Клієнт: 📦 Що робити, якщо посилка Укрпошти загубилася? 🔍 Ваша посилка загубилася? Не знаєте, з чого почати і як вирішити цю проблему? Я підготувала для вас покроковий гайд, створений на основі власного досвіду! Моя посилка також загубилася, але зрештою дійшла до отримувача через 103 дні. 🚀 Що всередині гайду? 🔹 Покрокова... 11.10.2024
Клієнт: Шановна Укрпошта Зараз я навчаюся в школі маркетингу і в рамках одного з домашніх завдань я створила гайд-інструкцію. Оскільки я мала досвід, коли моє відправлення загубилося і йшло 103 дні, але врешті-решт дійшло до отримувача, я вирішила зробити гайд на тему: "Що робити, якщо посилка Укрпошти загубилася." У гайді... 27.09.2024
Клієнт: Відправила посилку з Німеччини 22.04. 2024 в Україну вона зайшла 03.05.2024. І рух припинився. Приблизно через пару тижнів отримувач почав звертатись на "укрпошу" що до затримки, відповіді біли: зачекайте, багато роботи й т.п. При цьому жодного разу не сказали що на пошук має право подавати лише відправник, тому що поки... 04.08.2024
Оксана: Міжнародне відправлення CY585258370DE ( при бажанні можна самим простежити чи дійшла посилка, чи ні) півтора місяці лежить на сортувальному центру. З ДХЛ з Німеччини доставив в Україну за 10 днів. І з 01.05.2024 посилка на терміналі. Телефонували, писали, постійно щось брешуть. Компенсацію платити не хочуть. Відписуються що все відповідає нормам. 11.06.2024