Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
Відділення 54031 в Миколаєві повинно перестати існувати - Відгуки про Укрпошта
Я намагалась довести, що посилка 100% у відділенні і прибула разом з двома іншими. Все марно. Я пішла ні з чим, а працівниця вийшла слідом за мною на перекур. Звісно, чому б не влаштувати перекур після старанно виконаної непосильної роботи.
Наступного дня телефоную на гарячу лінію, і все по новій. Там підтвердили, що посилка у відділенні. Я ще тиждень чекала відповіді. І от нарешті мені зателефонували, сказали, що отримали зворотну відповідь з відділення і мені готові видати посилку. Я прийшла, показала трек номер, мені видали коробку. А вдома я випадково помітила, що це зовсім інша посилка з іншим трек номером. Зайшла в додаток, а біля тієї злополучної посилки стоїть статус Вручено особисто. Як це взагалі можливо???? Кого ви набираєте на роботу??? Ви спеціальне тестування на недолугість проводите???
Не так давно на цьому відділенні повністю змінили працівників. Я зітхнула з полегшенням. Думала, нарешті щось зміниться. Але ніт. Кожен похід туди, це завжди стрес, нерви, дзвінки на гарячу лінію і очікування, даремно витрачений час і гроші на транспорт. Посилку з боєм вибила з третьої спроби. Гаряча лінія не допомогла, вибивала сама. Не віриться, що взагалі її отримала.
P.S. Змусьте своїх працівників хоча б латиницю вивчити. Ніхто не очікує, що вони будуть щебетати англійською, але навіть літер не знати 🤦🏻♀
1 згоден 3 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Звісно, якщо трапляються деякі помилки або невідповідності, тоді за неналежне виконання послуг поштового зв’язку оператор несе відповідальність згідно із законом.
Ок, я не перевірила трек номер. А що стосовно початку історії? Коли мені його взагалі не видали? Чия то провина? Чому я отримала посилку за третім разом? Чия то провина, що мені видали одне, а отриманим відмітили зовсім інше? А те, що отримала залишилось з відміткою "прибуло до відділення". Я теж раніше думала, що таке неможливо. Але укрпошта відкриває нові горизонти. Коли я маю справу з будь-якою іншою службою, я взагалі не вчитуюся і не вдивляюся в ті номери. Як і більшість людей, я гадаю. Бо знаю, що мені видадуть те, що потрібно. До того ж, я очікувала лише одну посилку на той момент. Про наявність іншої мене навіть не сповістили. Нехай подякують, що я вчинила порядно і продиктувала номер тієї врученої посилки. А могла б вимагати повернути посилку або компенсувати її втрату.
Я на своїй роботі теж не мільйони заробляю, але виконую її добросовісно. Тому що силою мене ніхто не тримає, це мій вибір. І тут одне з двох. Або виконуй якісно, або шукай іншу роботу. Те що хтось невдоволений своєю зарплатою, не виправдання, щоб безвідповідально ставитись до обов'язків. Інші не повинні страждати через те, що ці працівники погано влаштувалися в житті.