Оксана Отзыв написан 11 июня, 2024 год7 просмотров
Міжнародне відправлення CY585258370DE ( при бажанні можна самим простежити чи дійшла посилка, чи ні) півтора місяці лежить на сортувальному центру. З ДХЛ з Німеччини доставив в Україну за 10 днів. І з 01.05.2024 посилка на терміналі. Телефонували, писали, постійно щось брешуть. Компенсацію платити не хочуть. Відписуються що все відповідає нормам.
Достоинства:
Їх не має
Недостатки:
відмовляються виплачувати компенсацію за вкрадене.
Пошта платитиме компенсацію продавцеві. Поки ви не отримали посилку - її власником вважається саме продавець.
Тому вимагайте повернення коштів саме у нього або у власника торгової мережі: ДО ЗАКІНЧЕННЯ ТЕРМІНУ ЗАХИСТУ ТОВАРУ відкривайте суперечку. Як це правильно робити і коли саме її відкрити, щоб вона закінчилась на вашу користь - штудуйте Гугл, там є вся інформація.
А продавець вже сам буде вимагати від Укрпошти компенсацію.
вот только не каждый отправитель согласен заниматься этими манипуляциями. требовать возврат, ждать потом месяц еще возвращения и только потом инициировать возврат средств.
у них какой то полный треш начался на их так называемой таможне. они под шумок пробивают посылку что она вышла с таможки а потом ее там удерживают неделями и уверяют что при переходе на электронное декларирование все молниеносно теперь происходит. вот только раньше почему то было все быстро а теперь полнейшая жесть. я ждал больше месяца посылку. сейчас жду 10 дней уже . при том что регулярно заказываю от этого отправителя и он всегда все декларирует правильно и стандартно. нЕ почта а какой то издевательство над людьми
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
В жодному разі не зв'язуйтесь з цією "конторою" - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
отзыв
Комментарии к отзыву
Тому вимагайте повернення коштів саме у нього або у власника торгової мережі: ДО ЗАКІНЧЕННЯ ТЕРМІНУ ЗАХИСТУ ТОВАРУ відкривайте суперечку. Як це правильно робити і коли саме її відкрити, щоб вона закінчилась на вашу користь - штудуйте Гугл, там є вся інформація.
А продавець вже сам буде вимагати від Укрпошти компенсацію.
Схоже що там свої "схеми" щоб посилки губилися "правильно"