Отзыв об Аптека низких цен (Аптека АНЦ) по адресу Харків, ул. Полтавский шлях, 10 Працюючи в аптеці №10 в м.Харків(на холодній горі) ви будете тільчи чути який ви жахливий фармацевт з постійними приниженням, вас будуть гнобити ,звертатись до вас наче до собаки, завдяки завідучій В.П Харченко, чому таке відношення вважається нормою коли людина з освітою поводить себе не компетентно, мало того що ви повинні відпускати всі замовлення від 1000 грн на касі завідуючої про... Читать отзыв Працюючи в аптеці №10 в м.Харків(на холодній горі) ви будете тільчи чути який ви жахливий фармацевт з постійними приниженням, вас будуть гнобити ,звертатись до вас наче до собаки, завдяки завідучій В.П Харченко, чому таке відношення вважається нормою коли людина з освітою поводить себе не компетентно, мало того що ви повинні відпускати всі замовлення від 1000 грн на касі завідуючої про що в курсі куратор і їй на це все одно, або якщо це фішки коли в цей час вона сидить в кабінеті, а ви робите їй план, а коли її немає на зміні будете набивати тим кого вона більше полюбляє! Буде змушувати "втюхувати" препарати з терміном до кінця поточного місяця якщо це просто не виходить(коли навіть не питають такі препарати) каже що не буде видавати ЗП)якщо немає роботи будуть постійні сварки чому ви нічого не робите , впахуючи перед цим за всіма , збираєте ИЗ(хоча є для цього людина) , приймаєте і розбираєте товар(хоча є маркувальник). Завдання які вам треба зробити завідуюча буде говорити не вам особисто , а передавати через інших.Коли ви запитаєте будь-що вам відповідь не дадуть та скажуть запитайте у колективі. Нерівномірний розподіл завдань між працівниками, ви робите більше ніж інші,і навіть після цього вам кажуть ви нічого не робите, коли в той час ви розтавили акіїї , перевірили викладки , зібрали срокові позиції,рахуєте аптеку, інші працівники стояли в той час за касою і заробляли гроші. Коли вечером ви не встигли розібрати товар якщо його купа і багато людей , вам обов"язково зранку коли у вас вихідний зателефонують і скажуть приходьте розбирайте його ніхто крім вас не буде чіпати. Коли завідуюча виходить на кассу, каже зачиняти свою та йти щось робити, навіть хай це буде черга до дверей, вам не можна стояти за касою та працювати. Постійно зникають гроші з каси вечером +20грн , вранці вам пишуть -540. Коли ви приходите думаючи що вам оформили трудову , вас буде чекати що її навіть не завели, і ця інформація не передавалась в офіс.Хоча при вас завідуюча телефонувала з приводу цього питання. Після звільнення коли ви ПОВИННІ отримати честно відпрацьовану зарплатню , вас будуть ігнорувати, і буде чудо якщо відповідь взагалі дадуть, скажуть що її затримують хоча всі отримали її вже давно, працівники вигадують що сбій в анцдок, завідуюча каже що зп з 10-25. Коли ви питаєте за розрахунковий лист завідуюча скаже що їх не існує в аптеці, в кінці коли ви прийдете забрати зп вам ніхто не покаже документ скільки ви повинні отримати, вам кинуть конверт на стіл для покупців не сказавши жодного слова, без пояснень, як було у моєму випадку. У мене питання , чому за завідуючою не спостерігають на камерах?за її відношенням до працівників,як вона поводить себе, кричить , вживає ненормативну лексику і показує цим що вона не професіонал.
Достоинства:
відсутні
Недостатки:
Некомпетентна завідуюча та куратор,умови праці,брехня в зп,нерозподіл обов"язків між працівниками
Доброго дня. Ми не можемо підтвердити написану вами інформацію без з'ясування деталей ситуації та розуміння цілісної картини. Нам дуже шкода, що склалося таке негативне враження про роботу в компанії та взаємозв'язок з керівником.
Не розуміючи суті вашого відгуку та деталей ситуації, ми не можемо дати коректний зворотний зв'язок. Всі проблемні питання можна було вирішити звернувшись безпосередньо до вашого керівника, на внутрішній QR-код або директора з персоналу. Кожне звернення розглядається у приватному порядку, не залишається без зворотного зв'язку та вирішення.
Дякуємо за цей відгук та приносимо вибачення за негативний досвід. Показать 1 ответ
Отзыв об Аптека низких цен (Аптека АНЦ) по адресу Харків, ул. Полтавский шлях, 10 Сделала заказ в 15,24 указано что обработка заказа 30 мин. Пишу через 40 мин консультанту о том что номера заказа нет. Она мне скинула номер заказа и статус обрабатывается. Написала ожидайте смс. Спустя полтора часа я решила ехать в аптеку и на месте уточнять. Но какого же было мое удивление когда аптека оказалась закрыта. Я снова пишу консультанту о том... Читать отзыв Сделала заказ в 15,24 указано что обработка заказа 30 мин. Пишу через 40 мин консультанту о том что номера заказа нет. Она мне скинула номер заказа и статус обрабатывается. Написала ожидайте смс. Спустя полтора часа я решила ехать в аптеку и на месте уточнять. Но какого же было мое удивление когда аптека оказалась закрыта. Я снова пишу консультанту о том что смс так и не пришла и по факту аптека закрыта. Консультантов наверное менялось около трёх и никто не давал ответ, одна писала что ожидайте, другая я не понимаю вашего вопроса, ещё одна просто скинула мне режим работы, потом написала когда тревога аптека закрывается.... Я пишу тревоги в городе сейчас нет, она закончилась час назад. Консультант посмотрел что не прокатило это ..решила мне написать что в городе комендантский час. Хотя до него было три с половиной часа. Мой заказ сделан в 15,24 никакого комендантского часа не было и когда я приехала через полтора часа в аптеку до комендантского часа оставалось три с половиной часа. На что просто полнейший мороз включают консультанты. Вот почему то всегда когда заказываю на данный адрес возникают неприятные ситуации именно с данной аптекой по ул. Китаенко
Вітаємо. Зрозуміли вас. Нам дуже шкода, що у вас був негативний досвід при відвідуванні аптеки. Напишіть адресу аптеки, щоб ми детально розібралися в ситуації.
Дякуємо вам за зворотний зв'язок. Взяли в роботу. З фармацевтами та керівництвом аптеки буде проведено роз'яснювальну бесіду щодо стандартів обслуговування. Будуть прийняті відповідні заходи для поліпшення якості нашої роботи.
Отзыв об Аптека низких цен (Аптека АНЦ) по адресу Харків, ул. Полтавский шлях, 10 Здравствуйте, в Харькове вчера пришла в аптеку Низких цен, показала рецепт продавцу, а она видимо не так прочитала и дала мне совершенно другие лекарства, сегодня принесла лекарства вместе с чеком, объяснила ситуацию, а продавец просто взял и ушёл говорить по телефону, сказав, что возврата нет.
Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості поверненню не підлягають. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений Постановою КМУ від 19.03.1994 р. № 172. Відповідно до цього документа не підлягають обміну (поверненню), зокрема, продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни та ряд непродовольчих товарів.
Відтак щодо лікарських засобів належної якості діє норма наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360, а саме: «Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають, про що розміщено оголошення в залі обслуговування».
Отже, у разі придбання ліків неналежної якості, якщо недоліки виявлено у межах терміну придатності, покупець має право вимагати або заміни їх на ліки належної якості, або повернення сплачених ним коштів. Показать 1 ответ
Аптека низких цен (Аптека АНЦ)
Сеть аптек "Аптека низких цен" была создана в 2000 году. Все 14 лет существования сеть развивалась и на сегодняшний день Аптеку низких цен можно встретить в Киеве, Запорожье, Харькове, Днепропетровске и других городах Украины. Аптека регулярно проводит различные акции и скидки на лекарства. Купить лекарства онлайн и заказать их на дом... подробнее
Жахливий досвід
Буде змушувати "втюхувати" препарати з терміном до кінця поточного місяця якщо це просто не виходить(коли навіть не питають такі препарати) каже що не буде видавати ЗП)якщо немає роботи будуть постійні сварки чому ви нічого не робите , впахуючи перед цим за всіма , збираєте ИЗ(хоча є для цього людина) , приймаєте і розбираєте товар(хоча є маркувальник).
Завдання які вам треба зробити завідуюча буде говорити не вам особисто , а передавати через інших.Коли ви запитаєте будь-що вам відповідь не дадуть та скажуть запитайте у колективі.
Нерівномірний розподіл завдань між працівниками, ви робите більше ніж інші,і навіть після цього вам кажуть ви нічого не робите, коли в той час ви розтавили акіїї , перевірили викладки , зібрали срокові позиції,рахуєте аптеку, інші працівники стояли в той час за касою і заробляли гроші.
Коли вечером ви не встигли розібрати товар якщо його купа і багато людей , вам обов"язково зранку коли у вас вихідний зателефонують і скажуть приходьте розбирайте його ніхто крім вас не буде чіпати.
Коли завідуюча виходить на кассу, каже зачиняти свою та йти щось робити, навіть хай це буде черга до дверей, вам не можна стояти за касою та працювати.
Постійно зникають гроші з каси вечером +20грн , вранці вам пишуть -540.
Коли ви приходите думаючи що вам оформили трудову , вас буде чекати що її навіть не завели, і ця інформація не передавалась в офіс.Хоча при вас завідуюча телефонувала з приводу цього питання.
Після звільнення коли ви ПОВИННІ отримати честно відпрацьовану зарплатню , вас будуть ігнорувати, і буде чудо якщо відповідь взагалі дадуть, скажуть що її затримують хоча всі отримали її вже давно, працівники вигадують що сбій в анцдок, завідуюча каже що зп з 10-25.
Коли ви питаєте за розрахунковий лист завідуюча скаже що їх не існує в аптеці, в кінці коли ви прийдете забрати зп вам ніхто не покаже документ скільки ви повинні отримати, вам кинуть конверт на стіл для покупців не сказавши жодного слова, без пояснень, як було у моєму випадку.
У мене питання , чому за завідуючою не спостерігають на камерах?за її відношенням до працівників,як вона поводить себе, кричить , вживає ненормативну лексику і показує цим що вона не професіонал.
Не розуміючи суті вашого відгуку та деталей ситуації, ми не можемо дати коректний зворотний зв'язок. Всі проблемні питання можна було вирішити звернувшись безпосередньо до вашого керівника, на внутрішній QR-код або директора з персоналу. Кожне звернення розглядається у приватному порядку, не залишається без зворотного зв'язку та вирішення.
Дякуємо за цей відгук та приносимо вибачення за негативний досвід. Показать 1 ответ
Ужасное отношение
Дякуємо вам за зворотний зв'язок. Взяли в роботу. З фармацевтами та керівництвом аптеки буде проведено роз'яснювальну бесіду щодо стандартів обслуговування. Будуть прийняті відповідні заходи для поліпшення якості нашої роботи.
Не специализированный продавец.
Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості поверненню не підлягають. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений Постановою КМУ від 19.03.1994 р. № 172. Відповідно до цього документа не підлягають обміну (поверненню), зокрема, продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни та ряд непродовольчих товарів.
Відтак щодо лікарських засобів належної якості діє норма наказу МОЗ від 19 липня 2005 р. № 360, а саме: «Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають, про що розміщено оголошення в залі обслуговування».
Отже, у разі придбання ліків неналежної якості, якщо недоліки виявлено у межах терміну придатності, покупець має право вимагати або заміни їх на ліки належної якості, або повернення сплачених ним коштів. Показать 1 ответ