Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
Бездіяльність працівників та крадіжки посилок - Відгуки про Укрпошта
На що мені сказали, що нічого зробити не можуть, оскільки підпис на бланку є, отже я посилку одержала. Я сказала, що поставила підпис, але посилки не одержала, як я вже писала, я взагалі забула про ті каблучки. На що мені відповіли, що вони нічого зробити не можуть, так, як штрихкод посилки було відскановано і вона числиться як отримана. Попросила ще раз, по людськи, пошукати на складі, на що отримала цікаве питання:"На якому складі? У нас тут посилки не зберігаються". А де вони зберігаються, не шановні працівники? У вас на голові? Це ваша робота виправляти свої помилки і розбиратися з посилками. Просила подивитися по камерам той день. Камер у відділенні теж нема)
Так, я мала бути уважною, коли ставила підписи і забирала доставку, але касир теж має слідкувати за своєю роботою і за тим що і кому він видає і чи все він видав правильно.
Її могли пробити, але не видати (може касирка затупила, або зумисне скористалася моментом моєї неуважності і забрала посилку собі, що дуже ймовірно). Якщо посилка незабрана мною, то вона мала лишитися на складі. На нормальній пошті мені б подзвонили або прислали смс, що я забула посилку. Дуже зручно і по факту тепер нічого не доведеш. Тут лишається сподіватися на чесність працівників.
відгук
Коментарі до відгуку
Есть три варианта: либо вы подписали накладную (при получении оператор выдаёт вам и себе) и не забрали посылку; либо оператор «выдал» посылку, когда кончился срок бесплатного хранения (проще «выдать», чем оформлять возврат); либо же посылка в принципе не доехала до вашего отделения и её «выдали».
В этой ситуации есть и ваша вина. Вы были невнимательны и не забрали вовремя посылку.
Так роблять клієнтоорієнтовані фірми. Або ж оператор сама проґавила мені віддати ту посилку. Просканувала, десь відклала і все(
Коли я на новій пошті забула посилку на столі операторсько вікна, то мені подзвонили і сказали, щоб я прийшла та забрала її, а не поклали собі до кишені.
проще поменять отделение, чем чего-то добиться