По міжнародній посилці отримала 2 повідомлення про дату прибуття у відділення і дату повернення. За 4 дні до дати повернення посилки (це 10-й день зберігання) у відділенні мені повідомили, що я повинна заплатити за зберігання цієї посилки. Потім я звязалась з гарячою лінією і пояснила ситуацію, і просила від них пояснень чому я повинна щось платити в цій ситуації. До роботи відділення я не мала жодної претензії. Виявилось, гаряча лінія зафіксувала що було "грубе відношення" до мене оператора саме відділення. До чого тут вони? Ви - Укрпошта дезінформуєте отримувачів про терміни безкоштовного зберігання, а точніше у повідомленнях взагалі не вказуєте, що у вас є платне зберігання міжнародних посилок. А потім ще й звинувачуєте у чомусь операторів відділення? Чи ви не здатні нормально сформулювати скаргу коли з вами зв'язуються користувачі ваших послуг? Найгірша гаряча лінія з якою доводилось зв'язуватись!!!
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Низька якість обслуговування гарячої лінії - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву