Відділення 54031 в Миколаєві повинно перестати існувати - Відгуки про Укрпошта

Укрпошта
Відгук додано 9 лютого, 2022 год 46 переглядів
Коли б не довелося зтикнутися з укрпоштою, без гарячої лініїї не обходиться. Три міжнародних відправлення чомусь прийшли не в моє відділення, а в інший кінець міста. Телефонувала на гарячу лінію, робила переадресацію, вічність чекала, поки моє звернення розглянуть, потім вічність чекала, поки посилки приїдуть у вірне відділення. І от нарешті це сталося. В додатку видно, що вони одночасно виїхали з відділення 54007 і одночасно приїхали у відділення 54031 26.01.2022. Турботливі працівники укрпошти навіть зателефонували з Києва і повідоміли, що звернення опрацьоване, посилки готові до видачі у моєму відділенні. Але коли я прийшла наступного дня, дві посилки мені видали, а одну не знайшли. Ні за моїм мобільним, ні за трек номером. А я точно знала, що вона там, прибула з іншими двома. Працівник мені відповіла, що певно ще в дорозі, а додаток не так показує. Але коли посилка лише в дорозі, то статус Прямує до відділення. І додаток настільки відсталий, що завжди повідомляє інформацію з таким запізненням, що якщо вже навіть там видно, що посилка у відділенні, то вона точно там вже щонайменше добу. Але працівник вирішила навішати якусь лапшу мені на вуха замість того, щоб пошукати. І коли я диктувала трек номер, я сказала літера J, працівник, вписуючи це в комп'ютер, каже G. Я її виправила і сказала J, а не G. На що вона сказала сказала Правильно, G🤦🏻‍♀️
Я намагалась довести, що посилка 100% у відділенні і прибула разом з двома іншими. Все марно. Я пішла ні з чим, а працівниця вийшла слідом за мною на перекур. Звісно, чому б не влаштувати перекур після старанно виконаної непосильної роботи.
Наступного дня телефоную на гарячу лінію, і все по новій. Там підтвердили, що посилка у відділенні. Я ще тиждень чекала відповіді. І от нарешті мені зателефонували, сказали, що отримали зворотну відповідь з відділення і мені готові видати посилку. Я прийшла, показала трек номер, мені видали коробку. А вдома я випадково помітила, що це зовсім інша посилка з іншим трек номером. Зайшла в додаток, а біля тієї злополучної посилки стоїть статус Вручено особисто. Як це взагалі можливо???? Кого ви набираєте на роботу??? Ви спеціальне тестування на недолугість проводите???
Не так давно на цьому відділенні повністю змінили працівників. Я зітхнула з полегшенням. Думала, нарешті щось зміниться. Але ніт. Кожен похід туди, це завжди стрес, нерви, дзвінки на гарячу лінію і очікування, даремно витрачений час і гроші на транспорт. Посилку з боєм вибила з третьої спроби. Гаряча лінія не допомогла, вибивала сама. Не віриться, що взагалі її отримала.
P.S. Змусьте своїх працівників хоча б латиницю вивчити. Ніхто не очікує, що вони будуть щебетати англійською, але навіть літер не знати 🤦🏻‍♀

1 згоден 3 не згодні



Коментарі до відгуку

Iren 9 лютого, 2022 год
Вижу, Вы не первый раз на них жалуетесь. Естественно, им это известно. И все случайности с Вашими посылками не случайны. Скажите им, для начала, если они и далее будут использовать служебное положение для личной мести - пусть подумают о том, что с работой сейчас туго, стОит ли шутки шутить? Если не поможет - жалуйтесь конкретно на то, что умышленно строят козни, в Минрегион. И проверяйте теперь каждую букву. Вам тупо мстят и будут всё время "нечайно ошибаться".
Єва Висоцька 9 лютого, 2022 год
Ви думаєте, все може бути настільки погано?)
Iren 9 лютого, 2022 год
я в этом уверена.)) Однозначно мстят. И балдеют от собственной значимости. Когда у идиота есть хоть маленькая власть (в данном случае, над посылками), он будет мстить и балдеть. Идиоты везде одинаковые.
Єва Висоцька 9 лютого, 2022 год
Про хоча б найменшу владу повністю погоджуюсь. Але в мене таке враження, що ні працівники, ні керівництво відгуки про свою роботу тут взагалі не читають. Просто завели ботів, щоб нападали тут на всих, хто лишає негативні відгуки, і на тому все.
Я 9 лютого, 2022 год
Написано багато безглуздя щодо "вдома помітила" інший трек-номер...Укрпошта працює згідно Правил, відповідно до яких, пересилання здійснюється за допомогою штрих- кодового ідентифікатора, тобто відбувається автоматична ідентифікація реєстрованих поштових відправлень, і отримати "іншу" посилку неможливо.

Звісно, якщо трапляються деякі помилки або невідповідності, тоді за неналежне виконання послуг поштового зв’язку оператор несе відповідальність згідно із законом.
Єва Висоцька 9 лютого, 2022 год
Безглуздя - це ваші коментарі. Повна маячня. Так, вдома помітила. Тому що, коли прийшла на пошту, показала трек номер конкретної посилки і отримала її, я навіть не очікувала, що мені могли дати щось не те. А коли прийшла додому, на накладній прочитала, що посилка з США, а я приходила за посилкою з Норвегії. І тоді почала звіряти. Якусь відповідальність за це ніхто не несе. В кращому випадку, вибачаться. Але це якщо сильно пощастить. Хоча, чому, я власне, вам щось пояснюю. Ваша позиція і мета перебування на сайті всім відома. Нажаль, тут немає опції "заблокувати".
Я 9 лютого, 2022 год
Своє відправлення споживач отримує згідно документів, перед тим ретельно оглядає. Не варто вигадувати нісенітниці, які навіть обговорювати немає сенсу.
Єва Висоцька 9 лютого, 2022 год
То й не обговорюйте. Вас ніхто не запрошував і ніхто вам тут не радий.

Ок, я не перевірила трек номер. А що стосовно початку історії? Коли мені його взагалі не видали? Чия то провина? Чому я отримала посилку за третім разом? Чия то провина, що мені видали одне, а отриманим відмітили зовсім інше? А те, що отримала залишилось з відміткою "прибуло до відділення". Я теж раніше думала, що таке неможливо. Але укрпошта відкриває нові горизонти. Коли я маю справу з будь-якою іншою службою, я взагалі не вчитуюся і не вдивляюся в ті номери. Як і більшість людей, я гадаю. Бо знаю, що мені видадуть те, що потрібно. До того ж, я очікувала лише одну посилку на той момент. Про наявність іншої мене навіть не сповістили. Нехай подякують, що я вчинила порядно і продиктувала номер тієї врученої посилки. А могла б вимагати повернути посилку або компенсувати її втрату.
Я 9 лютого, 2022 год
Усі посилки перевіряються у відділенні на відповідність ваги, на відсутність пошкоджень, тощо. Отримувач підписує бланк після огляду. Не варто вводити в оману людей .
Єва Висоцька 9 лютого, 2022 год
Я ще ніколи не бачила, щоб людина настільки бездарно марнувала свій та інших час. Фактично, що ви зараз робите, так це намагаєтесь переконати людину в тому, що те, що з нею трапилось, з нею насправді не траплялось. Я надалі не беру участі в цьому діалозі. Я й так забагато часу змарнувала на укрпошту, щоб ще й витрачати його на її ботів. Успіхів вам у вашій марній праці
Я 9 лютого, 2022 год
Це зайве словоблуддя. А по суті відгуку коротко: посилки перевіряються у ВПЗ на відповідність ваги, на відсутність пошкоджень, тощо. Отримувач підписує бланк після огляду, отже, претензій немає.
Геннадий 9 лютого, 2022 год
Пишіть вдома на шматочку паперу номер свого відправлення, щоб не виникало непорозумінь. А взагалі, працівники в більшості своїй не скільки неграмотні, скільки воровковиті. Скрізь ті ж самі "методи роботи": якщо приходить одразу дві-три посилки - одну обов'язково "не знаходять". Часто не інформують про прибуття відправлення. Кожний візит - це обрв'язково дуже великі проблеми і, як Ви вірно написали, дзвінки на гарячу лінію, листи, довгі відповіді і зачасту байдуже ставлення. Високопрсадовців Укрпошти, з одного боку, можна зрозуміти: втрмлює сплошний поток скарг. А все тому, що підбір працівників на місцях дуже низького рівня, заздалегідь підбирають "своїх людей", щоб покривати і вигороджувати зловживання друг друга.
Єва Висоцька 9 лютого, 2022 год
Я все тримаю в додатку, пропонувала показати трек номер. Але мені сказали продиктувати. До речі, коли телефонувала на гарячу лінію і там попросили продиктувати номер, я сказала J, в мене уточнили, яка саме літера - як Google чи як парасолька😄 але хоча б уточнили. А тут так зверхньо відповіла "я ж кажу G". Людина впевнена в своїй грамотності. Ну то таке. Річ саме у безвідповідальності та байдужості. Коли ти 100% знаєш, що твоя посилка у відділенні, але ти не можеш цього довести. Людина навіть не намагається розібратися і вислухати, а просто хоче стулити тобі рота і якскоріше випхати, щоб піти на перекур. І ти повертаєшся ні з чим, усвідомлюючи, що знову потрібно телефонувати, розбиратися, повертатися у це відділення, стояти в черзі і ніяких гарантій, що отримаєш своє. І це державна служба. Ганьба і сором.

Я на своїй роботі теж не мільйони заробляю, але виконую її добросовісно. Тому що силою мене ніхто не тримає, це мій вибір. І тут одне з двох. Або виконуй якісно, або шукай іншу роботу. Те що хтось невдоволений своєю зарплатою, не виправдання, щоб безвідповідально ставитись до обов'язків. Інші не повинні страждати через те, що ці працівники погано влаштувалися в житті.
Геннадий 10 лютого, 2022 год
головна ПРИЧИНА такої поведінки і штучно створюваних проблем, яку важно довести - це той факт, що робітниці відділення обрали Вас в якості жертви. Варто тільки декілька разів відправити посилку з непотрібними старими речами - і вони вже причепляються до клієнта і починають ставити палки в колеса!!! Щоб самим щось мати з цього!mlol Думають, що Ви бізнеследі, 100%. А навіть якщо і не думають, використовують службове становище, щоб принудити Вас щось їм давати. Методи вимагання скрізь одні й ті ж.


Укрпошта
Всі відгуки

1.8 5
14019 відгуків / 4930769 переглядів
Укрпошта
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами... детальніше

Пошта
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23661 відгук
NovaPay
NovaPay

Рейтинг: 1.6
91 відгук
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 відгуків
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 відгуків
АэроСвит
АэроСвит

Рейтинг: 2.9
48 відгуків
Posylka.net
Posylka.net

Рейтинг: 3.6
17 відгуків
Mpost (Михайловская Почта)
Mpost (Михайловская Почта)

Рейтинг: 3
2 відгука
"Укрпочта" Донецк
"Укрпочта" Донецк

Рейтинг: 2.5
63 відгука
Ин-Тайм
Ин-Тайм

Рейтинг: 1.2
4174 відгука