Каріна, дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження від покупки та сервісу. Незалежно від дати придбання, прикраса може зазнати пошкоджень у результаті зовнішнього впливу або недотримання умов експлуатації. Прикраси — це делікатні вироби, які потребують дбайливого ставлення. Якщо при огляді прикраси було виявлено деформацію, це, на жаль, не гарантійний випадок, оскільки це механічне пошкодження. Ваш відгук дуже важливий для нас, аби покращувати якість обслуговування та сервіс.
Вибрала прикраси на суму 9702,продавець прорахувала 10940. Оплативши,зрозуміла,що сума перевищує вартісь товару. Запитала у продавця чому так,на що мені відповіли,що це оплата за гарантію на прикраси.Продали гарантію не попередивши про це! На зауваження що мені не потрібна ПЛАТНА ГАРАНТІЯ,відповіли,що оплата вже пройшла,назад повернути не можна. Дуже розчарована сервісом срібної країни!!!
Купили у магазині «Срібна країна» (м. Львів, Новий ЦУМ) срібний ланцюжок на руку. Вже через місяць зламалася застібка. Коли звернулися у магазин, нам відповіли, що гарантії немає, хоча при покупці її обіцяли. Неприємно, що магазин не несе відповідальності за якість свого товару.
Дякуємо за Ваш відгук 🙏 Нам прикро, що у Вас склалося таке враження від покупки та сервісу. Гарантія на прикраси діє протягом одного року з моменту покупки. З переліком гарантійних та негарантійних випадків можна ознайомитися, відсканувавши QR-код на чеку. У випадку, якщо під час огляду виявлено сліди механічного пошкодження, працівники магазину могли відмовити у гарантійному обслуговуванні, оскільки такі ситуації не належать до гарантійних.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — Ваш відгук важливий для вдосконалення сервісу. 🌿
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що прикраса не виправдала Ваших очікувань і викликала розчарування.
Хочемо зазначити, що всі ювелірні вироби перед потраплянням у продаж проходять перевірку якості та мають пробірне тавро, що підтверджує відповідність металу. Потемніння срібла або випадіння вставок можуть виникати внаслідок зовнішніх факторів — побутової хімії, вологи чи механічного впливу. Такі випадки розглядаються індивідуально — і, на жаль, за наявності ознак експлуатаційного пошкодження прикраса не підлягає гарантійному обслуговуванню.
Дякуємо, що поділилися ситуацією — це важливо для покращення сервісу та контролю якості продукції.
Купила в «Срібна країна» пусеты с жемчугом. Радовалась приобретению, т.к. давно хотела такие, но оказалось, что купила халтуру высшей пробы ! При покупке меня удивило, когда продавец сообщила что, если жемчужинка вывалится из оправы, то в «Срібна країна» сережку отремонтируют. Про себя я подумала, что это предупреждение – просто такая формальность, потому что сколько я не покупала украшений и сколько... Читать отзыв Купила в «Срібна країна» пусеты с жемчугом. Радовалась приобретению, т.к. давно хотела такие, но оказалось, что купила халтуру высшей пробы ! При покупке меня удивило, когда продавец сообщила что, если жемчужинка вывалится из оправы, то в «Срібна країна» сережку отремонтируют. Про себя я подумала, что это предупреждение – просто такая формальность, потому что сколько я не покупала украшений и сколько бы я их не носила, камни еще ни разу из оправы не выпадали. Вторым звоночком было то, что штырек, который вставляется в ухо, гнулся как обычная тонкая проволока каждый раз, когда я надевала серьги. Заметив такую тенденцию, я стала хранить серьги отдельно от других украшений. И вот, в один «прекрасный» день, когда я надевала сережки, у одной пусеты жемчужинка из оправы вывалилась, а штырек у той же пусеты сломался у самого основания оправы ! Оба события произошли в такой последовательности и почти одновременно. Я жутко расстроилась, но успокоила себя тем, что в «Срібна країна» сережку отремонтируют. В то же время, разглядывая выпавшую бусину , я усомнилась, что это настоящий речной жемчуг, а не болванка покрытая одним миллиметром перламутра: уж очень обе бусины идеальные по размеру, форме и окрасу. Да и металл сережек «ведет себя» не как серебро. В отделе в «Срібна країна», который находится в торговом центре «Украина», сказал, что да – камушек поставят на место, а вот стерженек – это не страховой случай и посоветовали обратиться к частному ювелиру. На мой вопрос, если бы жемчужину я потеряла где-нибудь на улице, мне бы возместили потерю этой жемчужины ? Продавец ответила, что это тоже не страховой случай. Что я имею в «сухом остатке» ? Серьги, которые носила, в общей сложности, месяца полтора, две никуда негодные сережки, 2500 грн. убытка и надолго испорченное настроение. Кстати, цену называю не совсем точно, т.к. текст на чеке (термобумага) со временем исчез, и еле-еле видной осталась только дата покупки, которая тоже исчезнет, и вообще невозможно будет доказать, что серьги я купила несколько месяцев назад, а не в прошлом веке.
Достоинства:
Гарний дизайн ювелірних виробів; там, де я купувала - ТЦ "Україна" в Києві, добре обслуговування - продавець на ім’я Валерія
Недостатки:
Якість жахлива, практично відсутність чека продажу, ніякої гарантії, тільки на словах.
Яно, дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що придбана прикраса не виправдала Ваших очікувань.
Хочемо звернути Вашу увагу, що кожен ювелірний виріб перед потраплянням у продаж проходить обов’язкову перевірку якості. Ми дбаємо про надійність продукції та намагаємося забезпечити високий рівень сервісу. Якщо пошкодження є наслідком механічного впливу, такий випадок, на жаль, не підлягає гарантійному обслуговуванню.
Дякуємо, що поділилися деталями ситуації — Ваш відгук важливий для покращення сервісу. Показать 1 ответ
Срібна країна це дно і ШАХРАЇ! Вони не оформлюють своїх працівників, керівники ведуть себе, як рабовласники, коли захоче піти з цієї недоорганізації, зароблені гроші за останній місяць ви НЕ отримаєте, ще припишуть не існуючі борги і весь списаний недотовар! Рівкіна Марія Григорівна недодиректор, яка знущається з працівників, спілкується не коректно, зухвало, поведінка зовсім не керівника, а смотрящої на зоні, навіть... Читать отзыв Срібна країна це дно і ШАХРАЇ! Вони не оформлюють своїх працівників, керівники ведуть себе, як рабовласники, коли захоче піти з цієї недоорганізації, зароблені гроші за останній місяць ви НЕ отримаєте, ще припишуть не існуючі борги і весь списаний недотовар! Рівкіна Марія Григорівна недодиректор, яка знущається з працівників, спілкується не коректно, зухвало, поведінка зовсім не керівника, а смотрящої на зоні, навіть після звільнення морально знищує, шантажує, щоб зароблені кошти не виплачувати, а зухвало вкрасти. Після заяви в поліцію, повидаляла всі переписки.
Дякуємо за звернення.💛 Нам щиро прикро, що у Вас склалося настільки негативне враження. Компанія серйозно ставиться до питань етики, трудових відносин та дотримання законодавства. Якщо Ви були або є працівником компанії, закликаємо Вас звернутися напряму на гарячу лінію 0 800 309 903 для конструктивного вирішення питання.
Коли я вказав, що чомусь позитивні відгуки залишають лише безіменні гості, що змахує на накрутку рейтингу, то відразу в наступних відгуках з'явилися імена. Це ж смішно! Кого ви хочете надурити? У вас не сертифікований неякісний товар, недосвідчений персонал, який не вміє поводитися з клієнтом. Ви нічого не робите для покращення цих недоліків, а лише тупо строчите на цьому сайті десятки... Читать отзыв Коли я вказав, що чомусь позитивні відгуки залишають лише безіменні гості, що змахує на накрутку рейтингу, то відразу в наступних відгуках з'явилися імена. Це ж смішно! Кого ви хочете надурити? У вас не сертифікований неякісний товар, недосвідчений персонал, який не вміє поводитися з клієнтом. Ви нічого не робите для покращення цих недоліків, а лише тупо строчите на цьому сайті десятки неправдивих відгуків про себе. Це вистава. Я надіюся, що одного разу за вас візьмуться відповідні структури і закриють цю лавочку.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас склалось настільки негативне враження. Ми поважаємо будь-яку думку, навіть негативну, і відкриті до діалогу. Усі відгуки, які залишають наші клієнти, незалежно від того, вказано ім’я чи ні — відображають реальний досвід покупців. Ми не впливаємо на те, як користувач себе підписує — гість чи з ім’ям — це право кожного. Якщо у Вас є претензії щодо якості виробу чи обслуговування, будь ласка, зверніться до магазину або служби підтримки 0800 309 903 з деталями — ми завжди відкриті до діалогу і вирішення питань. Ми завжди готові розібратись і, за можливості, виправити ситуацію. Дякуємо за Вашу небайдужість.💛
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що у Вас склалося негативне враження від компанії. Ми шкодуємо, що ситуація склалася саме так, і вдячні Вам за звернення — це дає змогу нам краще оцінювати роботу команди.
Не рекомендую Вироби не якісні. На другий день після покупки відлетіло кусочок застібки. Поверненню, обміну чи ремонту у магазині не підлягає. Якість виробів низька.
Дякуємо за Ваш відгук.💛 Нам щиро прикро, що прикраса не виправдала Ваших очікувань. Перед потраплянням у продаж усі вироби проходять перевірку якості. Звертаємо увагу, що незалежно від того, чи прикраса проносилася день, чи рік, у разі неналежної експлуатації можливе пошкодження у будь-який момент. У таких випадках, якщо пошкодження має механічний характер, виріб не підлягає гарантійному ремонту чи обміну згідно з умовами гарантії. Дякуємо, що поділилися досвідом — це допомагає нам покращувати сервіс.
Отримала в подарунок три вироби.Що можу сказати...Виробник одного з них Китай(що вказано на етикетці).Інший виріб виявився з дефектом у вигляді відсутніх камінчиків.В точці продажу відмовились показувати сертифікати якості і відразу зачинили відділ.Спілкування з оператором гарячої лінії не вирішило питання.Єдиною реакцією магазину був дзвінок від особи,яка запропонувала варіант з обміном, а на питання про те, з ким я розмовляю я отримала... Читать отзыв Отримала в подарунок три вироби.Що можу сказати...Виробник одного з них Китай(що вказано на етикетці).Інший виріб виявився з дефектом у вигляді відсутніх камінчиків.В точці продажу відмовились показувати сертифікати якості і відразу зачинили відділ.Спілкування з оператором гарячої лінії не вирішило питання.Єдиною реакцією магазину був дзвінок від особи,яка запропонувала варіант з обміном, а на питання про те, з ким я розмовляю я отримала відмову в наданні інформації. Відповідей про те, чому на вітринах магазину продають товари китайського виробництва і де супровідні сертифікати , що свідчать про їхню беспеку я не отримала. Не рекомендую цього виробника.
Достоинства:
Жодних
Недостатки:
Жахлива якість, відсутність конструктивного діалогу
Оксано, дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам прикро, що подарунок не виправдав очікувань і ситуація викликала у Вас негативні емоції. Щодо країни-виробника: в асортименті мережі можуть бути представлені прикраси як українського, так і закордонного виробництва. Всі вироби, незалежно від країни походження, проходять обов’язкову перевірку якості, мають клеймо, бірку та відповідають державним стандартам. Щодо обслуговування — Ваші зауваження ми обов’язково врахуємо. Наша мета — зробити сервіс комфортним і прозорим для кожного клієнта. Якщо у Вас залишилися прикраси з дефектом — радимо звернутися у фізичний магазин з прикрасою, чеком і паспортом прикраси (біркою) для огляду та подальшої консультації.
В квітні були придбані мною сережки гвіздочки в Срібній країні в Рівер молі. Сережки гарні, мені дуже подобаються. Але яке було моє розчарування, коли в мене через них почались проблеми з вухами. Почервоніння, лущення, набряк, сукровиця, біль! До цього носила срібло, золото звичайне і біле, біжутерію - ні на що не було такої реакції. І почитавши тут подібні відгуки, впевнилась,... Читать отзыв В квітні були придбані мною сережки гвіздочки в Срібній країні в Рівер молі. Сережки гарні, мені дуже подобаються. Але яке було моє розчарування, коли в мене через них почались проблеми з вухами. Почервоніння, лущення, набряк, сукровиця, біль! До цього носила срібло, золото звичайне і біле, біжутерію - ні на що не було такої реакції. І почитавши тут подібні відгуки, впевнилась, що це все ж не моя індивідуальна непереносимість, а просто неякісний сплав виробу. В компанії звісно вмивають руки, аргументуючи тим, що весь товар в них проходить палату перевірок і проблема саме індивідуальна чутливість. Оминайте даний магазин 10 дорогою, бережіть своє здоровʼя і гаманець.
Достоинства:
Візуально гарні прикраси
Недостатки:
Жахливий сплав виробу, жодної клієнтоорієнтованості компанії
Анастасіє, дякуємо за ваш відгук. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з дискомфортом після придбання виробу, і розуміємо Ваше занепокоєння. Повідомляємо, що вся ювелірна продукція, представлена в мережі "SRIBNA KRAINA", проходить обов’язкове державне клеймування та відповідає встановленим стандартам якості. Водночас індивідуальна чутливість до металів є суто фізіологічною реакцією організму, яка не може бути передбачена під час виробництва або продажу виробу.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба.
не повернули кошти і не відправили товар. В кібер поліції повідомили,що це не перший випадок. вони не ховаються і не блокують, тому зрозуміти одразу, що інтернет магазин це шахраї не можна
Аріно, дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що у вас склалася така ситуація та виникли незручності. Ми ні в якому разі не уникаємо відповідальності й готові вирішити це питання найближчим часом. Будь ласка, надішліть нам номер Вашого замовлення або зв’яжіться з нами за номером телефону 0800 309 903, щоб ми могли оперативно перевірити інформацію та надати зворотний зв'язок. Ще раз перепрошуємо за ситуацію, що склалася, і сподіваємось на Ваше розуміння.
Замовила ланцюжок онлайн. Оператор НЕ попередив про те, що обмін можливий лише в фізичному магазині. На сайті в розділі «Коли обмін неможливий», також НЕ вказана дана інформація. Довжина ланцюга не підійшла. Мені запропонували їхати з Полтави до Київа протягом 14 днів, щоб обміняти виріб. Обурена до неможливості. Гроші на вітер. Нікому не рекомендую цей магазин.
Катерина, дякуємо за ваш відгук і перепрошуємо за незручності, з якими ви зіткнулися. Дійсно, згідно з правилами компанії, обмін прикрас, можливий протягом 14 днів лише у фізичних магазинах мережі SRIBNA KRAINA. Це стандартна процедура, яка дозволяє провести огляд виробу та оформити всі необхідні документи. Нам шкода, що ця інформація була недостатньо зрозумілою під час оформлення замовлення. Ми обов’язково передамо ваш коментар для покращення сервісу та комунікації з клієнтами.
м. Львів, вул. Патона, 25. ТЦ "Арсен". Декілька днів тому вирішили придбати ювелірний виріб, але у точці продажу не виявилося відповідного розміру. Тому ми виявили бажання зробити інтернет замовлення через точку продажу. Але зіткнулися з проблемою. Консультант Василина не змогла цього зробити. Вона, зіславшись на те, що нова і не знає, як зробити замовлення через інтернет на точку продажу, відправила... Читать отзыв м. Львів, вул. Патона, 25. ТЦ "Арсен". Декілька днів тому вирішили придбати ювелірний виріб, але у точці продажу не виявилося відповідного розміру. Тому ми виявили бажання зробити інтернет замовлення через точку продажу. Але зіткнулися з проблемою. Консультант Василина не змогла цього зробити. Вона, зіславшись на те, що нова і не знає, як зробити замовлення через інтернет на точку продажу, відправила нас до іншої зміни, до іншого консультанта. Інший консультант, навідміну від Василини, зробив все швидко і замовлення через пару днів прийшло на точку, але забрати ми його не змогли все через ту ж саму Василину. Хотіли шматочком золота трохи заощадити грошей, так Василина не змогла визначити пробу. Вона НЮХАЛА! реактиви. Постійно дзвонила комусь, і в кінці просто сказала, що не може прийняти золото. Але не тільки з золотом виникли проблеми. Консультант Василина не змогла нам продати наше замовлення, бо не знала, як користуватися програмою. Вона продовжувала комусь писати та дзвонити. Уявіть собі, що ГОДИНУ ЧАСУ ми чекали, поки Василина щось зробить, але вона нічого так і не зробила. Ми залишилися ні з чим. І в мене виникло питання, як саме компанія Срібна Країна набирає от таких Василин? Чи вони проходять якесь навчання, чи в них є екзамени? Хто їх вчить нюхати реактиви? Чому вони такі некомпетентні? Дайте мені відповідь, шановні.
Валерію, дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з такими труднощами. Зауваження щодо роботи персоналу взято до уваги та передано керівництву. Буде проведена внутрішня робота над помилками. Показать 1 ответ
Був купон куплений подарунковий Нажаль під час війни переїздили і виїздили з країни. Коли повернулись хотіла використати подала заявку. Менеджер по телефону просто кинула слухавку. Потім знову заонила домовились що десь запит для керівництва В ітогі вночі смс прийшла що ще не розглянуто. Потім в п'ятницю дзвінок можете витрати тільки сьогодні один день. А я кажу... Читать отзыв Був купон куплений подарунковий Нажаль під час війни переїздили і виїздили з країни. Коли повернулись хотіла використати подала заявку. Менеджер по телефону просто кинула слухавку. Потім знову заонила домовились що десь запит для керівництва В ітогі вночі смс прийшла що ще не розглянуто. Потім в п'ятницю дзвінок можете витрати тільки сьогодні один день. А я кажу я працюю я взагалі за містом в селі тут немає магазину , дайте хоч декілька днів ....Ні відмовили. Це саме жахливе відношення до людей під час війни. Просто вкрали гроші Оператор Марія просто ненормальна якщо смс по ночам пише. Це сама жахлива ювелірка
Світлана, дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що у Вас склалося негативне враження від обслуговування. Хочемо звернути увагу, що подарункові сертифікати мають встановлений термін дії, який вказано на упаковці. На жаль, після закінчення цього терміну скористатися сертифікатом технічно неможливо. Ми шкодуємо, що ситуація склалася саме так, і вдячні Вам за звернення — це дає змогу нам краще оцінювати роботу команди.
У жовтні 2024 року в магазині ТМ "Срібна країна", м.Київ, ТЦ "Проспект", я придбала срібну каблучку для подарунку за ціною 8109 грн(вага 6,41). Так як я не впевнена була у правильності вибору розміру, щоб не було проблем, за порадою продавчині, я оформила Акцію"Ювелірний абонемент", який дає право впродовж 6 місяців обміняти при нагоді товар. Каблучка виявилася великою і... Читать отзыв У жовтні 2024 року в магазині ТМ "Срібна країна", м.Київ, ТЦ "Проспект", я придбала срібну каблучку для подарунку за ціною 8109 грн(вага 6,41). Так як я не впевнена була у правильності вибору розміру, щоб не було проблем, за порадою продавчині, я оформила Акцію"Ювелірний абонемент", який дає право впродовж 6 місяців обміняти при нагоді товар. Каблучка виявилася великою і 22 .02.25 р. я звернулася до цього ж магазину, щоб замінити більшу каблучку на таку ж меншу. Але виявилося, що за цей час пройшла переоцінка товару і така ж каблучка коштує у них тепер не 8109 грн, а 15100грн! Щоб обміняти з мене затребували сплатити додатково 700 грн. Ось такий сервіс. Тож нікому ніколи не раджу щось купувати у "Срібній країні"!
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903. Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба. Показать 1 ответ
30.11.2024 купила в магазині кольє донці під ялинку. Вдягала вона його не більше тижня. Розірвалась основа кольє, воно розсипалось. На сайті магазину написано, що гарантія на вироби 1 рік. Я звернулась до того ж магазину, а там розводять руками, пропонують звернутись до ювеліра, може він зможе полагодити... Кольє коштувало дві тисячі. Сказати, що я розчарована, це нічого не сказати. Декілька... Читать отзыв 30.11.2024 купила в магазині кольє донці під ялинку. Вдягала вона його не більше тижня. Розірвалась основа кольє, воно розсипалось. На сайті магазину написано, що гарантія на вироби 1 рік. Я звернулась до того ж магазину, а там розводять руками, пропонують звернутись до ювеліра, може він зможе полагодити... Кольє коштувало дві тисячі. Сказати, що я розчарована, це нічого не сказати. Декілька років я була вашим покупцем. Але тепер ні я, ні моя дочка вже нічого у вас не купимо.
Достоинства:
Тепер ніяких
Недостатки:
Неякісний товар і неналежне обслуговування. Повне розчарування.
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903. Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба.
Добрий день! Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба!
В липні 2024 придбала каблучку вже через три дні випав камінець...при чому що я його і не встигла поновити і працюючи з компьютером....нічого руками не роблю,щоб щось посприяло випадання...змогла поїхати в магазин через півтора тижня.мені запропонували або обміняти або відремонтувати...із запропонованих варіантів мені нічого не сподобалося...то довелося погодитися на ремонт...гроші не повертали...через тиждень мені зробили...я знову була вимушена їхати витрачати... Читать отзыв В липні 2024 придбала каблучку вже через три дні випав камінець...при чому що я його і не встигла поновити і працюючи з компьютером....нічого руками не роблю,щоб щось посприяло випадання...змогла поїхати в магазин через півтора тижня.мені запропонували або обміняти або відремонтувати...із запропонованих варіантів мені нічого не сподобалося...то довелося погодитися на ремонт...гроші не повертали...через тиждень мені зробили...я знову була вимушена їхати витрачати свій час забирати....і знову через вже два тижні камінець той випав...часу їздити кожен тиждень немає...то приїхала через три місяці...сказала що не треба повертати кошти але хочу обміняти нехай з доплатою але інше бо це не діло або не носити його або кожен тиждень робити...сказали обміняти не можна лише можуть зробити ьо є гарантія рік або як лом за 37 грн здати зрозуміло що купувала я його за 1000+...не компетентний продавець порівняв ювелірний виріб з білизною і сказав ви білизну назад не знаєте....прошу керівництво відреагувати...покупець не повинен нести втрати через не якісні вироби .тому категорично не рекомендую...оскільки гроші викинуті на вітер,і магазину байдуже і не несе відповідальність за неякісні вироби
Добрий день! Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба!
Вітаю. В одному з магазинів Києва в ТЦ «Городок» придбала срібну каблучку з золотим напиленням, вартість якої склала 2500 грн. По купівлі продавець запевнила, що напилення не злізе і буде добре носитися. Через тиждень напилення на обручці вже не було. Носила її в повсякденному використанні, без жодних хімічних засобів, крім побутової хімії. Звернулась зі скаргою в магазин. Продавець оформив обручку... Читать отзыв Вітаю. В одному з магазинів Києва в ТЦ «Городок» придбала срібну каблучку з золотим напиленням, вартість якої склала 2500 грн. По купівлі продавець запевнила, що напилення не злізе і буде добре носитися. Через тиждень напилення на обручці вже не було. Носила її в повсякденному використанні, без жодних хімічних засобів, крім побутової хімії. Звернулась зі скаргою в магазин. Продавець оформив обручку на експертизу. Через місяць, приблизно, прийшла відповідь, що кільце дуже пошкоджене подряпане через це покриття і зникло! Написала скаргу 28.09.24, чекаю на розгляд та задоволення моїх вимог: обміну або повернення коштів за придбаний неякісний ювелірний виріб. 19.10.24 жодного дзвінка чи повідомлення про результат розгляду скарги. В магазині повідомляють, що скаргу розглядає керівництво компанії (в чому я дуже сумніваюсь). Будьте обачні і обходьте стороною такі ювелірні крамниці. Де не зацікавлені продати якісну ріст, а просто, перепрошую «впарити», а потім прикриватися Законом України про права споживачів, що ювелірні вироби поверненню не підлягають.
Доброго дня Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба.
Одеса.08.08.24 чоловік робив подарунок ,набір сережки обручка,ланцюжок, сьогодні 29.09.24. все облізло, покриття стерлося, вигляд жахливий. Сходили до ювеліра,виявилося що це зовсім і не срібло. Я в шоці. І в повному розчаруванні. Набір коштував 6000 тис грн. Не раджу нікому нічого тут купувати.
Добрий день! Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба.
Никому не советую этот магазин! Не дорожат клиентами! Покупала цепочку, с учётом скидки за 2000-почернела сразу, стыдно носить, как дешёвая бижутерия, обратилась в магазин, уточнить что за сплав, мне ответили, «это плетение такое», отправили на экспертизу, пролежала у них месяц и в этоге -отказ, типа всё с ней нормально. “Если хотите обратитесь к независимому эксперту, а потом в защиту... Читать отзыв Никому не советую этот магазин! Не дорожат клиентами! Покупала цепочку, с учётом скидки за 2000-почернела сразу, стыдно носить, как дешёвая бижутерия, обратилась в магазин, уточнить что за сплав, мне ответили, «это плетение такое», отправили на экспертизу, пролежала у них месяц и в этоге -отказ, типа всё с ней нормально. “Если хотите обратитесь к независимому эксперту, а потом в защиту прав потребителей!» Я не знаю, что там за сплав, но точно не серебро! Чистить её не пыталась.До этого покупала изделия в КЮЗ и всё отлично!!! Так они ещё и гарантию дают на год, короче небо и земля (дно)!!!
Добрий день. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба. Показать 1 ответ
На цей магазин потрібно до суду, взагалі подавати!!! Їх потрібно негайно зачинити!!! Йде повне викрадання, обурення людей!!! Придбала , сережки 5 вересня в ТЦ"Магелан", 10 вересня , зранку помітила, що пів сережки в мене на вусі немає. Звичайно, що в ліжку знайшла , поклала в коробку і понесла вияснити причину, що трапилося з товаром за чий я віддала 1664 грн.... Читать отзыв На цей магазин потрібно до суду, взагалі подавати!!! Їх потрібно негайно зачинити!!! Йде повне викрадання, обурення людей!!! Придбала , сережки 5 вересня в ТЦ"Магелан", 10 вересня , зранку помітила, що пів сережки в мене на вусі немає. Звичайно, що в ліжку знайшла , поклала в коробку і понесла вияснити причину, що трапилося з товаром за чий я віддала 1664 грн. У магазині мені відповіли, що трапилася, якась, механічна поломка і вони не в змозі мені поміняти товар, хоча я з ними нічого не робила. Після цього я пішла в ремонт срібла, щоб там мені допомогли. Але чоловік, той , що займається ремонтом, так і сказав, що ці сережки не якісні, які запчастини вони від вас вимагають? Як воно навіть і не тримається до пуття. А ще чоловік так і сказав, що з вас , дівчино, посміялася ваша СРІБНА КРАЇНА, за таку ціну, такі сережки. І що, всі товари зі "СРІБНОЇ КРАЇНИ", навіть ремонту не підлягають. Тому , якщо бачите , де написано СРІБНА КРАЇНА обходьте цей магазин десятою дорогою. Ще й Відгук не хочуть опубліковувати. Питання: за що я витратила кошти???? .
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба
замовляла в цьому магазині вперше. замовлення на сайті. діяла акція 1+1=3. оплатила вказану суму на сайті. в кабінеті побачила, що статус замовлення : неоплачений. подзвонила і все розʼяснили. почала чекати. наступного дня повідомили, що я не доплатила 1 гривню, і чи можу я сплатити повторно. пообіцяли повернути кошти. я чекала повернення, а воно досі не відбудось. вони ще мають наглість... Читать отзыв замовляла в цьому магазині вперше. замовлення на сайті. діяла акція 1+1=3. оплатила вказану суму на сайті. в кабінеті побачила, що статус замовлення : неоплачений. подзвонила і все розʼяснили. почала чекати. наступного дня повідомили, що я не доплатила 1 гривню, і чи можу я сплатити повторно. пообіцяли повернути кошти. я чекала повернення, а воно досі не відбудось. вони ще мають наглість цікавитись оплачую я повторно, щоб я за їх махінаціі заплатила двічі і так і не побачила своє замовлення. замовлення 03.09.24, а пишу 11.09.24. ніколи не мала проблем з замовленням прикрас, ніякі доплати чи повернення різниці, як мені сказав оператор, в мене ніколи не було, я замовляю ті прикраси де вказана фіксована вага. за холодильник в комфі оплату повернули не пройшло і 10 хвилин, тому я можу зробити висновок, що це шахраї.
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба!
В третє хочу написати відгук-не публікує. 20.06.24 придбала чоловікові хрестик,вже за два дні він став чорним з відкритої сторони,вушко де є відтиск проби у ідеальному стані,та сторона що до тіла також.Так ось що за домішки використовує харківський виробник додатково до срібла? 30.06.ми вже віддали на експертизу і відповідь для всіх одна піт,вода.То скажіть будь... Читать отзыв В третє хочу написати відгук-не публікує. 20.06.24 придбала чоловікові хрестик,вже за два дні він став чорним з відкритої сторони,вушко де є відтиск проби у ідеальному стані,та сторона що до тіла також.Так ось що за домішки використовує харківський виробник додатково до срібла? 30.06.ми вже віддали на експертизу і відповідь для всіх одна піт,вода.То скажіть будь ласка коли це ми повинні золото і срібло знімати коли маємо контакт з водою.У чоловіка срібний ланцюжок вже 15 років у ідеальному стані. Ще раз вам повторюю що сторона яка до тіла вона у хорошому стані то дочого вода і піт. Коли працювала у Золотому Віку то говорили що у Срібному срібло не якісне я зовсім випустила цей факт. Так ось я вас просила ще 30.06 замініть мені хрестик на дорожчий але якісний на вироби запоріжського виробника,підійдуть до ситуації більше лояльніше.Хрестик страшно навіть у руки брати не те що носити. Дякую за розуміння.
Недостатки:
З тієї сторони де відкрите до навколишнього середовища,де є напилення чорноти хрестик став корозійний,страшного чорного металу.
Парфумами не користувалися а зі сторони тіла та поту хрестик ідеальний.
Напилення та ця сторона не якісна,не якісні домішки до срібла.
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення. Бажаємо гарного дня та мирного неба!
Доброго дня,купляла чоловіку обручку 13.06,розписалися аж 26,дві неділі обручка лежала,розписалися і чоловік поїхав,приїхав через півтори неділі,максимум дві неділі а обручка чорна,поки ми знайшли час підійти вияснити цей момент то пройшла ще неділя,так от коли я купляла обручку запитала а нічого з нею не буду,тому що в мене чоловік військовий ну і мало що,мені сказала та ні,нічого не буде,здали ми обручку... Читать отзыв Доброго дня,купляла чоловіку обручку 13.06,розписалися аж 26,дві неділі обручка лежала,розписалися і чоловік поїхав,приїхав через півтори неділі,максимум дві неділі а обручка чорна,поки ми знайшли час підійти вияснити цей момент то пройшла ще неділя,так от коли я купляла обручку запитала а нічого з нею не буду,тому що в мене чоловік військовий ну і мало що,мені сказала та ні,нічого не буде,здали ми обручку на «експертизу»мало того що обручку покоцали,так ще і сказали що це ми винні що не правильно носимо обручку,тому що вона почорніла із-за сірководні,який міститься у воді,повітрі і в поті,я все розумію,но я дала поняття що його буде носити не людина яка буває тільки вдома чи на роботі,про це треба попередити було,я ставлю дуже великий мінус вам,і я буду робити все щоб ви повернули кошти чи хоть почистили обручку,ви навіть не запропонували почистити обручку,Бог з ним я би заплатила,в мене просто немає слів,так і ще ми ждали обручку місяць з цієї експертизи,хто мені тепер поверне кошти за те що ви її покохали?????
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення. Бажаємо гарного дня та мирного неба.
Зверніть увагу! Хочу застережити тих у кого є реакція на прикраси (висип, свербіж, набряк) Все життя ношу тільки золото та срібло на інші сплави маю реакцію. Дуже понадіялись на якісний сплав срібла у мережі магазинів "Срібна країна", але я отримала подразнення на вироби котрі придбали. Звернулись до магазину, запропонували зробити обмін виробу, але і на інший виріб також отримала жахливе... Читать отзыв Зверніть увагу! Хочу застережити тих у кого є реакція на прикраси (висип, свербіж, набряк) Все життя ношу тільки золото та срібло на інші сплави маю реакцію. Дуже понадіялись на якісний сплав срібла у мережі магазинів "Срібна країна", але я отримала подразнення на вироби котрі придбали. Звернулись до магазину, запропонували зробити обмін виробу, але і на інший виріб також отримала жахливе подразнення.
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба! Показать 1 ответ
Купила срібний ланцюжок в магазині «Срібна країна «, він зламався протягом місяця , якістю товара не задоволена .Принесла його до магазину , де купувала з чеком і паспортом виробника, щоб відремонтувати чи замінити згідно гарантійного терміну - відмовили .
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу та бажаємо гарного дня.
Купила сережки, при вдяганні одна просто розвалилася в руках. Звернулася в магазин, де подивилися і сказали, що це не гарантійний випадок, що я сама її порвала (сама винна). Тільки на горячій лінії порекомендували здати на експертну оцінку (чекати 1 місяць) і якщо експерт знайде якісь заводські вади, то мені запропонують ремонт. Мінус один клієнт
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Дякуємо за Вашу увагу та бажаємо гарного дня.
Це жах, придбав чоловік на 8 березня сережки , вони просто розламались в руках, не купляйте там нічого. Обміну не хочуть робити Це найгірший магазин срібла який взагалі може бути!! Ніколи за жодних обставин туди неьзвертайтесь. Біжутерія, і та довше носиться!
Доброго дня. Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась. Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться. Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 . Дякуємо за Ваше звернення та увагу. Бажаємо гарного дня та мирного неба.
Шахраї з неякісним товаром
Ваш відгук дуже важливий для нас, аби покращувати якість обслуговування та сервіс.
Платна гарантія без попередження
Не задоволена
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — Ваш відгук важливий для вдосконалення сервісу. 🌿
Обурююся якістю ювелірних виробів
камінці повипадали, " срібло" почорніло, причому плямами. Дякуємо, щиро дякуємо " Срібній країні"! Будемо обходити ваш магазин десятою дорогою. Нікому не раджу
Хочемо зазначити, що всі ювелірні вироби перед потраплянням у продаж проходять перевірку якості та мають пробірне тавро, що підтверджує відповідність металу. Потемніння срібла або випадіння вставок можуть виникати внаслідок зовнішніх факторів — побутової хімії, вологи чи механічного впливу. Такі випадки розглядаються індивідуально — і, на жаль, за наявності ознак експлуатаційного пошкодження прикраса не підлягає гарантійному обслуговуванню.
Дякуємо, що поділилися ситуацією — це важливо для покращення сервісу та контролю якості продукції.
Перший і він же останній досвід купівлі в «Срібна країна» !
В отделе в «Срібна країна», который находится в торговом центре «Украина», сказал, что да – камушек поставят на место, а вот стерженек – это не страховой случай и посоветовали обратиться к частному ювелиру. На мой вопрос, если бы жемчужину я потеряла где-нибудь на улице, мне бы возместили потерю этой жемчужины ? Продавец ответила, что это тоже не страховой случай.
Что я имею в «сухом остатке» ? Серьги, которые носила, в общей сложности, месяца полтора, две никуда негодные сережки, 2500 грн. убытка и надолго испорченное настроение. Кстати, цену называю не совсем точно, т.к. текст на чеке (термобумага) со временем исчез, и еле-еле видной осталась только дата покупки, которая тоже исчезнет, и вообще невозможно будет доказать, что серьги я купила несколько месяцев назад, а не в прошлом веке.
Хочемо звернути Вашу увагу, що кожен ювелірний виріб перед потраплянням у продаж проходить обов’язкову перевірку якості. Ми дбаємо про надійність продукції та намагаємося забезпечити високий рівень сервісу. Якщо пошкодження є наслідком механічного впливу, такий випадок, на жаль, не підлягає гарантійному обслуговуванню.
Дякуємо, що поділилися деталями ситуації — Ваш відгук важливий для покращення сервісу. Показать 1 ответ
Шахрайство
Прикольно, але тупо
Кого ви хочете надурити?
У вас не сертифікований неякісний товар, недосвідчений персонал, який не вміє поводитися з клієнтом. Ви нічого не робите для покращення цих недоліків, а лише тупо строчите на цьому сайті десятки... Читать отзыв Коли я вказав, що чомусь позитивні відгуки залишають лише безіменні гості, що змахує на накрутку рейтингу, то відразу в наступних відгуках з'явилися імена. Це ж смішно!
Кого ви хочете надурити?
У вас не сертифікований неякісний товар, недосвідчений персонал, який не вміє поводитися з клієнтом. Ви нічого не робите для покращення цих недоліків, а лише тупо строчите на цьому сайті десятки неправдивих відгуків про себе. Це вистава. Я надіюся, що одного разу за вас візьмуться відповідні структури і закриють цю лавочку.
Усі відгуки, які залишають наші клієнти, незалежно від того, вказано ім’я чи ні — відображають реальний досвід покупців. Ми не впливаємо на те, як користувач себе підписує — гість чи з ім’ям — це право кожного.
Якщо у Вас є претензії щодо якості виробу чи обслуговування, будь ласка, зверніться до магазину або служби підтримки 0800 309 903 з деталями — ми завжди відкриті до діалогу і вирішення питань. Ми завжди готові розібратись і, за можливості, виправити ситуацію. Дякуємо за Вашу небайдужість.💛
Цікаво, а чому безіменні?
Ми шкодуємо, що ситуація склалася саме так, і вдячні Вам за звернення — це дає змогу нам краще оцінювати роботу команди.
Не якісні вироби, одноденки
Вироби не якісні. На другий день після покупки відлетіло кусочок застібки.
Поверненню, обміну чи ремонту у магазині не підлягає.
Якість виробів низька.
Нам щиро прикро, що прикраса не виправдала Ваших очікувань. Перед потраплянням у продаж усі вироби проходять перевірку якості. Звертаємо увагу, що незалежно від того, чи прикраса проносилася день, чи рік, у разі неналежної експлуатації можливе пошкодження у будь-який момент. У таких випадках, якщо пошкодження має механічний характер, виріб не підлягає гарантійному ремонту чи обміну згідно з умовами гарантії. Дякуємо, що поділилися досвідом — це допомагає нам покращувати сервіс.
Жахливий магазин
Нам прикро, що подарунок не виправдав очікувань і ситуація викликала у Вас негативні емоції. Щодо країни-виробника: в асортименті мережі можуть бути представлені прикраси як українського, так і закордонного виробництва. Всі вироби, незалежно від країни походження, проходять обов’язкову перевірку якості, мають клеймо, бірку та відповідають державним стандартам. Щодо обслуговування — Ваші зауваження ми обов’язково врахуємо. Наша мета — зробити сервіс комфортним і прозорим для кожного клієнта. Якщо у Вас залишилися прикраси з дефектом — радимо звернутися у фізичний магазин з прикрасою, чеком і паспортом прикраси (біркою) для огляду та подальшої консультації.
Жахлива якість срібла! (якщо воно взагалі ж у виробі)
В компанії звісно вмивають руки, аргументуючи тим, що весь товар в них проходить палату перевірок і проблема саме індивідуальна чутливість.
Оминайте даний магазин 10 дорогою, бережіть своє здоровʼя і гаманець.
Повідомляємо, що вся ювелірна продукція, представлена в мережі "SRIBNA KRAINA", проходить обов’язкове державне клеймування та відповідає встановленим стандартам якості. Водночас індивідуальна чутливість до металів є суто фізіологічною реакцією організму, яка не може бути передбачена під час виробництва або продажу виробу.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба.
написана заява в поліцію
Обманюють клієнтів
Нам шкода, що ця інформація була недостатньо зрозумілою під час оформлення замовлення. Ми обов’язково передамо ваш коментар для покращення сервісу та комунікації з клієнтами.
Некомпетентність
Декілька днів тому вирішили придбати ювелірний виріб, але у точці продажу не виявилося відповідного розміру. Тому ми виявили бажання зробити інтернет замовлення через точку продажу. Але зіткнулися з проблемою. Консультант Василина не змогла цього зробити. Вона, зіславшись на те, що нова і не знає, як зробити замовлення через інтернет на точку продажу, відправила... Читать отзыв м. Львів, вул. Патона, 25. ТЦ "Арсен".
Декілька днів тому вирішили придбати ювелірний виріб, але у точці продажу не виявилося відповідного розміру. Тому ми виявили бажання зробити інтернет замовлення через точку продажу. Але зіткнулися з проблемою. Консультант Василина не змогла цього зробити. Вона, зіславшись на те, що нова і не знає, як зробити замовлення через інтернет на точку продажу, відправила нас до іншої зміни, до іншого консультанта.
Інший консультант, навідміну від Василини, зробив все швидко і замовлення через пару днів прийшло на точку, але забрати ми його не змогли все через ту ж саму Василину. Хотіли шматочком золота трохи заощадити грошей, так Василина не змогла визначити пробу. Вона НЮХАЛА! реактиви. Постійно дзвонила комусь, і в кінці просто сказала, що не може прийняти золото.
Але не тільки з золотом виникли проблеми. Консультант Василина не змогла нам продати наше замовлення, бо не знала, як користуватися програмою. Вона продовжувала комусь писати та дзвонити. Уявіть собі, що ГОДИНУ ЧАСУ ми чекали, поки Василина щось зробить, але вона нічого так і не зробила. Ми залишилися ні з чим.
І в мене виникло питання, як саме компанія Срібна Країна набирає от таких Василин? Чи вони проходять якесь навчання, чи в них є екзамени? Хто їх вчить нюхати реактиви? Чому вони такі некомпетентні? Дайте мені відповідь, шановні.
Жахлива ювелірна
Нажаль під час війни переїздили і виїздили з країни. Коли повернулись хотіла використати подала заявку.
Менеджер по телефону просто кинула слухавку.
Потім знову заонила домовились що десь запит для керівництва
В ітогі вночі смс прийшла що ще не розглянуто. Потім в п'ятницю дзвінок можете витрати тільки сьогодні один день. А я кажу... Читать отзыв Був купон куплений подарунковий
Нажаль під час війни переїздили і виїздили з країни. Коли повернулись хотіла використати подала заявку.
Менеджер по телефону просто кинула слухавку.
Потім знову заонила домовились що десь запит для керівництва
В ітогі вночі смс прийшла що ще не розглянуто. Потім в п'ятницю дзвінок можете витрати тільки сьогодні один день. А я кажу я працюю я взагалі за містом в селі тут немає магазину , дайте хоч декілька днів ....Ні відмовили.
Це саме жахливе відношення до людей під час війни.
Просто вкрали гроші
Оператор Марія просто ненормальна якщо смс по ночам пише.
Це сама жахлива ювелірка
Хочемо звернути увагу, що подарункові сертифікати мають встановлений термін дії, який вказано на упаковці. На жаль, після закінчення цього терміну скористатися сертифікатом технічно неможливо.
Ми шкодуємо, що ситуація склалася саме так, і вдячні Вам за звернення — це дає змогу нам краще оцінювати роботу команди.
Вкрай незадовільна якість обслуговування
Каблучка виявилася великою і... Читать отзыв У жовтні 2024 року в магазині ТМ "Срібна країна", м.Київ, ТЦ "Проспект", я придбала срібну каблучку для подарунку за ціною 8109 грн(вага 6,41). Так як я не впевнена була у правильності вибору розміру, щоб не було проблем, за порадою продавчині, я оформила Акцію"Ювелірний абонемент", який дає право впродовж 6 місяців обміняти при нагоді товар.
Каблучка виявилася великою і 22 .02.25 р. я звернулася до цього ж магазину, щоб замінити більшу каблучку на таку ж меншу. Але виявилося, що за цей час пройшла переоцінка товару і така ж каблучка коштує у них тепер не 8109 грн, а 15100грн! Щоб обміняти з мене затребували сплатити додатково 700 грн. Ось такий сервіс.
Тож нікому ніколи не раджу щось купувати у "Срібній країні"!
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба. Показать 1 ответ
Не рекомендую
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903.
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба.
Увага ШАХРАЇ
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба!
Не рекомендую
в магазин через півтора тижня.мені запропонували або обміняти або відремонтувати...із запропонованих варіантів мені нічого не сподобалося...то довелося погодитися на ремонт...гроші не повертали...через тиждень мені зробили...я знову була вимушена їхати витрачати... Читать отзыв В липні 2024 придбала каблучку вже через три дні випав камінець...при чому що я його і не встигла поновити і працюючи з компьютером....нічого руками не роблю,щоб щось посприяло випадання...змогла поїхати
в магазин через півтора тижня.мені запропонували або обміняти або відремонтувати...із запропонованих варіантів мені нічого не сподобалося...то довелося погодитися на ремонт...гроші не повертали...через тиждень мені зробили...я знову була вимушена їхати витрачати свій час забирати....і знову через вже два тижні камінець той випав...часу їздити кожен тиждень немає...то приїхала через три місяці...сказала що не треба повертати кошти але хочу обміняти нехай з доплатою але інше бо це не діло або не носити його або кожен тиждень робити...сказали обміняти не можна лише можуть зробити ьо є гарантія рік або як лом за 37 грн здати зрозуміло що купувала я його за 1000+...не компетентний продавець порівняв ювелірний виріб з білизною і сказав ви білизну назад не знаєте....прошу керівництво відреагувати...покупець не повинен нести втрати через не якісні вироби .тому категорично не рекомендую...оскільки гроші викинуті на вітер,і магазину байдуже і не несе відповідальність за неякісні вироби
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба!
Неякісні ювелірні вироби/неклієнторієнтовані
В одному з магазинів Києва в ТЦ «Городок» придбала срібну каблучку з золотим напиленням, вартість якої склала 2500 грн. По купівлі продавець запевнила, що напилення не злізе і буде добре носитися. Через тиждень напилення на обручці вже не було. Носила її в повсякденному використанні, без жодних хімічних засобів, крім побутової хімії. Звернулась зі скаргою в магазин. Продавець оформив обручку... Читать отзыв Вітаю.
В одному з магазинів Києва в ТЦ «Городок» придбала срібну каблучку з золотим напиленням, вартість якої склала 2500 грн. По купівлі продавець запевнила, що напилення не злізе і буде добре носитися. Через тиждень напилення на обручці вже не було. Носила її в повсякденному використанні, без жодних хімічних засобів, крім побутової хімії. Звернулась зі скаргою в магазин. Продавець оформив обручку на експертизу. Через місяць, приблизно, прийшла відповідь, що кільце дуже пошкоджене подряпане через це покриття і зникло! Написала скаргу 28.09.24, чекаю на розгляд та задоволення моїх вимог: обміну або повернення коштів за придбаний неякісний ювелірний виріб. 19.10.24 жодного дзвінка чи повідомлення про результат розгляду скарги. В магазині повідомляють, що скаргу розглядає керівництво компанії (в чому я дуже сумніваюсь). Будьте обачні і обходьте стороною такі ювелірні крамниці. Де не зацікавлені продати якісну ріст, а просто, перепрошую «впарити», а потім прикриватися Законом України про права споживачів, що ювелірні вироби поверненню не підлягають.
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба.
Жахлива якість, біжутерія замість срібла
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба.
Очень плохое качество изделий
Покупала цепочку, с учётом скидки за 2000-почернела сразу, стыдно носить, как дешёвая бижутерия, обратилась в магазин, уточнить что за сплав, мне ответили, «это плетение такое», отправили на экспертизу, пролежала у них месяц и в этоге -отказ, типа всё с ней нормально. “Если хотите обратитесь к независимому эксперту, а потом в защиту... Читать отзыв Никому не советую этот магазин! Не дорожат клиентами!
Покупала цепочку, с учётом скидки за 2000-почернела сразу, стыдно носить, как дешёвая бижутерия, обратилась в магазин, уточнить что за сплав, мне ответили, «это плетение такое», отправили на экспертизу, пролежала у них месяц и в этоге -отказ, типа всё с ней нормально. “Если хотите обратитесь к независимому эксперту, а потом в защиту прав потребителей!»
Я не знаю, что там за сплав, но точно не серебро! Чистить её не пыталась.До этого покупала изделия в КЮЗ и всё отлично!!! Так они ещё и гарантию дают на год, короче небо и земля (дно)!!!
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба. Показать 1 ответ
Обдурювання дітей
.
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба
развод на деньги
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба!
Якість товару відсутня
В третє хочу написати відгук-не публікує.
20.06.24 придбала чоловікові хрестик,вже за два дні він став чорним з відкритої сторони,вушко де є відтиск проби у ідеальному стані,та сторона що до тіла також.Так ось що за домішки використовує харківський виробник додатково до срібла?
30.06.ми вже віддали на експертизу і відповідь для всіх одна піт,вода.То скажіть будь... Читать отзыв
В третє хочу написати відгук-не публікує.
20.06.24 придбала чоловікові хрестик,вже за два дні він став чорним з відкритої сторони,вушко де є відтиск проби у ідеальному стані,та сторона що до тіла також.Так ось що за домішки використовує харківський виробник додатково до срібла?
30.06.ми вже віддали на експертизу і відповідь для всіх одна піт,вода.То скажіть будь ласка коли це ми повинні золото і срібло знімати коли маємо контакт з водою.У чоловіка срібний ланцюжок вже 15 років у ідеальному стані.
Ще раз вам повторюю що сторона яка до тіла вона у хорошому стані то дочого вода і піт.
Коли працювала у Золотому Віку то говорили що у Срібному срібло не якісне я зовсім випустила цей факт.
Так ось я вас просила ще 30.06 замініть мені хрестик на дорожчий але якісний на вироби запоріжського виробника,підійдуть до ситуації більше лояльніше.Хрестик страшно навіть у руки брати не те що носити.
Дякую за розуміння.
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення.
Бажаємо гарного дня та мирного неба!
Жахлива якість,не компетентність продавців
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення.
Бажаємо гарного дня та мирного неба.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Все життя ношу тільки золото та срібло на інші сплави маю реакцію.
Дуже понадіялись на якісний сплав срібла у мережі магазинів "Срібна країна", але я отримала подразнення на вироби котрі придбали. Звернулись до магазину, запропонували зробити обмін виробу, але і на інший виріб також отримала жахливе... Читать отзыв Зверніть увагу! Хочу застережити тих у кого є реакція на прикраси (висип, свербіж, набряк)
Все життя ношу тільки золото та срібло на інші сплави маю реакцію.
Дуже понадіялись на якісний сплав срібла у мережі магазинів "Срібна країна", але я отримала подразнення на вироби котрі придбали. Звернулись до магазину, запропонували зробити обмін виробу, але і на інший виріб також отримала жахливе подразнення.
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба! Показать 1 ответ
Ювелірні прикраси
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу та бажаємо гарного дня.
Це жах!!!!
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Дякуємо за Вашу увагу та бажаємо гарного дня.
Не купляйте там нічого!!
Це найгірший магазин срібла який взагалі може бути!!
Ніколи за жодних обставин туди неьзвертайтесь. Біжутерія, і та довше носиться!
Приносимо вибачення за неприємну ситуацію, що склалась.
Для нас важливий кожен наш клієнт. Впевнені, що дана ситуація не повториться.
Для уточнення деталей просимо Вас зв'язатись з представником компанії у соціальній мережі Іnstagram/Фейсбук або за номером безкоштовної гарячої лінії 0 800 309 903 .
Дякуємо за Ваше звернення та увагу.
Бажаємо гарного дня та мирного неба.