Олександр Отзыв написан 20 октября, 2019 год104 просмотра
Купив консоль PS4 на подарунок 19.09 в ТРЦ Аеромол. 20.09 пропрацювавши менше години консоль вмерла. Ну що робити, зібрав все в купу завіз в магазин. Пояснив ситуацію. Замінити чи повернути кошти відмовились, мотивуючи тим, що якщо б вона вмикалась то тоді без питань, а так ... Запропонували здати в сервіс. Ну що поробиш, діватись немає куди. Раз два акти готові, підпишіться й до побачення. Швиденько проглянув, підписав. Сиджу. Чекаю. Дивлюсь на статус ремонту в додатку - Передано СЦ. Тиша. 11.10 приходжу в магазин. Що з консоллю? Вона в Сервісному центрі відповідають. А якже 14 днів? А ви почитайте, що підписали. Читаю (вина моя що не дочитався одразу) 14 робочих днів з моменту передачі в АСЦ. Молодці провчили. Коли почав вимагати надати інформацію про стан ремонту - занервували, але обіцяли дізнатися та подзвонити. Дійсно зателефонували - підтвердили заводський дефект в СЦ, консоль будуть списувати, отримаю нову. Ну думаю справа на фініші - дефект заводу, магазин видасть іншу консоль а з СЦ розбереться сам. Але ні. Знову тиша. Сьогодні написав претензію заніс в магазин. Набираюсь терпіння...
Достоинства:
Купував не раз в Комфі, все подобалось
Недостатки:
Не виконують законодавство, пускають все на "авось"
Добрий день. Дякуємо вам за відгук. Нам дуже шкода, що техніка вийшла з ладу так швидко. Віддаючи техніку в сервісний центр на діагностику в акті прийому - передачі вказаний термін ремонту. Якщо сервісний центр не виконує ремонт у вказаний термін, то ви зможете написати заяву в магазині за кожен наступний день компенсацію в розмірі 1 % від вартості самого товару. Для цього вам потрібно написати заяву в магазині. Акт на списання техніки передає сервісний центр безпосередньо в магазин і це займає деякий час, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] дані на покупку та вкажіть код відгуку в темі - 1028453. Ми постараємось прискорити даний процес. Дякуємо.
Все добре, поки все добре - Отзывы о COMFY
отзыв
Комментарии к отзыву