Гость Отзыв написан 26 декабря, 2019 год99 просмотров
Залишив свій відгук на сайті і його не опублікували , тому залишу ще тут.
Отже, купував холодильник side-by-side, вибрали LG. Холодильник більш - менш, вибирали між ним та самсунгом, вибрали його, тому що кращий обдув всередині. Але коли вже привезли помітили зверху "приємний" бонус - якась системна кришка, висотою в 4 см, яку дуже не просто сховати в тумбу, тому що вона ще й до всього - неправильної форми і розміщена якось по корейськи...(це суттєвий недолік консультантів LG, тому що я наголошував на розмірах). Одним словом перед покупкою заглядайте зі всіх сторін, зайвим не буде.
Далі НЕПРИЄМНЕ, доставка - ЖАХ!!! Зробили платну доставку - 200 грн, холодильник донесли до вхідних дверей і далі - відмовилися. Без коробки заносии не захотіли, а за зйомку дверей захотіли доплату 450-500 грн!!! Це при тому що вранці "менеджер з доставки" сказав що занести без коробки - без проблем, консультант - теж.
Комфі - вирішуйте проблеми з своєю доставкою, а то сьогодні ви втратили одного клієнта, як мінімум!
Недостатки:
Комфі не публікує негативні відгуки!!! Якось так не чесно, коли в них всі відгуки хороші)
Дякуємо за ваш детальний відгук про вашу покупку та холодильника. Відгуки на нашому сайті проходять модерацію та мають відноситись безпосередньо до самої техніки та її властивостей.
Доставка негабаритного товару здійснюється за збільшеною вартістю. При консультації у магазині, менеджер мав повідомити, що для занесення такої техніки мають бути забезпечені відповідні умови, наприклад, як вільний прохід до під'їзду та квартири. Ці умови зазначені у заявці на доставку, яку вам надали у магазині. Якщо буде ризик пошкодити техніку, у такому разі кур'єри можуть відмовитись виконувати доставку. У послугу доставки не входить зняття дверей холодильника, це окрема послуга, яку має виконувати майстер сервісного центру.
Розуміємо, що внаслідок недостатньої інформації виникла ця ситуація, приносимо вам вибачення за незручності, які ви отримали. Тому хотіли б перевірити якість консультації наших консультантів та зв'язатись із вами, щоб надати результати нашої роботи та вирішити це питання. Напишіть нам, будь ласка, на електронну пошту [email protected] з поміткою в темі листа відгук № 1086267 дані про вашу покупку, код доставки або номер телефону, який залишали для зв'язку. Дякуємо.
Comfy не публікує негативні відгуки! - Отзывы о COMFY
Отже, купував холодильник side-by-side, вибрали LG.
Холодильник більш - менш, вибирали між ним та самсунгом, вибрали його, тому що кращий обдув всередині. Але коли вже привезли помітили зверху "приємний" бонус - якась системна кришка, висотою в 4 см, яку дуже не просто сховати в тумбу, тому що вона ще й до всього - неправильної форми і розміщена якось по корейськи...(це суттєвий недолік консультантів LG, тому що я наголошував на розмірах). Одним словом перед покупкою заглядайте зі всіх сторін, зайвим не буде.
Далі НЕПРИЄМНЕ, доставка - ЖАХ!!! Зробили платну доставку - 200 грн, холодильник донесли до вхідних дверей і далі - відмовилися. Без коробки заносии не захотіли, а за зйомку дверей захотіли доплату 450-500 грн!!! Це при тому що вранці "менеджер з доставки" сказав що занести без коробки - без проблем, консультант - теж.
Комфі - вирішуйте проблеми з своєю доставкою, а то сьогодні ви втратили одного клієнта, як мінімум!
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш детальний відгук про вашу покупку та холодильника. Відгуки на нашому сайті проходять модерацію та мають відноситись безпосередньо до самої техніки та її властивостей.
Доставка негабаритного товару здійснюється за збільшеною вартістю. При консультації у магазині, менеджер мав повідомити, що для занесення такої техніки мають бути забезпечені відповідні умови, наприклад, як вільний прохід до під'їзду та квартири. Ці умови зазначені у заявці на доставку, яку вам надали у магазині. Якщо буде ризик пошкодити техніку, у такому разі кур'єри можуть відмовитись виконувати доставку. У послугу доставки не входить зняття дверей холодильника, це окрема послуга, яку має виконувати майстер сервісного центру.
Розуміємо, що внаслідок недостатньої інформації виникла ця ситуація, приносимо вам вибачення за незручності, які ви отримали. Тому хотіли б перевірити якість консультації наших консультантів та зв'язатись із вами, щоб надати результати нашої роботи та вирішити це питання. Напишіть нам, будь ласка, на електронну пошту [email protected] з поміткою в темі листа відгук № 1086267 дані про вашу покупку, код доставки або номер телефону, який залишали для зв'язку. Дякуємо.