ВЕЛОСИПЕД НА МИЛИЦЯХ - Отзывы об Укрпошта (Укрпочта)

Укрпошта (Укрпочта)
Отзыв написан 3 апреля, 2025 год 18 просмотров
Полтава укрпошта 36040, 17.03.2025, вдень. Приношу посилку в коробці-картон для відправки, онлайн оформлене через олх. Роблю відправки впродовж 15 років (без проблем).

На прийомці оператор (вперше бачу) Нечухран Катерина Олексіївна, каже що посилку не прийме, не та упаковка, це не картон. Показую їй картон збоку (врозріз) з трьома прошарками материалу, а вона навіть не дивиться (щоб наліпки-ресниці не позлітали?), каже "це не картон" (конфлікт в розпалі). Кажу, це картон з під дзеркала, що поштою прийшло. Тоді, Нечухран К.О. змінює причину - не стандартна посилка. А який стандарт? Покажи пальцем положення на яке грунтується ствердження? Показати не може, каже "читайте інструкції/положення, там все вказано" (там же і книжка тих внутрішніх документів). То я в бібліотеку прийшла, чи відправити посилку? Вона  там працює і не може показати норму стандарту на який ссилається??  -- Працює без бейджа, на столі картка "Вас обслуговує..." з іншими ініціалами.  І цей неозначений суб'єкт мені наглухо закрив законну відправку (її ініціали я дізнаюся від неї пізніше, теж з боєм). Гаряча лінія зафіксувала цей випадок за моїм зверненням тут же, на пошті 36040, скарга №17299328, посилка №0504759276840).
Посилку я відправила з іншого відділення (у мене зобов'язання від олх), затративши 1,5 години і кошти на переїзд. Простояла в черзі і вуаля, жодного зауваження. Як ковток чистого повітря.
18.03.2025 ніякої реакції від укрпошти. Пишу в фейсбуці на сторінці Укрпошти цей випадок "я не зобов'язана воювати з неадекватами щоб отримати елементарне". Вони не опублікували (досі публікація під грифом "на розгляді"). Впродовж 1-2 годин дзвінок з вибаченням за прикрий випадок, " ми винесли рішення і зреагували". Яке рішення? Як зреагували? Що за абстракція "бла бла"? І додає " ми покращуємо наш сервіс"... Ну так далі я удостоїлася честі -- проїхалася на вашому "ВЕЛОСИПЕДІ"... :

За віком маю слабке здоров'я, конфлікт дав ускладнення. І от халепа... Посилку отримувач не забрав, вона повернулася назад - я мала б їхати туди де відправляла, і знов втрата часу і грошей... Час йде, я хворію, такса за кожен день зберігання посилки набігає. Тепер бачу повідомлення, що посилка переїхала в інше місце зберігання (не знаю того закутку міста), але гаряча лінія сповіщає, що і там ніяк забрати. Я маю десь писати заяву на отримання і вказувати відділення для отримання і сплатити відкупні. Якщо хочу компенсацію - теж заявою, вони розглянуть...

АФІГЕННО ПРИСТРОЇЛИСЯ, а хто винен?? Де сервіс і за чий рахунок така веселуха?
* НоваПошта за всі свої промахи/"аварії" клієнтам промокоди надсилає з безкоштовним чи по скидкам сервісу, швидко, лояльно і лише її клопіт.
* На укрпошті я маю випрошувати посилку і компенсацію чєлобітними? Ви втрату часу за все оплачуєте? Може ще й свистіти художнім свистом треба? Три реверанси і два підскоки Гопака...? Да/ні? що там ще в ваших правилах я вам "винна" ?? - я не в курсі.

зухвалий випадок з наслідками...
Верніть мою посилку (я вам нічого не винна, я і так витратилася через вас), на пошті 36040 заберу.
Причина не в мені (ви у себе ремонтуйте).

2 согласны 1 не согласен



Комментарии к отзыву

evelin 21 апреля, 2025 год
Повернення по олх не оплачується продавцем. Я не платила, навіть коли в мене лежала посилка 2 тижні.
Карма 6 мая, 2025 год
Тут йшла мова не за "оплату повернення" :)



Після повернення посилки пошта ще 5 днів безкоштовно її зберігає (можна забрати в цей час без будь-яких сплат), а потім включається тариф. Тут мова йшла саме за час моєї хвороби, де включився "тариф за зберігання" (щоденно сума наростає). Але це не змінює ситуацію...

Мені всеодно немає шансу забрати посилку. --



Клопіт з посилками фізично лежить на мені (віднести-принести), але в олх значиться продавцем не я, а жінка віком 70+, тобто офіційно вона є відправником посилки. Вона нікуди не піде (не поїде), і нічого не напише (мається на увазі заява про повернення посилки і сплата по тарифам пошти), за станом свого здоров'я. Вона ледь виживає на свою пенсію (пенсійний фонд десь загубив всі її субсидії і тягне час відписками не по суті справи). Я нічого зробити не можу І що маємо? --



Втрата товару, часу, нервів, коштів (з вини Укрпошти) на загальну суму 400грн. (не враховуючи мої моральні наслідки і захворювання). Зараз ми зняли "жертву" з ОЛХ, і пересилку посилок укрпоштою, анулювали. -- Укрпошта викреслила нас з цієї ситуації, а ми теж її відправили за крейсером Москва...(в них є такі марки, бізнес).



Доречі, Нечухран К.О. і далі в Укрпошті на обслуговуванні - неймовірне відчуття коли приходиш і бачиш цього інтелектуала. Сервіс .. (Куди країна міняється?)


Укрпошта (Укрпочта)
Все отзывы

1.8 5
14019 отзывов / 4930855 просмотров
Укрпошта (Укрпочта)
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта») входить до сфери управління Міністерства транспорту та зв’язку України, є національним оператором поштового зв’язку України згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року.
детальніше
Діяльність УДППЗ «Укрпошта» регламентується Законом України «Про поштовий зв’язок» від 4 жовтня 2001 року, іншими... подробнее

Почта
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2610 отзывов
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)
НОВАЯ ПОЧТА (Нова Пошта)

Рейтинг: 1.3
23674 отзыва
NovaPay
NovaPay

Рейтинг: 1.6
91 отзыв
Деливери
Деливери

Рейтинг: 1.2
3668 отзывов
АэроСвит
АэроСвит

Рейтинг: 2.9
48 отзывов
Posylka.net
Posylka.net

Рейтинг: 3.6
17 отзывов
Mpost (Михайловская Почта)
Mpost (Михайловская Почта)

Рейтинг: 3
2 отзыва
"Укрпочта" Донецк
"Укрпочта" Донецк

Рейтинг: 2.5
63 отзыва
Ин-Тайм
Ин-Тайм

Рейтинг: 1.2
4174 отзыва