Відгук про Vodafone Україна за адресою Львів, ул. С.Петлюры, 18а Подав заявку на підключення,через тиждень зателефонував майстер й доповів що готовий під`їхати та підключити. Підключення зайняло біля двох годин,прокладання оптико волокна на поверх,та в квартиру. В місяць є обмеження на 10 Тб! Мені 10 Тб вистачає. Підключення і допобладнання - безкоштовне. Вже місяць користуюсь інтернетом без особливихзауважень. Без світла працює добре. Для отримання додаткового місяця безкоштовного Інтернету пропоную використати... Читати відгук Подав заявку на підключення,через тиждень зателефонував майстер й доповів що готовий під`їхати та підключити. Підключення зайняло біля двох годин,прокладання оптико волокна на поверх,та в квартиру. В місяць є обмеження на 10 Тб! Мені 10 Тб вистачає. Підключення і допобладнання - безкоштовне. Вже місяць користуюсь інтернетом без особливихзауважень. Без світла працює добре. Для отримання додаткового місяця безкоштовного Інтернету пропоную використати персональний код для друзів: 8392632
Відгук про Vodafone Україна за адресою Львів, ул. С.Петлюры, 18а Під час відсутності надання послуг Київстар, компанія Водафон досягла значних успіхів в обміні абонентів. Максимально знімала кошти з рахунків абонентів При цьому вибрати абоненту місячний тариф - не було доступно., тільки денний тариф. Таким чином Водафон добився за ці дні значних прибутків за рахунок обману абонентів, які змушені були ці декілька днів користуватися Водафоном
Відгук про Vodafone Україна за адресою Львів, ул. С.Петлюры, 18а Водафон краде кошти, не повертає, з"єднювати з керівництвом не хоче, вирішувати питання так само. Жахливе обслуговування, нікому не раджу.
Ліліє, добрий вечір! В будь-якій оплаті точно є якась причина. Давайте спробуємо в ній розібратись! Напишіть нам до чату, через особистий кабінет, щоб наші спеціалісти змогли допомогти: https://my.vodafone.ua/auth
Відгук про Vodafone Україна за адресою Львів, ул. С.Петлюры, 18а Добрий вечір. Питання. Коли компанія почне поважати своїх клієнтів, надаючи якісні послуги за які бере оплату. Якість звязку дуже низка. Інтернет взагалі на рівні "відстій". Постійнно шлете повідомлення в яких хочете додаткові гроші за 10 гб. інтернету. А самі навіть не зможете надати ті обєми інтернету що повинні надавати згідно тарифного плану. Звертався з проблемою. Прийняли заявку. І все, забули... Читати відгук Добрий вечір. Питання. Коли компанія почне поважати своїх клієнтів, надаючи якісні послуги за які бере оплату. Якість звязку дуже низка. Інтернет взагалі на рівні "відстій". Постійнно шлете повідомлення в яких хочете додаткові гроші за 10 гб. інтернету. А самі навіть не зможете надати ті обєми інтернету що повинні надавати згідно тарифного плану. Звертався з проблемою. Прийняли заявку. І все, забули і нічого не зробили. Про вашу компанію не раз чув вислів що ви відстаєте від розвитку в часі в порівнянню з конкурентами. А тепер все справді так. Адже навіть в часі, який ви відправляєте на мобвльні (використання часу мережі) навіть там відставання в часі на 6-7 хвилин. Ви навіть не можете контролювати точний час в своїй мережі. Що вже казати про інше.
Доброго дня! Робимо все можливе, щоб в такий складний час, все працювало стабільно. Однак, самі розумієте, технічні складнощі можуть бути різними, і не завжди в нас може бути доступ до обладнання, щоб швидко все відремонтувати. Зі свого боку - ми завжди робили і будемо робити все можливе, щоб покриття було стабільним. У період відсутності нашої мережі радимо користуватись національним роумінгом, якщо у вас є покриття інших мобільних операторів. Подробиці описані за посиланням: https://www.vodafone.ua/news/nacional-rouming-mob-internet Для вирішення питання - напишіть нам усі деталі ситуації Ви можете обрати для себе зручний канал для спілкування, написати нам в приватні повідомлення сторінки у Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/ Або ж через онлайн чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth Будемо раді поспілкуватись ❤ Показати 1 відповідь
Відгук про Vodafone Україна за адресою Львів, ул. С.Петлюры, 18а Много лет пользуюсь Vodafone.Еще когда этот оператор был UMC.И всегда всё устраивало, очень хорошая связь,интернет и т.д.Никогда не думал переходить на другого оператора.А сегодня мне пришло смс,что мой тариф "Zero" переводят самостоятельно на другой тариф с месячной платой.И Я уверен эта месячная плата будет увеличиваться со временем больше и больше.Никак "нажраться" не могут.Жалко номер телефона но больше Vodafone пользоваться не... Читати відгук Много лет пользуюсь Vodafone.Еще когда этот оператор был UMC.И всегда всё устраивало, очень хорошая связь,интернет и т.д.Никогда не думал переходить на другого оператора.А сегодня мне пришло смс,что мой тариф "Zero" переводят самостоятельно на другой тариф с месячной платой.И Я уверен эта месячная плата будет увеличиваться со временем больше и больше.Никак "нажраться" не могут.Жалко номер телефона но больше Vodafone пользоваться не буду принципиально.Так нельзя поступать с людьми(((((. Очень разочарован в Vodafone.Больше ни одного хорошего отзыва про компанию Vodafone не будет.И ни кому не советую Vodafone
Переваги:
Какие могут быть плюсы если меня заставляют платить ежемесячно плату.Был тариф "Zero" и меня всё устраивало
Недоліки:
Не желаю платить месячную плату.И это при том,что изначально в моем тарифе не предусматривалась месячная плата((((
Відгук про Vodafone Україна за адресою Львів, ул. С.Петлюры, 18а Справедливо зауважує, що зв'язок хороший. Придбав для своєї дитини два роки тому тариф Девайс, користувалися рік другий, наче усе добре. Коли, у серпні 2021, рік без абонплат вичерпався, знову замовили рік без абонплат, підключили а проблеми лишилися. Виявилось умови пакетних послуг змінили, а взнав про це, коли іншій дитині купив цей самий тариф. Попросив оператора надати їх внутрішній дешевший тариф... Читати відгук Справедливо зауважує, що зв'язок хороший. Придбав для своєї дитини два роки тому тариф Девайс, користувалися рік другий, наче усе добре. Коли, у серпні 2021, рік без абонплат вичерпався, знову замовили рік без абонплат, підключили а проблеми лишилися. Виявилось умови пакетних послуг змінили, а взнав про це, коли іншій дитині купив цей самий тариф. Попросив оператора надати їх внутрішній дешевший тариф для номерів дітей. Якщо не запропонують вигідний тариф буду прощатися, бо від хитрувань втомився, поки чекаю, але на Девайсі не лишу і на офіційні пакети не переводити у з причини вартості. Осад від компанії за проплату року без абонплат і замовчування з їх боку суттєвих обмежень у тарифі. Невже такій капіталізованій компанії складно надіслати повідомлення про зміну умов. Дитячі номери то таке, я вже знайшов віртуального оператора за ті самі гроші, день два чекаю і переведу бо втомили.
Переваги:
Зв'язок, виховані працівники кол- центру.
Недоліки:
Стратегія компанії на хитруванні і замовчуванні змін умов тарифів. Перекладення відповідальності на клієнтів за незнання.
Відгук про Vodafone Україна за адресою Львів, ул. С.Петлюры, 18а Вже 3-й день майже відсутній звязок в м.Львів по вул.С.Петлюри, 18а. Тут якість звязку і так не надто добра. А зараз майже взагалі відсутня. Прошу негайно вжити заходів. Також не розумію, чому такий просунутий мобільний оператор ще досі немає на своєму сайті окремого розділу по скаргах або зручного зворотнього звязку. Оскільки погіршення якості звязку - майже звичне явище, Дослухаюсь до... Читати відгук Вже 3-й день майже відсутній звязок в м.Львів по вул.С.Петлюри, 18а. Тут якість звязку і так не надто добра. А зараз майже взагалі відсутня. Прошу негайно вжити заходів. Також не розумію, чому такий просунутий мобільний оператор ще досі немає на своєму сайті окремого розділу по скаргах або зручного зворотнього звязку. Оскільки погіршення якості звязку - майже звичне явище, Дослухаюсь до порад і буду звертатись в контролюючі органи. Один штраф - і думаю оператор врешті мене почує
Добрий день, Андрію! Ми дуже вдячні, що ви повідомляєте про незадовільну якість зв'язку! Розуміємо, що ситуація малоприємна, але повірте, кожен запит на поліпшення мережі не залишається без уваги. Усі запити фахівці ретельно перевірять і шукають шлях, як допомогти, адже ми особливо зацікавлені в тому, щоб у вас було все добре. Однак для аналізу ситуації та підготовки обладнання потрібен час, оскільки процес запуску та модернізації мережі досить складний, а країна у нас дуже велика. Проте ми зараз активно розбудовуємо мережу на низьких частотах, що дозволяє нам швидше покривати територію країни якісною мережею! І все ж будемо вдячні, якщо звернетесь до нас у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, ми уточнимо інформацію та передамо дані фахівцям, а вони неодмінно усе перевірять і докладуть максимальних зусиль для розв'язання питання! Це для нас дуже важливо. Сподіваємось, невдовзі ви побачите результат! Заодно переглянемо усі доступні пропозиції за номером, підкажемо способи економії та разом оберемо найкращий варіант для використання! Чекаємо вас! Приємного вечора :)
Vodafone Україна
"Водафон груп" ("Vodafone Group") - британська компанія, один з найбільших у світі операторів стільникового зв'язку. Штаб-квартира - Ньюбері, графство Беркшир. Заснована в 1984 році під назвою Racal Telecom ltd як дочірня компанія Racal Electronics' Plc, виробника електроніки, в тому числі військового призначення. Перший дзвінок в аналоговій мережі було здійснено 1... детальніше
Vodafone Gigabit Net
Скарга про надмірне.знімання коштів з рахунку абонента
При цьому вибрати абоненту місячний тариф - не було доступно., тільки денний тариф. Таким чином Водафон добився за ці дні значних прибутків за рахунок обману абонентів, які змушені були ці декілька днів користуватися Водафоном
Вкрали кошти
Напишіть нам до чату, через особистий кабінет, щоб наші спеціалісти змогли допомогти:
https://my.vodafone.ua/auth
Самий гірший опрератор
Робимо все можливе, щоб в такий складний час, все працювало стабільно. Однак, самі розумієте, технічні складнощі можуть бути різними, і не завжди в нас може бути доступ до обладнання, щоб швидко все відремонтувати.
Зі свого боку - ми завжди робили і будемо робити все можливе, щоб покриття було стабільним.
У період відсутності нашої мережі радимо користуватись національним роумінгом, якщо у вас є покриття інших мобільних операторів. Подробиці описані за посиланням: https://www.vodafone.ua/news/nacional-rouming-mob-internet
Для вирішення питання - напишіть нам усі деталі ситуації
Ви можете обрати для себе зручний канал для спілкування, написати нам в приватні повідомлення сторінки у Facebook https://www.facebook.com/VFUkraine/
Або ж через онлайн чат на сайті: https://my.vodafone.ua/auth
Будемо раді поспілкуватись ❤ Показати 1 відповідь
Vodafone :что хотят то и творят
Зв'язок хороший - умови путають
Дитячі номери то таке, я вже знайшов віртуального оператора за ті самі гроші, день два чекаю і переведу бо втомили.
ПОГАНИЙ ЗВЯЗОК у м.ЛЬВІВ вул.С.Петлюри, 18а
Проте ми зараз активно розбудовуємо мережу на низьких частотах, що дозволяє нам швидше покривати територію країни якісною мережею!
І все ж будемо вдячні, якщо звернетесь до нас у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth, ми уточнимо інформацію та передамо дані фахівцям, а вони неодмінно усе перевірять і докладуть максимальних зусиль для розв'язання питання! Це для нас дуже важливо. Сподіваємось, невдовзі ви побачите результат!
Заодно переглянемо усі доступні пропозиції за номером, підкажемо способи економії та разом оберемо найкращий варіант для використання! Чекаємо вас! Приємного вечора :)