Автолюкс пробиває дно - Отзывы об Автолюкс (AUTOLUX)

Автолюкс (AUTOLUX)
Отзыв написан 1 сентября, 2025 год 27 просмотров
Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода».
Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія навіть не вважає за потрібне пояснити ситуацію.
Вкрай розчарована таким сервісом. Після такого досвіду більше ніколи не скористаюся послугами «Автолюкс» і нікому не пораджу.





Комментарии к отзыву

Ответ представителя Автолюкс (AUTOLUX) пятница, 5 сентября
Доброго дня!

Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час рейсу Київ–Прага 01.09. Ми розуміємо Ваше розчарування — багаторазові зміни часу відправлення та відсутність належної інформації є неприпустимими.

Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли детально перевірити обставини та вжити заходів, щоб подібна ситуація не повторювалася у майбутньому.
Надія пятница, 5 сентября
Подивіться, скільки негативних відгуків ви назбирали і вони продовжуть додаватися. Ви не робите НІЯКИХ висновків. Я теж постраждала від вашого "сервісу", приїхала на 24 години пізніше, ніж повинна була. Більше з вами НЕ поїду!!! Ганьба вам!!!
Надія 1 сентября, 2025 год
Потрібно писати в Укртранс, вони вже зовсім знахабніли...Я з ними приїхала на 24 години пізніше.Тому що спочатку вони спізнили на 3 години виїзд, по технічним причинам, а потім пересаджували на інші автобуси , я ледь доїхала...Це було просто знущання над пасажирами!!!
Ответ представителя Автолюкс (AUTOLUX) пятница, 5 сентября
Доброго дня!

Щиро перепрошуємо за ситуацію та ті труднощі, які вам довелося пережити. Нам прикро, що ми не виправдали ваших очікувань, і запевняємо — ми працюємо над помилками, аби подібне не повторювалося у майбутньому.
Inna пятница, 5 сентября
Давно про це пишу. Сама постраждала від безвідповідальності даного перевізника і тільки після багатьох скарг, на мене звернули увагу і нарешті повернули кошти (хоч шукаючи в ту ж годину заміну було втрачено набагато більше)

Скарги писати треба у відповідні органи. Бо за правдиві коментарі на їх ресурсах (інстаграм в тому числі) вони блокують.
Лариса 1 сентября, 2025 год
З вами повністю згодна треба щоб всі писали скарги може таким чином на них вплинуть.

Ми теж їхали цим рейсом тільки 30.08 , запізнення було на чотири години, на кордоні 15 годин простояли у результаті і на наступний рейс запізнились, і прийшлось брать таксі, і витрачати кошти.


Автолюкс (AUTOLUX)
Все отзывы

1.7 5
1521 отзыв / 70665 просмотров
Автолюкс (AUTOLUX)
Автолюкс (AUTOLUX)

Пассажирские перевозки
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 отзывов
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 отзывов
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 отзыва
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.4
445 отзывов
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 отзывов
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 отзыва
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 отзыва
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)
E-Line Tour (перевозчик в Болгарию)

Рейтинг: 3.4
795 отзывов