Юлія Отзыв написан 8 декабря, 2023 год25 просмотров
Замовила місяць тому біжутерію з Китаю: 2 каблучки. 29.23 Прийшло 2 смс одночасно на вайбер з повідомленням про міжнародну доставку та по Україні (я замовляла наліпки в Україні). Так як з моменту замовлення пройшов місяць я забула про те, що мені мали прийти ці каблучки. Посилку по Україні забрала, а з Китаю ні, вона мала лишатися на складі. 04.12 Мені прийшов лист на пошту, що моя посилка з каблучками вже кимось одержана і просили поставити оцінку товару. Звісно, я на наступний день пішла у відділення 17500 Прилуки і спитала чому мою посилку забрав хтось без мого відома. На це мені знайшли бланк з підписами: на посилку з наліпками та на посилку з каблучками. Я сказала, що мені видали лише одну посилку, а іншу з Китаю не дали, попросила пошукати її.
На що мені сказали, що нічого зробити не можуть, оскільки підпис на бланку є, отже я посилку одержала. Я сказала, що поставила підпис, але посилки не одержала, як я вже писала, я взагалі забула про ті каблучки. На що мені відповіли, що вони нічого зробити не можуть, так, як штрихкод посилки було відскановано і вона числиться як отримана. Попросила ще раз, по людськи, пошукати на складі, на що отримала цікаве питання:"На якому складі? У нас тут посилки не зберігаються". А де вони зберігаються, не шановні працівники? У вас на голові? Це ваша робота виправляти свої помилки і розбиратися з посилками. Просила подивитися по камерам той день. Камер у відділенні теж нема)
Так, я мала бути уважною, коли ставила підписи і забирала доставку, але касир теж має слідкувати за своєю роботою і за тим що і кому він видає і чи все він видав правильно.
Її могли пробити, але не видати (може касирка затупила, або зумисне скористалася моментом моєї неуважності і забрала посилку собі, що дуже ймовірно). Якщо посилка незабрана мною, то вона мала лишитися на складі. На нормальній пошті мені б подзвонили або прислали смс, що я забула посилку. Дуже зручно і по факту тепер нічого не доведеш. Тут лишається сподіватися на чесність працівників.
естественно, порядочные работники обязательно бы позвонили, что Вы забыли у них посылку, и она бы никуда не делась. Но это не про Укрпочту, где не упускают ни малейшей возможности украсть. Отсутствие камер на отделениях ещё больше этому благоприятствует.
Есть три варианта: либо вы подписали накладную (при получении оператор выдаёт вам и себе) и не забрали посылку; либо оператор «выдал» посылку, когда кончился срок бесплатного хранения (проще «выдать», чем оформлять возврат); либо же посылка в принципе не доехала до вашего отделения и её «выдали».
В этой ситуации есть и ваша вина. Вы были невнимательны и не забрали вовремя посылку.
Я не сперечаюся, що тут моя провина по неуважності. Я забула за ту посилку з Китаю та пішла. Але на нормальній пошті оператор мав мені подзвонити або відправити смс, що я не забрала посилку. Тим паче, що я прямо на віконці каси огладала лише один пакунок і касирка це бачила.
Так роблять клієнтоорієнтовані фірми. Або ж оператор сама проґавила мені віддати ту посилку. Просканувала, десь відклала і все(
Коли я на новій пошті забула посилку на столі операторсько вікна, то мені подзвонили і сказали, щоб я прийшла та забрала її, а не поклали собі до кишені.
на любою посылку пи получении распечатывается отдельная накладная , в которой нужно поставить фамилию и подпись - работник, который навешал этой лапши видать подделал подпись и прикарманил себе содержимое
Вы невнимательно прочитали отзыв. Получатель Юлия, поставила подпись в таком бланке, но посылку не забрала. Она об этом написала и не отрицает этого. А вы уже фантазируете про подделку подписи и тд )
вы серьезно думаете, что смена отделения поможет? они все работают по одинаковым схемам воровства, которым обучаются раньше, чем своим непосредственным обязанностям. Раньше они больше по бабушкам и дедушкам специализировались, которых обвести вокруг пальца ничего не стоит, а сейчас их аппетиты, я смотрю, намного выросли. На некоторых отделениях прям криминальные организованные группировки сидят. Без 1-2 свидетелей на почту заходить не рекомендую и в случае каких-либо подделок или пропаж вызывать полицию и давать ход делу.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Бездіяльність працівників та крадіжки посилок - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
На що мені сказали, що нічого зробити не можуть, оскільки підпис на бланку є, отже я посилку одержала. Я сказала, що поставила підпис, але посилки не одержала, як я вже писала, я взагалі забула про ті каблучки. На що мені відповіли, що вони нічого зробити не можуть, так, як штрихкод посилки було відскановано і вона числиться як отримана. Попросила ще раз, по людськи, пошукати на складі, на що отримала цікаве питання:"На якому складі? У нас тут посилки не зберігаються". А де вони зберігаються, не шановні працівники? У вас на голові? Це ваша робота виправляти свої помилки і розбиратися з посилками. Просила подивитися по камерам той день. Камер у відділенні теж нема)
Так, я мала бути уважною, коли ставила підписи і забирала доставку, але касир теж має слідкувати за своєю роботою і за тим що і кому він видає і чи все він видав правильно.
Її могли пробити, але не видати (може касирка затупила, або зумисне скористалася моментом моєї неуважності і забрала посилку собі, що дуже ймовірно). Якщо посилка незабрана мною, то вона мала лишитися на складі. На нормальній пошті мені б подзвонили або прислали смс, що я забула посилку. Дуже зручно і по факту тепер нічого не доведеш. Тут лишається сподіватися на чесність працівників.
отзыв
Комментарии к отзыву
Есть три варианта: либо вы подписали накладную (при получении оператор выдаёт вам и себе) и не забрали посылку; либо оператор «выдал» посылку, когда кончился срок бесплатного хранения (проще «выдать», чем оформлять возврат); либо же посылка в принципе не доехала до вашего отделения и её «выдали».
В этой ситуации есть и ваша вина. Вы были невнимательны и не забрали вовремя посылку.
Так роблять клієнтоорієнтовані фірми. Або ж оператор сама проґавила мені віддати ту посилку. Просканувала, десь відклала і все(
Коли я на новій пошті забула посилку на столі операторсько вікна, то мені подзвонили і сказали, щоб я прийшла та забрала її, а не поклали собі до кишені.
проще поменять отделение, чем чего-то добиться