Єва Висоцька Отзыв написан 9 февраля, 2022 год46 просмотров
Коли б не довелося зтикнутися з укрпоштою, без гарячої лініїї не обходиться. Три міжнародних відправлення чомусь прийшли не в моє відділення, а в інший кінець міста. Телефонувала на гарячу лінію, робила переадресацію, вічність чекала, поки моє звернення розглянуть, потім вічність чекала, поки посилки приїдуть у вірне відділення. І от нарешті це сталося. В додатку видно, що вони одночасно виїхали з відділення 54007 і одночасно приїхали у відділення 54031 26.01.2022. Турботливі працівники укрпошти навіть зателефонували з Києва і повідоміли, що звернення опрацьоване, посилки готові до видачі у моєму відділенні. Але коли я прийшла наступного дня, дві посилки мені видали, а одну не знайшли. Ні за моїм мобільним, ні за трек номером. А я точно знала, що вона там, прибула з іншими двома. Працівник мені відповіла, що певно ще в дорозі, а додаток не так показує. Але коли посилка лише в дорозі, то статус Прямує до відділення. І додаток настільки відсталий, що завжди повідомляє інформацію з таким запізненням, що якщо вже навіть там видно, що посилка у відділенні, то вона точно там вже щонайменше добу. Але працівник вирішила навішати якусь лапшу мені на вуха замість того, щоб пошукати. І коли я диктувала трек номер, я сказала літера J, працівник, вписуючи це в комп'ютер, каже G. Я її виправила і сказала J, а не G. На що вона сказала сказала Правильно, G🤦🏻♀️ Я намагалась довести, що посилка 100% у відділенні і прибула разом з двома іншими. Все марно. Я пішла ні з чим, а працівниця вийшла слідом за мною на перекур. Звісно, чому б не влаштувати перекур після старанно виконаної непосильної роботи. Наступного дня телефоную на гарячу лінію, і все по новій. Там підтвердили, що посилка у відділенні. Я ще тиждень чекала відповіді. І от нарешті мені зателефонували, сказали, що отримали зворотну відповідь з відділення і мені готові видати посилку. Я прийшла, показала трек номер, мені видали коробку. А вдома я випадково помітила, що це зовсім інша посилка з іншим трек номером. Зайшла в додаток, а біля тієї злополучної посилки стоїть статус Вручено особисто. Як це взагалі можливо???? Кого ви набираєте на роботу??? Ви спеціальне тестування на недолугість проводите??? Не так давно на цьому відділенні повністю змінили працівників. Я зітхнула з полегшенням. Думала, нарешті щось зміниться. Але ніт. Кожен похід туди, це завжди стрес, нерви, дзвінки на гарячу лінію і очікування, даремно витрачений час і гроші на транспорт. Посилку з боєм вибила з третьої спроби. Гаряча лінія не допомогла, вибивала сама. Не віриться, що взагалі її отримала. P.S. Змусьте своїх працівників хоча б латиницю вивчити. Ніхто не очікує, що вони будуть щебетати англійською, але навіть літер не знати 🤦🏻♀ 1 согласен 3 не согласны
Вижу, Вы не первый раз на них жалуетесь. Естественно, им это известно. И все случайности с Вашими посылками не случайны. Скажите им, для начала, если они и далее будут использовать служебное положение для личной мести - пусть подумают о том, что с работой сейчас туго, стОит ли шутки шутить? Если не поможет - жалуйтесь конкретно на то, что умышленно строят козни, в Минрегион. И проверяйте теперь каждую букву. Вам тупо мстят и будут всё время "нечайно ошибаться".
я в этом уверена.)) Однозначно мстят. И балдеют от собственной значимости. Когда у идиота есть хоть маленькая власть (в данном случае, над посылками), он будет мстить и балдеть. Идиоты везде одинаковые.
Про хоча б найменшу владу повністю погоджуюсь. Але в мене таке враження, що ні працівники, ні керівництво відгуки про свою роботу тут взагалі не читають. Просто завели ботів, щоб нападали тут на всих, хто лишає негативні відгуки, і на тому все.
Написано багато безглуздя щодо "вдома помітила" інший трек-номер...Укрпошта працює згідно Правил, відповідно до яких, пересилання здійснюється за допомогою штрих- кодового ідентифікатора, тобто відбувається автоматична ідентифікація реєстрованих поштових відправлень, і отримати "іншу" посилку неможливо.
Звісно, якщо трапляються деякі помилки або невідповідності, тоді за неналежне виконання послуг поштового зв’язку оператор несе відповідальність згідно із законом.
Безглуздя - це ваші коментарі. Повна маячня. Так, вдома помітила. Тому що, коли прийшла на пошту, показала трек номер конкретної посилки і отримала її, я навіть не очікувала, що мені могли дати щось не те. А коли прийшла додому, на накладній прочитала, що посилка з США, а я приходила за посилкою з Норвегії. І тоді почала звіряти. Якусь відповідальність за це ніхто не несе. В кращому випадку, вибачаться. Але це якщо сильно пощастить. Хоча, чому, я власне, вам щось пояснюю. Ваша позиція і мета перебування на сайті всім відома. Нажаль, тут немає опції "заблокувати".
Своє відправлення споживач отримує згідно документів, перед тим ретельно оглядає. Не варто вигадувати нісенітниці, які навіть обговорювати немає сенсу.
То й не обговорюйте. Вас ніхто не запрошував і ніхто вам тут не радий.
Ок, я не перевірила трек номер. А що стосовно початку історії? Коли мені його взагалі не видали? Чия то провина? Чому я отримала посилку за третім разом? Чия то провина, що мені видали одне, а отриманим відмітили зовсім інше? А те, що отримала залишилось з відміткою "прибуло до відділення". Я теж раніше думала, що таке неможливо. Але укрпошта відкриває нові горизонти. Коли я маю справу з будь-якою іншою службою, я взагалі не вчитуюся і не вдивляюся в ті номери. Як і більшість людей, я гадаю. Бо знаю, що мені видадуть те, що потрібно. До того ж, я очікувала лише одну посилку на той момент. Про наявність іншої мене навіть не сповістили. Нехай подякують, що я вчинила порядно і продиктувала номер тієї врученої посилки. А могла б вимагати повернути посилку або компенсувати її втрату.
Усі посилки перевіряються у відділенні на відповідність ваги, на відсутність пошкоджень, тощо. Отримувач підписує бланк після огляду. Не варто вводити в оману людей .
Я ще ніколи не бачила, щоб людина настільки бездарно марнувала свій та інших час. Фактично, що ви зараз робите, так це намагаєтесь переконати людину в тому, що те, що з нею трапилось, з нею насправді не траплялось. Я надалі не беру участі в цьому діалозі. Я й так забагато часу змарнувала на укрпошту, щоб ще й витрачати його на її ботів. Успіхів вам у вашій марній праці
Це зайве словоблуддя. А по суті відгуку коротко: посилки перевіряються у ВПЗ на відповідність ваги, на відсутність пошкоджень, тощо. Отримувач підписує бланк після огляду, отже, претензій немає.
Пишіть вдома на шматочку паперу номер свого відправлення, щоб не виникало непорозумінь. А взагалі, працівники в більшості своїй не скільки неграмотні, скільки воровковиті. Скрізь ті ж самі "методи роботи": якщо приходить одразу дві-три посилки - одну обов'язково "не знаходять". Часто не інформують про прибуття відправлення. Кожний візит - це обрв'язково дуже великі проблеми і, як Ви вірно написали, дзвінки на гарячу лінію, листи, довгі відповіді і зачасту байдуже ставлення. Високопрсадовців Укрпошти, з одного боку, можна зрозуміти: втрмлює сплошний поток скарг. А все тому, що підбір працівників на місцях дуже низького рівня, заздалегідь підбирають "своїх людей", щоб покривати і вигороджувати зловживання друг друга.
Я все тримаю в додатку, пропонувала показати трек номер. Але мені сказали продиктувати. До речі, коли телефонувала на гарячу лінію і там попросили продиктувати номер, я сказала J, в мене уточнили, яка саме літера - як Google чи як парасолька😄 але хоча б уточнили. А тут так зверхньо відповіла "я ж кажу G". Людина впевнена в своїй грамотності. Ну то таке. Річ саме у безвідповідальності та байдужості. Коли ти 100% знаєш, що твоя посилка у відділенні, але ти не можеш цього довести. Людина навіть не намагається розібратися і вислухати, а просто хоче стулити тобі рота і якскоріше випхати, щоб піти на перекур. І ти повертаєшся ні з чим, усвідомлюючи, що знову потрібно телефонувати, розбиратися, повертатися у це відділення, стояти в черзі і ніяких гарантій, що отримаєш своє. І це державна служба. Ганьба і сором.
Я на своїй роботі теж не мільйони заробляю, але виконую її добросовісно. Тому що силою мене ніхто не тримає, це мій вибір. І тут одне з двох. Або виконуй якісно, або шукай іншу роботу. Те що хтось невдоволений своєю зарплатою, не виправдання, щоб безвідповідально ставитись до обов'язків. Інші не повинні страждати через те, що ці працівники погано влаштувалися в житті.
головна ПРИЧИНА такої поведінки і штучно створюваних проблем, яку важно довести - це той факт, що робітниці відділення обрали Вас в якості жертви. Варто тільки декілька разів відправити посилку з непотрібними старими речами - і вони вже причепляються до клієнта і починають ставити палки в колеса!!! Щоб самим щось мати з цього! Думають, що Ви бізнеследі, 100%. А навіть якщо і не думають, використовують службове становище, щоб принудити Вас щось їм давати. Методи вимагання скрізь одні й ті ж.
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року. детальніше Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее
Відділення 54031 в Миколаєві повинно перестати існувати - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)
Я намагалась довести, що посилка 100% у відділенні і прибула разом з двома іншими. Все марно. Я пішла ні з чим, а працівниця вийшла слідом за мною на перекур. Звісно, чому б не влаштувати перекур після старанно виконаної непосильної роботи.
Наступного дня телефоную на гарячу лінію, і все по новій. Там підтвердили, що посилка у відділенні. Я ще тиждень чекала відповіді. І от нарешті мені зателефонували, сказали, що отримали зворотну відповідь з відділення і мені готові видати посилку. Я прийшла, показала трек номер, мені видали коробку. А вдома я випадково помітила, що це зовсім інша посилка з іншим трек номером. Зайшла в додаток, а біля тієї злополучної посилки стоїть статус Вручено особисто. Як це взагалі можливо???? Кого ви набираєте на роботу??? Ви спеціальне тестування на недолугість проводите???
Не так давно на цьому відділенні повністю змінили працівників. Я зітхнула з полегшенням. Думала, нарешті щось зміниться. Але ніт. Кожен похід туди, це завжди стрес, нерви, дзвінки на гарячу лінію і очікування, даремно витрачений час і гроші на транспорт. Посилку з боєм вибила з третьої спроби. Гаряча лінія не допомогла, вибивала сама. Не віриться, що взагалі її отримала.
P.S. Змусьте своїх працівників хоча б латиницю вивчити. Ніхто не очікує, що вони будуть щебетати англійською, але навіть літер не знати 🤦🏻♀
1 согласен 3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Звісно, якщо трапляються деякі помилки або невідповідності, тоді за неналежне виконання послуг поштового зв’язку оператор несе відповідальність згідно із законом.
Ок, я не перевірила трек номер. А що стосовно початку історії? Коли мені його взагалі не видали? Чия то провина? Чому я отримала посилку за третім разом? Чия то провина, що мені видали одне, а отриманим відмітили зовсім інше? А те, що отримала залишилось з відміткою "прибуло до відділення". Я теж раніше думала, що таке неможливо. Але укрпошта відкриває нові горизонти. Коли я маю справу з будь-якою іншою службою, я взагалі не вчитуюся і не вдивляюся в ті номери. Як і більшість людей, я гадаю. Бо знаю, що мені видадуть те, що потрібно. До того ж, я очікувала лише одну посилку на той момент. Про наявність іншої мене навіть не сповістили. Нехай подякують, що я вчинила порядно і продиктувала номер тієї врученої посилки. А могла б вимагати повернути посилку або компенсувати її втрату.
Я на своїй роботі теж не мільйони заробляю, але виконую її добросовісно. Тому що силою мене ніхто не тримає, це мій вибір. І тут одне з двох. Або виконуй якісно, або шукай іншу роботу. Те що хтось невдоволений своєю зарплатою, не виправдання, щоб безвідповідально ставитись до обов'язків. Інші не повинні страждати через те, що ці працівники погано влаштувалися в житті.