електронну пошту [email protected] з поміткою, відгук №1094725 дані про вашу покупку, це може бути номер вашої бонусної карти або номер телефону до якого вона прив'язана та дата покупки. Зазначте більше інформації у який магазин ви звертались, з ким ви спілкувались при покупці товару. Ми з'ясуємо всі обставини та зв'яжемось з вами. Заздалегідь дякуємо за відповідь.