Поїздка на рейсі Київ-Прага від 01.09 перетворилася на справжній кошмар. Автобус повинен був вирушити о 13:15, але у підсумку ми сиділи в очікуванні більше 6 годин! Час виїзду змінювали вже п'ять разів, жодної конкретної інформації не надавали. Оператор відповідав одне й те саме: «технічні причини, нам шкода». Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія навіть не вважає за потрібне пояснити ситуацію. Вкрай розчарована таким сервісом. Після такого досвіду більше ніколи не скористаюся послугами «Автолюкс» і нікому не пораджу.
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час рейсу Київ–Прага 01.09. Ми розуміємо Ваше розчарування — багаторазові зміни часу відправлення та відсутність належної інформації є неприпустимими.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли детально перевірити обставини та вжити заходів, щоб подібна ситуація не повторювалася у майбутньому.
Подивіться, скільки негативних відгуків ви назбирали і вони продовжуть додаватися. Ви не робите НІЯКИХ висновків. Я теж постраждала від вашого "сервісу", приїхала на 24 години пізніше, ніж повинна була. Більше з вами НЕ поїду!!! Ганьба вам!!!
Потрібно писати в Укртранс, вони вже зовсім знахабніли...Я з ними приїхала на 24 години пізніше.Тому що спочатку вони спізнили на 3 години виїзд, по технічним причинам, а потім пересаджували на інші автобуси , я ледь доїхала...Це було просто знущання над пасажирами!!!
Щиро перепрошуємо за ситуацію та ті труднощі, які вам довелося пережити. Нам прикро, що ми не виправдали ваших очікувань, і запевняємо — ми працюємо над помилками, аби подібне не повторювалося у майбутньому.
Давно про це пишу. Сама постраждала від безвідповідальності даного перевізника і тільки після багатьох скарг, на мене звернули увагу і нарешті повернули кошти (хоч шукаючи в ту ж годину заміну було втрачено набагато більше)
Скарги писати треба у відповідні органи. Бо за правдиві коментарі на їх ресурсах (інстаграм в тому числі) вони блокують.
З вами повністю згодна треба щоб всі писали скарги може таким чином на них вплинуть.
Ми теж їхали цим рейсом тільки 30.08 , запізнення було на чотири години, на кордоні 15 годин простояли у результаті і на наступний рейс запізнились, і прийшлось брать таксі, і витрачати кошти.
Автолюкс пробиває дно - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
Жодної поваги до пасажирів. Люди сидять із речами, без нормальних умов, а компанія навіть не вважає за потрібне пояснити ситуацію.
Вкрай розчарована таким сервісом. Після такого досвіду більше ніколи не скористаюся послугами «Автолюкс» і нікому не пораджу.
відгук
Коментарі до відгуку
Щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час рейсу Київ–Прага 01.09. Ми розуміємо Ваше розчарування — багаторазові зміни часу відправлення та відсутність належної інформації є неприпустимими.
Будь ласка, надішліть номер Вашого квитка, щоб ми могли детально перевірити обставини та вжити заходів, щоб подібна ситуація не повторювалася у майбутньому.
Щиро перепрошуємо за ситуацію та ті труднощі, які вам довелося пережити. Нам прикро, що ми не виправдали ваших очікувань, і запевняємо — ми працюємо над помилками, аби подібне не повторювалося у майбутньому.
Скарги писати треба у відповідні органи. Бо за правдиві коментарі на їх ресурсах (інстаграм в тому числі) вони блокують.
Ми теж їхали цим рейсом тільки 30.08 , запізнення було на чотири години, на кордоні 15 годин простояли у результаті і на наступний рейс запізнились, і прийшлось брать таксі, і витрачати кошти.