Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими Законами...
детальніше
ВЕЛОСИПЕД НА МИЛИЦЯХ - Відгуки про Укрпошта
На прийомці оператор (вперше бачу) Нечухран Катерина Олексіївна, каже що посилку не прийме, не та упаковка, це не картон. Показую їй картон збоку (врозріз) з трьома прошарками материалу, а вона навіть не дивиться (щоб наліпки-ресниці не позлітали?), каже "це не картон" (конфлікт в розпалі). Кажу, це картон з під дзеркала, що поштою прийшло. Тоді, Нечухран К.О. змінює причину - не стандартна посилка. А який стандарт? Покажи пальцем положення на яке грунтується ствердження? Показати не може, каже "читайте інструкції/положення, там все вказано" (там же і книжка тих внутрішніх документів). То я в бібліотеку прийшла, чи відправити посилку? Вона там працює і не може показати норму стандарту на який ссилається?? -- Працює без бейджа, на столі картка "Вас обслуговує..." з іншими ініціалами. І цей неозначений суб'єкт мені наглухо закрив законну відправку (її ініціали я дізнаюся від неї пізніше, теж з боєм). Гаряча лінія зафіксувала цей випадок за моїм зверненням тут же, на пошті 36040, скарга №17299328, посилка №0504759276840).
Посилку я відправила з іншого відділення (у мене зобов'язання від олх), затративши 1,5 години і кошти на переїзд. Простояла в черзі і вуаля, жодного зауваження. Як ковток чистого повітря.
18.03.2025 ніякої реакції від укрпошти. Пишу в фейсбуці на сторінці Укрпошти цей випадок "я не зобов'язана воювати з неадекватами щоб отримати елементарне". Вони не опублікували (досі публікація під грифом "на розгляді"). Впродовж 1-2 годин дзвінок з вибаченням за прикрий випадок, " ми винесли рішення і зреагували". Яке рішення? Як зреагували? Що за абстракція "бла бла"? І додає " ми покращуємо наш сервіс"... Ну так далі я удостоїлася честі -- проїхалася на вашому "ВЕЛОСИПЕДІ"... :
За віком маю слабке здоров'я, конфлікт дав ускладнення. І от халепа... Посилку отримувач не забрав, вона повернулася назад - я мала б їхати туди де відправляла, і знов втрата часу і грошей... Час йде, я хворію, такса за кожен день зберігання посилки набігає. Тепер бачу повідомлення, що посилка переїхала в інше місце зберігання (не знаю того закутку міста), але гаряча лінія сповіщає, що і там ніяк забрати. Я маю десь писати заяву на отримання і вказувати відділення для отримання і сплатити відкупні. Якщо хочу компенсацію - теж заявою, вони розглянуть...
АФІГЕННО ПРИСТРОЇЛИСЯ, а хто винен?? Де сервіс і за чий рахунок така веселуха?
* НоваПошта за всі свої промахи/"аварії" клієнтам промокоди надсилає з безкоштовним чи по скидкам сервісу, швидко, лояльно і лише її клопіт.
* На укрпошті я маю випрошувати посилку і компенсацію чєлобітними? Ви втрату часу за все оплачуєте? Може ще й свистіти художнім свистом треба? Три реверанси і два підскоки Гопака...? Да/ні? що там ще в ваших правилах я вам "винна" ?? - я не в курсі.
зухвалий випадок з наслідками...
Верніть мою посилку (я вам нічого не винна, я і так витратилася через вас), на пошті 36040 заберу.
Причина не в мені (ви у себе ремонтуйте).
2 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Після повернення посилки пошта ще 5 днів безкоштовно її зберігає (можна забрати в цей час без будь-яких сплат), а потім включається тариф. Тут мова йшла саме за час моєї хвороби, де включився "тариф за зберігання" (щоденно сума наростає). Але це не змінює ситуацію...
Мені всеодно немає шансу забрати посилку. --
Клопіт з посилками фізично лежить на мені (віднести-принести), але в олх значиться продавцем не я, а жінка віком 70+, тобто офіційно вона є відправником посилки. Вона нікуди не піде (не поїде), і нічого не напише (мається на увазі заява про повернення посилки і сплата по тарифам пошти), за станом свого здоров'я. Вона ледь виживає на свою пенсію (пенсійний фонд десь загубив всі її субсидії і тягне час відписками не по суті справи). Я нічого зробити не можу І що маємо? --
Втрата товару, часу, нервів, коштів (з вини Укрпошти) на загальну суму 400грн. (не враховуючи мої моральні наслідки і захворювання). Зараз ми зняли "жертву" з ОЛХ, і пересилку посилок укрпоштою, анулювали. -- Укрпошта викреслила нас з цієї ситуації, а ми теж її відправили за крейсером Москва...(в них є такі марки, бізнес).
Доречі, Нечухран К.О. і далі в Укрпошті на обслуговуванні - неймовірне відчуття коли приходиш і бачиш цього інтелектуала. Сервіс .. (Куди країна міняється?)