Доброго дня! Знаходимося в готелі Xperience , сьогодні виліт мав бути 18.50 Шармаль- Жушув, трансфер з готелю мав бути 15.50,це все було в інфо.Сьоголеі ніхто не попередив нас,чекаючи трансфер якого не було ( Гід не відповідав . Дякую хлопцям з рецепшена,допомогли набрали його. Чому ніхто не попереджає про таке,так і тиск піднімається,дуже не приємний осадок .
Нам шкода, що під час подорожі ви зіткнулися з такою ситуацією і це вплинуло на ваші враження. Гід є співробітником приймаючої сторони. У разі потреби ви завжди можете звернутися до них або підійти на рецепцію готелю. Працівники допоможуть вам зв'язатися з гідом. Також рекомендуємо звертатися до вашого турагента, або до нас через соціальні мережі. Для нас важливо, щоб подорож кожного пасажира пройшла безпечно і комфортно. Зі свого боку ми передаємо ваш відгук нашим партнерам та обовʼязково опрацюємо його з ними🙌
Взагалі що стосується туру готеля Джаз гранд Марса і роботи агента Ахмета все чудово ( харчування супер море тепле і лагідне прибирання коли тобі зручно і теж все чудово ставлення персоналу теж дуже добре і приємне . А що стосується перевізника саме автобус нікому не порекомендую! Їхали Київ-Кишинів було все добре а назад з Кишиніва змінили автобус на мікроавтобус спринтер... Читати відгук Взагалі що стосується туру готеля Джаз гранд Марса і роботи агента Ахмета все чудово ( харчування супер море тепле і лагідне прибирання коли тобі зручно і теж все чудово ставлення персоналу теж дуже добре і приємне . А що стосується перевізника саме автобус нікому не порекомендую! Їхали Київ-Кишинів було все добре а назад з Кишиніва змінили автобус на мікроавтобус спринтер без попередження без дзвінка клієнту їхати не зручно інтернет відсутній з водіями теж проблеми були . На телефон водій не відповідав запізнились на 30 хв на прохання повернути кошти щоб поїхати інтим автобусом отримали категоричну відмову.
Олено, дякуємо, що поділилися вашим досвідом. Автобусні перевезення виконує компанія-партнер. Перед виїздом автобуси проходять технічний огляд. Однак, на жаль, можуть відбуватися несправності. І транспорт можуть замінити на інший. Щиро прагнемо, щоб всі туристи вчасно добиралися до місця призначення. Проте ваша безпека понад усе.
Якщо до, під час подорожі у вас виникають запитання або вам потрібна допомога, ви завжди можете звернутися до вашого турагента, як представника. Ми також на зв'язку у соцмережах та телефоном.
Ездили на автобусном туре из Харькова в Анталию,сутки ехать норм,а двое_это перебор,будьте готовы,что дорога тяжёлая,на перевале стояли три часа,дорога есть серпантин.Останавливались через три с полов_4часа.Водители хорошие.Доплачивали за места по 150грн с чел,но не понятно за что.Автобус неудобный,на обратном пути пол дороги был запах туалета.Если повезет,можно занять два места и хоть как_то ноги вытянуть,они отекали.Особо благодарить не знаю за что...Лучше авиа.
Переваги:
Хорошие водители Володя, Сергей
Недоліки:
Не было кипятка для кофе,мало места между сиденьями,запах неприятный из туалета,доплата ни за что..
Вікторіє, вибачте за незручності. Послуги з перевезення надає компанія-партнер. Перед виїздом автобуси проходять технічний огляд. Біотуалети мають обмежену місткість. Саме тому, кожні 3-4 години на всіх маршрутах передбачені зупинки, щоб туристи скористались вбиральнею ззовні.
Дякуємо вам за зворотний звʼязок. Ми обовʼязково передам ваші зауваження і пропозиції партнерам🙌
Супроводжуюча Ольга Цілик неприємна особа, їй потрібно працювати в колонії. Перед виходом із автобусу, вона називала прізвища пасажирів, які виходять на Золотих пісках у Болгарії, мене не назвала, я підійшла уточнити, на що вона з посмішкою відповідає - так може ви тут не виходите? А потім приказним тоном - прізвище! Я сказала, і вона каже - я вас називала, то... Читати відгук Супроводжуюча Ольга Цілик неприємна особа, їй потрібно працювати в колонії. Перед виходом із автобусу, вона називала прізвища пасажирів, які виходять на Золотих пісках у Болгарії, мене не назвала, я підійшла уточнити, на що вона з посмішкою відповідає - так може ви тут не виходите? А потім приказним тоном - прізвище! Я сказала, і вона каже - я вас називала, то ви прослухали. Тобто вона двічі натякнула, на те, що я тупа? Не знаю куди їду і прізвище прослухала. Їй пощастило, що я була втомлена і сама по собі неконфліктна. Зверніть увагу будь-ласка на поведінку цієї людини.
Вдячні вам за цей відгук. Нам дійсно шкода, що ви отримали такі емоції. Подібна поведінка не відповідає нашим цінностям. Ми б хотіли детальніше розібратися у цій ситуації та пропрацювати її з партнерами, що надають послуги перевезення. Для цього, будь ласка, напишіть нам у зручній соцмережі. Посилання додаємо:
Жахливе відношення до пасажирів під час перевезення Болгарія -Україна. На кордоні Болгарія-Румунія пасажири були змушені бігти до туалету під проливним дощем метрів 300. Не вже це вартує того, щоб не пропустити 2-3 фури, але люди будуть сухими та не матимуть петляти поперед автомобілями. А що на нас чекало потім: і діти, і дорослі сиділи мокрі під кондиціонером. Чи всі приїдуть... Читати відгук Жахливе відношення до пасажирів під час перевезення Болгарія -Україна. На кордоні Болгарія-Румунія пасажири були змушені бігти до туалету під проливним дощем метрів 300. Не вже це вартує того, щоб не пропустити 2-3 фури, але люди будуть сухими та не матимуть петляти поперед автомобілями. А що на нас чекало потім: і діти, і дорослі сиділи мокрі під кондиціонером. Чи всі приїдуть з відпочинку здоровими? Неочікувано все сталося. Були впевненими, що поїздка буде супер, бо їхали з тими ж водіями до Болгарії. Супроводжуюча, правда, була інша.
Дякуємо за ваш відгук, це допомагає покращувати наші послуги. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією під час подорожі. Комфорт та безпека наших туристів - головний приоритет. Автобусні рейси виконує компанія-партнер. Водії і стюарти є їх працівниками. Ми обовʼязково врахуємо ваші зауваження та пропрацюємо їх з партнерами.
Під час подорожі водії рухаються за заздалегідь визначеним маршрутом. На жаль, інколи проходження кордону може зайняти дещо більше часу. Це залежить від державних органів. Як туроператор, ми вплинути на це не можемо. Саме тому іноді змушені скорочувати зупинки, так як маршрути довгі та на шляху багато перетинів кордону. Прагнемо, щоб всі туристи вчасно добиралися до місця призначення.
Зі своєї сторони, передаємо інформацію партнерам щодо ситуації 🙌
Також якщо у вас є додаткові запитання, напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі:
Здравствуйте, за два дня до выезда на отдых 6.07.24 узнаем что обратно не довезут до Запорожья, а высадят в Киеве. Кто будет возвращать разницу, за отмену рейса и причиненные неудобства касаемо времени прибытия домой?
Вікторіє, щоб ми могли перевірити інформацію та проконсультувати вас, будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соцмережі. Посилання на наші сторінки додаємо нижче:
15.06 2024 року повертались з Єгипту. Зауваження стосуються трансферу з Єгипту. Спочатку забрали автобусом в якому сидіння поломані, не фіксуються спинки, ручки, грязно, а найголовніше в 42 градуси ще й не працює кондиціонер. Спитали гіда, чому не працює кондиціонер, він сказав зараз включим. Потім на зупинці в одному з отелів, водій просто відкрив люки. Потім літак з Єгипту,... Читати відгук 15.06 2024 року повертались з Єгипту. Зауваження стосуються трансферу з Єгипту. Спочатку забрали автобусом в якому сидіння поломані, не фіксуються спинки, ручки, грязно, а найголовніше в 42 градуси ще й не працює кондиціонер. Спитали гіда, чому не працює кондиціонер, він сказав зараз включим. Потім на зупинці в одному з отелів, водій просто відкрив люки. Потім літак з Єгипту, це просто жах. Всі пасажири були в шоці: ручки приматані скотчем, деякі просто відвалювались і падали під час польоту. При вильоті і посадці чутні були якісь не типові скрипи і ріпіння, думали, що він розвалиться на ходу.Стюарди були Єгипеться, взагалі не розмовляли, якісь перелякані. Таке враження, що студенти які летять перший раз. Навіть воду ніхто не пропонував, я вже чай та каву не згадую. Це реальна неповага до туристів, які за ці послуги платять гроші.
Їхала до Туреччини автобусним туром з Київа. Довгождана подорож до Туреччини була дуже важкою завдяки перевізнику та супроводжуючій дівчині Марині. По перше Марина не роздала воду пасажирам , а так розумію залишила для себе( у зворотньому напрямку воду дали кожному пасажиру але це була уже неМарина). Керівнитство повинно звернути на це увагу. Водії і автобус був Болгарський тому відхилились від... Читати відгук Їхала до Туреччини автобусним туром з Київа. Довгождана подорож до Туреччини була дуже важкою завдяки перевізнику та супроводжуючій дівчині Марині. По перше Марина не роздала воду пасажирам , а так розумію залишила для себе( у зворотньому напрямку воду дали кожному пасажиру але це була уже неМарина). Керівнитство повинно звернути на це увагу. Водії і автобус був Болгарський тому відхилились від моршруту щоб заправитися на заправці власника і змінити водіїв , а це заняло десь півтори години поїздки. Після сорока годин дороги Марина вирішила завезти пасажирів у торговий центр який зовсім нікому був не потрібен крім їй самій для зустрічі зі своїм хахалем турком якого вона представила пасажирам як свого хлопця. Це уже занадто . Дорога додому була приемною завдяки другій дівчині супроводжуючій .
Анно, дякуємо за ваш відгук. Це допомагає нам ставати кращими для вас. На автобусних рейсах кожен турист може отримати безкоштовно воду на вимогу. Для цього потрібно звернутися до супроводжуючого гіда. Автобус рухається по маршруту, який встановлено заздалегідь. Санітарні, технічні та екскурсійні зупинки враховані у загальний час в дорозі.
Якщо під час подорожі у вас виникають запитання чи потрібна допомога, ви можете написати нам. Працюємо у соцмережах з 8 до 21. Також є цілодобова гаряча лінія🙂
Большой отрицательный нюанс по обратной дороге! Трансфер из отеля в 7.30, до остановки автобуса 5 минут езды, больше часа стоя на солнце, много детей, в том числе маленьких. Выезд автобуса в 8.50. Пересекли границу Украины около 21 часа, после чего с 1 часа ночи до 5 утра стояли практически в поле (село Паланка где-то на границе Молдовы и Украины). Время... Читати відгук Большой отрицательный нюанс по обратной дороге! Трансфер из отеля в 7.30, до остановки автобуса 5 минут езды, больше часа стоя на солнце, много детей, в том числе маленьких. Выезд автобуса в 8.50. Пересекли границу Украины около 21 часа, после чего с 1 часа ночи до 5 утра стояли практически в поле (село Паланка где-то на границе Молдовы и Украины). Время в дороге увеличилось на 5,5 часов! И это с полным автобусом детей. О таком форс-мажоре не предупреждал никто! Детей кормить было нечем! Спасибо водителям, остановились возле какого-то кафе, его даже открыли для нас и хоть что-то можно было купить, включая воду! Вопрос: почему время выезда нельзя было сместить хотя бы на 3-4 часа позже??? Вовремя выселения из отеля -12 часов, а не 7, как мы оттуда выехали, можно было спокойно позавтракать и выехать позже! Тогда бы не пришлось ночевать в поле! Это треш! Водители сказали, что такая эпопея не первый раз и что они уведомляли об этом тур оператора! Это издевательство над людьми! Безобразие!
Шкодуємо, що у вас залишилися такі враження після подорожі з нами. Транспортні послуги надають партнери. Час прибуття трансферу залежить від трафіку. Також ваш трансфер може забирати туристів з інших готелів та міст. Як правило, він приїжджає завчасно задля уникнення затримок. Наразі ситуація з проходженням кордону може бути непроста, та ми намагаємось зробити процедуру комфортною для наших туристів.
Ми передбачили можливість оформлення передзамовлення харчування під час подорожі. Кожен може замовити його заздалегідь у свого агента та поїсти в автобусі або на зупинках🙌
Впервые ехали на такое дальнее расстояние автобусом. Конечно же поинтересовались всеми деталями переезда при подборе тура. Автобус не соответствует заявленной информации на сайте. Автобусы дальнего следования должны быть более комфортабельными! Были недоразумения с местами, так как за день перед выездом изменился порядок посадочных мест, в связи с заменой автобуса. Скорее всего это уже практика.... Читати відгук Впервые ехали на такое дальнее расстояние автобусом. Конечно же поинтересовались всеми деталями переезда при подборе тура. Автобус не соответствует заявленной информации на сайте. Автобусы дальнего следования должны быть более комфортабельными! Были недоразумения с местами, так как за день перед выездом изменился порядок посадочных мест, в связи с заменой автобуса. Скорее всего это уже практика. Водители профессионалы своего дела, к ним претензий нет. Внимательные и делали все что от них зависело.
Нам шкода, що ситуація вплинула на вашу думку на початку подорожі. Послуги трансферу надає компанія-партнер. При бронюванні туру у вас є можливість забронювати більш комфорті місця у перших рядах. Для цього необхідно звернутися до вашого турагента.
Дозвольте нам перевірити інформацію. Будь ласка, заповніть форму у відділу по роботі з рекламаціями на нашому сайті https://joinup.ua/uk/ (у правому нижньому кутку сайту натисніть на знак запитання). Також ви можете написати нам у соцмережу на офіційній сторінці в Instagram або Facebook.
В целом работа туроператора джоин ап неплохая, Евгения менеджер, очень коммуникабельная, грамотная, доброжелательная женщина, постоянно была на связи и помогала нам, ей респект. Но по связи с авиаперевозчиком огромный минус. Бронировали вылет из Кишинева на Шарм 19.11 на 4 утра, а вылетели в 16.00. Вы представляете, что это такое ? Во-первых, минус целый морской день с завтраком, обедом и ужином.... Читати відгук В целом работа туроператора джоин ап неплохая, Евгения менеджер, очень коммуникабельная, грамотная, доброжелательная женщина, постоянно была на связи и помогала нам, ей респект. Но по связи с авиаперевозчиком огромный минус. Бронировали вылет из Кишинева на Шарм 19.11 на 4 утра, а вылетели в 16.00. Вы представляете, что это такое ? Во-первых, минус целый морской день с завтраком, обедом и ужином. Во-вторых, пришлось в Кишиневе снимать квартиру, не сидеть же 12 часов в аэропорту, это расходы. Так с нами поступили впервые, с другими турагенствами таких проколов не было. Компенсации никакой не было. Типа, это не наши проблемы, это все авиаперевозчик. Хотелось бы,,чтобы такое больше не повторялось или, как минимум, компенсировали потери
Дякуємо за ваш відгук. Це допомагає покращувати якість нашого сервісу. На жаль, іноді відбуваються незначні затримки чартерних рейсів. Це пов'язано зі специфікою їх виконання. Зі свого боку, ми завчасно інформуємо турагентів щодо будь-яких змін. Для нас важливо, щоб ваш відпочинок проходив комфортно на кожному етапі.
Це був автобусний тур. З Києва виїжджали 20.08.22. Поверталися 29.08.22 Про те, що 40 годин в дорозі буде не легко, розумів до поїздки. Бо був вже певний досвід. Дякую вам за те, що в такий складний час ви намагаєтеся працювати і даєте можливість здійснити подорож. Отель "Монтенегро" в Чані виправдав очікування і свої 4*. Сніданки і вечері хоч і були... Читати відгук Це був автобусний тур. З Києва виїжджали 20.08.22. Поверталися 29.08.22 Про те, що 40 годин в дорозі буде не легко, розумів до поїздки. Бо був вже певний досвід. Дякую вам за те, що в такий складний час ви намагаєтеся працювати і даєте можливість здійснити подорож. Отель "Монтенегро" в Чані виправдав очікування і свої 4*. Сніданки і вечері хоч і були одноманітні, але вибір був достатній, і все було смачно. В номері зручні ліжка, санвузол, душ, фен, ел.плита, ел.чайник. Не було посуду, але ми це знали і невеличка каструлька і разовий посуд проблему обідів вирішили. В Чані достатньо кафешок, маркетів, тощо. Пляж, море поряд. Все чудово. Особливо вразило ставлення до українців персоналу і відпочиваючих. Це здебільшого чорногорці, серби, поляки. Росіян не було, і це теж справляло позитивне враження. Про плюси можна писати багато. Але хочу звернути вашу увагу на недоліки. Технічний стан автобусів викликає питання. Сторонні звуки з моторного відсіку свідчили про передаварійний стан ременів і підшипників навісного обладнання. До речі, по дорозі додому в Белграді довелося шукати СТО і міняти підшипник. Автобуси старі. Не зручні. Не комфортні. Це 20-ти річні фінські ВанХул. Особливо місця лівого ряду за водієм. Там зменшена відстань між сидіннями, і коліна впираються в переднє сидіння. А спинки лягають на задніх пасажирів. Ці автобуси не пристосовані для поїздок по 40 годин в одну сторону. Тим паче, що майже всі пасажири, -це жінки і діти. До цих всіх негараздів додається ще рівень екіпажів. Якщо на маршруті Київ- Чорногорія був професійний екіпаж, то це позитивно впливало на інші недоліки. А на зворотному маршруті екіпаж своєю роботою лише додав негативу. В графіку руху передбачені санітарні зупинки через 4 години. І перший екіпаж їх планував і завчасно попереджав. І зупинки були в місцях, де були туалети, кава, іноді вай-фай. Перед кордонами, розуміючи, що можливі тривалі затримки, санітарну зупинку робили обов"язково. І жодного разу за всі 40 годин я не пригадую випадку, щоб хтось з пасажирів підходив до водіїв і просив: "дядьку, станьте". Зовсім інша ситуація з екіпажем, який їхав з Чорногорії в Київ 29.08.22. Виїхали по графіку. Через якийсь час автобус зупинився вночі на узбіччі. У вікно я побачив, що водії справляють нужду під автобус якраз під моїм вікном. Потім поїхали далі. Про санітарні зупинки ніхто не повідомляв. Зупинялися, коли хтось з пасажирів не міг вже терпіти і підходив до водіїв. Іноді вони казали, що тут зупинка заборонена, і ми їхали далі. Коли вже змушені були зупинятися, то це були місця, де був один туалет, в який ставали в чергу 55 чоловік. Біотуалети, біля яких зупинився автобус на трасі в Сербії були в такому стані, що не кожен наважився ним скористатися. На зауваження пасажирів, водій відповідав, що збільшення кількості санітарних зупинок призведе до збільшення часу в дорозі. Але ми втрачали час, коли ремонтували автобус в Белграді, коли водій заблудився в околицях міста в Румунії, заїхавши в тупик. Я думаю, що ви це зможете перевірити по GPS трекеру. Але найбільше обурювала зневага водія до своєї роботи і до людей, яких він перевозить, коли він від Львова протягом тривалого часу розмовляв по мобільному телефону і лузав насіння, керуючи автобусом. Зрештою, я змушений був звернутися до водія, який відпочивав, і попросити його підмінити свого колегу, щоб той міг наговоритися і налузатися насіння. На що цей водій здивовано мене запитав, хіба водій не справляється зі своєю роботою? У мене склалося враження, що цей екіпаж звик керувати фурами, де він відповідає лише за власну безпеку. А коли водій увімкнув радіо з російським шансоном, я змушений був звернутися до супроводжуючої Ольги і показати їй Закон України, щодо російської музики. Я сподіваюся, що ви зробите висновки, і оберете кращого перевізника. Бажаю вам успіхів у вашій роботі. І дякую за позитивні враження від відпочинку, не зважаючи на ті недоліки, яких все таки можна позбутися.
Будь ласка, можете нажать професійну відповідь про долі турів, заброньованих до війни. В принципі ярозумію, що сплачені за пакетний тур гроші розподіляються на частку авіаперевізника, частку готеля, суміжної турфірми, яка зустрічає і забезпечує трансфери і т.п. Але, з урахуванням купи претензій від людей, які наполягають на поверненні грошей або заміни проплаченого туру на інший, може є сенс пояснити споживачеві чи... Читати відгук Будь ласка, можете нажать професійну відповідь про долі турів, заброньованих до війни. В принципі ярозумію, що сплачені за пакетний тур гроші розподіляються на частку авіаперевізника, частку готеля, суміжної турфірми, яка зустрічає і забезпечує трансфери і т.п.
Але, з урахуванням купи претензій від людей, які наполягають на поверненні грошей або заміни проплаченого туру на інший, може є сенс пояснити споживачеві чи депозуються гроші туриста, на якому етапі вони передаються кінцевим виконавцям, чи можливо їх перекидати з одного туру на інший і взагалі яка перспектива їх повернення хоча б колись і частково. І за якими умовами. Завчасно дякую
Ми консультуємо туристів на наших офіційних сторінках у соціальних мережах за номером ваучера та за необхідності надаємо контакти колег для подальшого розгляду ситуації. Кожен випадок розглядається індивідуально.
Через форс-мажорні обставини в Україні — введення воєнного стану, ми були вимушені призупинити операційну діяльність нашої компанії. З поступовим відновленням нашої діяльності ми відновлюємо можливість скористатися цими коштами для бронювання нових турів. Також постійно надаємо агентам актуальну інформацію по скасованим турам.
Добрый вечер, я из Риги, через Таллинский аэропорт полетим 1й раз компанией join up, начиталась отзывов.... и мягко говоря стало не хорошо, на прибалтийском рынке компания с 14 апреля 2022 года, надеюсь что не подведут!
Здравствуйте. Нам приятно, что вы выбираете нас. Все отзывы мы обязательно берем в работу, отвечаем и анализируем, чтобы улучшать качество нашего сервиса.
Уже более 17 лет мы организовываем туры для путешественников из Украины и рады стать частью вашего отдыха. Если у вас возникнут дополнительные вопросы, мы всегда готовы помочь вам в удобной социальной сети. Желаем хорошей поездки:)
Я турагент из Беларуси и пишу отзыв, чтобы добиться возврата денег моих туристов. Join Up, не единственный ТО, который не является резидентом РБ. Однако этот единственный оператор, который аннулировал тур в одностороннем порядке и присвоил себе внесённые денежные средства, в качестве штрафа. Только вот штраф, за что? ТА в РБ перечисляют оплату за тур на белорусский расчётный счёт. Дальнейшее передвижение... Читати відгук Я турагент из Беларуси и пишу отзыв, чтобы добиться возврата денег моих туристов. Join Up, не единственный ТО, который не является резидентом РБ. Однако этот единственный оператор, который аннулировал тур в одностороннем порядке и присвоил себе внесённые денежные средства, в качестве штрафа. Только вот штраф, за что? ТА в РБ перечисляют оплату за тур на белорусский расчётный счёт. Дальнейшее передвижение денег нас не касается. Никакое военное положение в Украине, не даёт права удерживать полученные деньги туристов. В ближайшее время, я и мои туристы, хотим знать, когда будут возвращены ДС или предложены другие варианты использования внесённых денежных средств. Номер заявки напишу в личные сообщения.
Переваги:
К работе ТО на территории РБ претензий нет. Все сотрудники и коллеги молодцы.
Недоліки:
Нет конкретной информации для туристов. Так де нет официального письма, где прописано решение ТО.
Здравствуйте! Наш рейс в Шарм 13.03 тоже отменили . Ни каких объяснений мы не получили. Люди подскажите что делать ... Деньги то не малые заплатили... Как же обидно ((((
Юлия, вся необходимая информация об изменениях в туре предоставляется через вашего турагента. Вы можете поддерживать связь с туроператором через него. За дополнительной консультацией можете обратиться к нам в соцсетях.
Відпочивали в чудовому готелі Safir Sharm. Загалом, сам готель сподобався, годували «на убій» (хоч й турагент попереджав про відсутність морепродуктів, вони там були), чудесні корали неподалік від берегу, привітний персонал. Мінуси: екскурсії, які пропонує туроператор Join Up (або Sun International). Претензії стосуються того, як складаються подібні ескурсії та того, що людей просто «намахують за їхні ж гроші». Нам... Читати відгук Відпочивали в чудовому готелі Safir Sharm. Загалом, сам готель сподобався, годували «на убій» (хоч й турагент попереджав про відсутність морепродуктів, вони там були), чудесні корали неподалік від берегу, привітний персонал.
Мінуси: екскурсії, які пропонує туроператор Join Up (або Sun International). Претензії стосуються того, як складаються подібні ескурсії та того, що людей просто «намахують за їхні ж гроші».
Нам запропонували екскурсії на вибір і ми обрали дуже гарний варіант, як ми гадали (за 75 дол без занурення, із зануренням ще плюс 5 дол.). У буклеті екскурсія до Дахабу розписана як щось неймовірне, а по факту це - ніщо. Що можу сказати.
1. Нас не попередили про кількість годин в дорозі. Вірніше, нам сказали півтори години. Їхали ми 4 год. до Дахабу. Одна година пішла тому, що не встигли на караван, який відправляється щогодини із метою запобігання збройним нападам бедуїнів. 3 год із різними зупинками вийшло. Ніхто не зазначав цієї інформації.
2. Пише в буклеті про якісь басейни, золоту монету, білу лагуну, яхту преміум-класу - все звучить класно, а на ділі звичайна яхта (ми кілька років тому на такій плавали за 20 дол
Лідіє, дякуємо за ваш відгук. Кожен день ми робимо все можливе, щоб ви були задоволені відпочинком. З метою покращення нашого сервісу, будь ласка, заповніть форму у відділ по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту натисніть на Знак питання). Вкажіть номер вашого ваучера та опишіть ситуацію, з якою ви зіткнулися під час подорожі. Ми візьмемо до уваги інформацію та обов'язково надамо відповідь. https://joinup.ua/uk/#question
Отель Titanic Palace, Хургада. Отельный гид Ахмед Салах. Уважаемые туристы, не вздумайте покупать у него экскурсии!!! То, что он предлагает и красочно рассказывает, не соответствует действительности. Для детей брали экскурсию "Дом дельфинов", где со слов гида 100% мы увидим дельфинов, а так как в туре предусмотрены 2 остановки в море, то возможно сможем и поплавать рядом с ними. Но, увы... Читати відгук Отель Titanic Palace, Хургада. Отельный гид Ахмед Салах. Уважаемые туристы, не вздумайте покупать у него экскурсии!!! То, что он предлагает и красочно рассказывает, не соответствует действительности. Для детей брали экскурсию "Дом дельфинов", где со слов гида 100% мы увидим дельфинов, а так как в туре предусмотрены 2 остановки в море, то возможно сможем и поплавать рядом с ними. Но, увы дельфинов мы так и не увидели, просто покатались по морю с остановкой у рифа и "катанием на банане" (50м от яхты и обратно, 1 раз). После обращения к отдельному гиду за разъяснениями, получили ответ, что о дельфинах речь не шла, это просто поездка в открытое море! А как же название экскурсии и его рассказы? В итоге все туристы кто повез детей к дельфинам были разочарованы... Стоимость всех туров предлагаемая в буклете гида завышена в 2 раза, от цен местных экскурсионных бюро... Судя по отзывам кампания не мониторит работу своих сотрудников
Денис, нам жаль, что ситуация повлияла на ваше впечатление о нас. Мы постоянно работаем над улучшением качества нашего сервиса. Просим вас заполнить форму в отдел по работе с рекламациями на нашем сайте (в правом нижнем углу, пожалуйста, выберите "знак вопроса") — joinup.ua. Коллеги обязательно выяснят все обстоятельства и предоставят ответ.
Были в отеле The Grand в Египте,нам предоставили гида по имени Махмуд. Это просто ужас, угрожал что если ему нахамить то он переселит в другой отель, фразы летели мол : Если вы не купите экскурсию то я не обеднею, если купите то не разбогатею. На вопросы не отвечал, вёл себя надменно будто он бог , а туристы не люди вовсе.... Читати відгук Были в отеле The Grand в Египте,нам предоставили гида по имени Махмуд. Это просто ужас, угрожал что если ему нахамить то он переселит в другой отель, фразы летели мол : Если вы не купите экскурсию то я не обеднею, если купите то не разбогатею. На вопросы не отвечал, вёл себя надменно будто он бог , а туристы не люди вовсе. Позже как мы отказались от экскурсии , началось шоу, просил какие то вечно ксерокопии , хамил, когда все принесли и набегались по всему отелю и ксерокопии даже то что не нужно, ему не понравилось как мы заполнили отказ))потом снова погнал ксерить все что можно было с путёвок. Потом как все сделали, он заставил принести ему ксерокопию экскурсии которую он давал ознакомиться . Хотя там просто лист А4, мы отказались приносить и он отказался принимать документы. В итоге кое как нашли и принесли, заставил стоять в очереди 40 мин и игнорировал. Все уладили и ушли. Но это было не все, он побежал на рецепцию и договорился чтобы нам заблокировали 2 номера и опять же мы бегали . Не понимаю как такое чудо держат в отеле ? Просто какой то ужас и стыд, что Join up держит таких отвратительный гидов!
Нам жаль, что ситуация повлияла на ваш отдых. Позвольте нам разобраться детальнее. Пожалуйста, заполните форму контроля качества на сайте joinup.ua, указав все подробности и номер ваучера. В правом нижнем углу сайта нажмите на "знак вопроса" и выберете отдел по работе с рекламациями. Ваш запрос рассмотрят и предоставят ответ.
Летали в Черногорию с Join up 28.07.2021 по 05.08 2021.Всё было бы прекрасно, но отказали в региональном трансфере за 2 дня до возвращения и обещали вернуть деньги. Деньги по сей день не вернули.
Недоліки:
Не реагируют на сообщения, на горячую линию звонить бесполезно.
Алина, нам жаль, что вы столкнулись с такой ситуацией. Позвольте нам разобраться детальнее. Пожалуйста, заполните форму контроля качества на сайте joinup.ua, указав все подробности и номер ваучера. В правом нижнем углу сайта нажмите на "знак вопроса" и выберете отдел по работе с рекламациями. Наши коллеги обязательно рассмотрят вашу жалобу и предоставят вам ответ.
Уважаемая компания, Отдыхаем сейчас в отеле в Турции, отель selcukhan, beldibi Мы впервые в Турции. Пришла гид Анна, произвела просто ужасное впечатление. О регионе ноль инфо, жалобы что никто туры не покупает итд. Купили мы тур на кораблик у неё ( т.е. у вас в принципе) за 35 дол/чел. В итоге оказалось что аналогичный, абсолютно аналогичный тур продают конкуренты... Читати відгук Уважаемая компания, Отдыхаем сейчас в отеле в Турции, отель selcukhan, beldibi Мы впервые в Турции. Пришла гид Анна, произвела просто ужасное впечатление. О регионе ноль инфо, жалобы что никто туры не покупает итд. Купили мы тур на кораблик у неё ( т.е. у вас в принципе) за 35 дол/чел. В итоге оказалось что аналогичный, абсолютно аналогичный тур продают конкуренты за 15 дол/чел. Вы в самом уме? 3 цены. Что это за предложение такое Еще и спрашиваете впервые ли вы, чтобы понимать можно ли 3 цены назвать. Это позор я считаю, урон репутации. Контроль качества работы гидов проводится? Свяжитесь со мной, я дам больше инфо о нашем гиде Анне. [email protected]
Мы работаем над улучшениям качества нашего сервиса. Вы можете заполнить форму в отдел по работе с рекламациями на нашем сайте (в правом нижнем углу выберите знак вопроса) - https://joinup.ua/ru/. Коллеги возьмут во внимание ваш отзыв и предоставят ответ.
Купила путёвку в Египет, в путёвку входила страховка от ковида, страховая компания - USI. У страховой компании ужасно низкий рейтинг, масса негативных откликов, и под конец её лишили лицензии. Прошло полгода, страховая до сих пор не приняла решения о выплате компенсации, хотя все документы были предоставленны. Будьте внимательны и проверяйте страховые... Читати відгук Купила путёвку в Египет, в путёвку входила страховка от ковида, страховая компания - USI. У страховой компании ужасно низкий рейтинг, масса негативных откликов, и под конец её лишили лицензии. Прошло полгода, страховая до сих пор не приняла решения о выплате компенсации, хотя все документы были предоставленны. Будьте внимательны и проверяйте страховые компании, которые вам подсовывает Джойн Ап
Нам жаль, что у вас сложилось такое впечатление о компании. Позвольте нам разобраться. Пожалуйста, опишите ситуацию, что произошло, в личных сообщениях на странице компании в Facebook или Instagram (указав номер ваучера). Мы проверим информацию и ответим вам.
Джоин ап компания, не владеющая информацией о наличии горячей (по факту летней ) воды в наличии в отеле. В информации предоставляемой указано наличие горячей воды у отеля , который оператор Джоин ап ПОЗИЦИОНИРУЕТ как 3*, но не владеет сведениями, что по факту вода летняя в кране с горячей водой бывает раз в неделю, если массово выселяются постояльцев.... Читати відгук Джоин ап компания, не владеющая информацией о наличии горячей (по факту летней ) воды в наличии в отеле. В информации предоставляемой указано наличие горячей воды у отеля , который оператор Джоин ап ПОЗИЦИОНИРУЕТ как 3*, но не владеет сведениями, что по факту вода летняя в кране с горячей водой бывает раз в неделю, если массово выселяются постояльцев. Только в эти дни.
Спасибо за обратную связь. Мы работаем над улучшениям качества нашего сервиса. Пожалуйста, заполните форму в отдел по работе с рекламациями на сайте (в правом нижнем углу выберите знак вопроса) - https://joinup.ua/ru/. Коллеги все выяснят и предоставят ответ.
Отдыхали в Хургаде в отеле Мираж бей с 28 июня. К самой компании претензий нет .Хочется посоветовать Джойн ап тщательнее контролировать работников компании с египетской стороны. В аэропорту за визу берут не 25 долларов а 27.( 2 доллара себе в карман с человека) в отель заселяют после 4 часового ожидания, как минимум ,доступ к завтраку предоставляют после закрытия столовой,... Читати відгук Отдыхали в Хургаде в отеле Мираж бей с 28 июня. К самой компании претензий нет .Хочется посоветовать Джойн ап тщательнее контролировать работников компании с египетской стороны. В аэропорту за визу берут не 25 долларов а 27.( 2 доллара себе в карман с человека) в отель заселяют после 4 часового ожидания, как минимум ,доступ к завтраку предоставляют после закрытия столовой, за бесплатную экскурсию в Хургаду гид Мохамед просил 10 долларов с человека и в случае отказа требовал прийти на следующий день со всеми документами и немедленно записаться на любую экскурсию . В последние 2 ночи в отеле стояла вонь, так как газоны поливали водой из канализации.
Спасибо за вашу обратную связь. Позвольте нам разобраться. Для этого заполните, пожалуйста, заявку в отдел по работе с рекламациями на нашем сайте (под вкладкой Время вылета знак вопроса). Укажите, пожалуйста, ваш номер ваучера и детально опишите ситуацию. Мы рассмотрим ваш запрос и обязательно предоставим вам ответ в письменном виде https://joinup.ua
Отдыхали в конце марта в Марса Аламе (Albatros sea world). Все было более-менее нормально до того, как я не позвонила гиду уточнить время отъезда в аэропорт. Человек нахамил, а после моих объяснений просто спросил 'все сказала?' и повесил трубку. Потом, конечно, когда до него дошла информация, что рейс перенесли, и мои вопросы имели смысл, позвонил нам в номер, сообщил о... Читати відгук Отдыхали в конце марта в Марса Аламе (Albatros sea world). Все было более-менее нормально до того, как я не позвонила гиду уточнить время отъезда в аэропорт. Человек нахамил, а после моих объяснений просто спросил 'все сказала?' и повесил трубку. Потом, конечно, когда до него дошла информация, что рейс перенесли, и мои вопросы имели смысл, позвонил нам в номер, сообщил о новом времени отъезда и извинился перед моим мужем. Но, как говорят, осадочные остался. Не поеду туда больше. И тем, кто не воспринимает хамство, тоже не советую. Гид Мостафа.
Елена, нам жаль, что у вас возникла такая ситуация. Очень важно, чтобы наши туристы получали удовольствие от отдыха и не было для этого преград. Позвольте нам разобраться. Зайдите, пожалуйста, к нам на сайт. Заполните заявку в отдел по работе с рекламациями (под вкладкой Время вылета знак вопроса). Укажите, пожалуйста, ваш номер ваучера и детально опишите ситуацию. Мы рассмотрим ваш запрос и обязательно предоставим вам ответ в письменном виде https://joinup.ua Показати 1 відповідь
Гід від цієї компанії розповів про те що дати від'їзду можуть змінені і інформація буде за день на ресепшені. Потім почав парити екскурсії, все! Сафарі на квадріках нудне, колона 30 км\г. Діставшись першого поінту, посиділи,подивились на бідуїнів з колою і поплелись на 2 поінт де був закусаний комахами верблюд з яким за долар не фоткались. Запитав у гіда чому вже... Читати відгук Гід від цієї компанії розповів про те що дати від'їзду можуть змінені і інформація буде за день на ресепшені. Потім почав парити екскурсії, все! Сафарі на квадріках нудне, колона 30 км\г. Діставшись першого поінту, посиділи,подивились на бідуїнів з колою і поплелись на 2 поінт де був закусаний комахами верблюд з яким за долар не фоткались. Запитав у гіда чому вже пів години стирчим, відповів що техніка охолоджується! За гроші туристів вони охолоджують роздовбані квадрики.
Добрий день, нам дуже шкода, що ви залишилися незадоволені нашим сервісом. Рекомендуємо вам написати запит до відділу по роботі з рекламаціями на нашому сайті. Ця форма знаходиться в нижньому кутку під знаком "?". Це допоможе нам покращити якість наших послуг. https://joinup.by/uk/
Виходячи з різних відгуків, створюється дуже неоднозначне враження стосовно тупоператора. Тому вважаю, що дане підприємство заслуговує оцінку "нормально"
Переваги:
Хороші гіди та запропоновані готелі
Недоліки:
Постійне перенесення рейсів,зміна часу вильоту, що не може не засмучувати туристів
Дякуємо, що знайшли час залишити відгук про нашу работу. Ми працюємо над поліпшенням якості надання послуг. Нам важлива думка кожного, щоб ставати кращими.
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні. Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете... детальніше
Перенесення рейсу.
Знаходимося в готелі Xperience , сьогодні виліт мав бути 18.50 Шармаль- Жушув, трансфер з готелю мав бути 15.50,це все було в інфо.Сьоголеі ніхто не попередив нас,чекаючи трансфер якого не було (
Гід не відповідав . Дякую хлопцям з рецепшена,допомогли набрали його.
Чому ніхто не попереджає про таке,так і тиск піднімається,дуже не приємний осадок .
Відгук що до роботи перевізника
Якщо до, під час подорожі у вас виникають запитання або вам потрібна допомога, ви завжди можете звернутися до вашого турагента, як представника. Ми також на зв'язку у соцмережах та телефоном.
Ділимося посиланнями:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator
2часть моего отзыва
Обслуживание на четыре с минусом
Дякуємо вам за зворотний звʼязок. Ми обовʼязково передам ваші зауваження і пропозиції партнерам🙌
Вцілому все норм, окрім супроводжуючої
Їй пощастило, що я була втомлена і сама по собі неконфліктна. Зверніть увагу будь-ласка на поведінку цієї людини.
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Відпочинок — добре. Перевезення — жах.
На кордоні Болгарія-Румунія пасажири були змушені бігти до туалету під проливним дощем метрів 300. Не вже це вартує того, щоб не пропустити 2-3 фури, але люди будуть сухими та не матимуть петляти поперед автомобілями. А що на нас чекало потім: і діти, і дорослі сиділи мокрі під кондиціонером. Чи всі приїдуть... Читати відгук Жахливе відношення до пасажирів під час перевезення Болгарія -Україна.
На кордоні Болгарія-Румунія пасажири були змушені бігти до туалету під проливним дощем метрів 300. Не вже це вартує того, щоб не пропустити 2-3 фури, але люди будуть сухими та не матимуть петляти поперед автомобілями. А що на нас чекало потім: і діти, і дорослі сиділи мокрі під кондиціонером. Чи всі приїдуть з відпочинку здоровими?
Неочікувано все сталося. Були впевненими, що поїздка буде супер, бо їхали з тими ж водіями до Болгарії. Супроводжуюча, правда, була інша.
Під час подорожі водії рухаються за заздалегідь визначеним маршрутом. На жаль, інколи проходження кордону може зайняти дещо більше часу. Це залежить від державних органів. Як туроператор, ми вплинути на це не можемо. Саме тому іноді змушені скорочувати зупинки, так як маршрути довгі та на шляху багато перетинів кордону. Прагнемо, щоб всі туристи вчасно добиралися до місця призначення.
Зі своєї сторони, передаємо інформацію партнерам щодо ситуації 🙌
Також якщо у вас є додаткові запитання, напишіть, будь ласка, нам у зручній для вас соцмережі:
Іnstagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Нестандартная ситуация с возвращением НЕ ДОМОЙ
Іnstagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Повернення з Єгипту
Зауваження стосуються трансферу з Єгипту. Спочатку забрали автобусом в якому сидіння поломані, не фіксуються спинки, ручки, грязно, а найголовніше в 42 градуси ще й не працює кондиціонер. Спитали гіда, чому не працює кондиціонер, він сказав зараз включим. Потім на зупинці в одному з отелів, водій просто відкрив люки.
Потім літак з Єгипту,... Читати відгук 15.06 2024 року повертались з Єгипту.
Зауваження стосуються трансферу з Єгипту. Спочатку забрали автобусом в якому сидіння поломані, не фіксуються спинки, ручки, грязно, а найголовніше в 42 градуси ще й не працює кондиціонер. Спитали гіда, чому не працює кондиціонер, він сказав зараз включим. Потім на зупинці в одному з отелів, водій просто відкрив люки.
Потім літак з Єгипту, це просто жах. Всі пасажири були в шоці: ручки приматані скотчем, деякі просто відвалювались і падали під час польоту. При вильоті і посадці чутні були якісь не типові скрипи і ріпіння, думали, що він розвалиться на ходу.Стюарди були Єгипеться, взагалі не розмовляли, якісь перелякані. Таке враження, що студенти які летять перший раз. Навіть воду ніхто не пропонував, я вже чай та каву не згадую.
Це реальна неповага до туристів, які за ці послуги платять гроші.
Ми хочемо детальніше розглянути ситуацію. Для цього нам потрібно знати більше інформації про вашу подорож. Напишіть нам, будь ласка, у зручній соціальній мережі. Залишаємо вам посилання:
Facebook - https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram - https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Автобусний тур у Туреччину
Якщо під час подорожі у вас виникають запитання чи потрібна допомога, ви можете написати нам. Працюємо у соцмережах з 8 до 21. Також є цілодобова гаряча лінія🙂
Ужасная дорога домой!!!?
Ми передбачили можливість оформлення передзамовлення харчування під час подорожі. Кожен може замовити його заздалегідь у свого агента та поїсти в автобусі або на зупинках🙌
Для того, щоб ми могли розглянути цю ситуацію детальніше, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу: Instagram (https://www.instagram.com/joinup.touroperator) чи у Facebook (https://www.facebook.com/joinup.ukraine).
Маршрут Запорожье-Болгария.
Дозвольте нам перевірити інформацію. Будь ласка, заповніть форму у відділу по роботі з рекламаціями на нашому сайті https://joinup.ua/uk/ (у правому нижньому кутку сайту натисніть на знак запитання). Також ви можете написати нам у соцмережу на офіційній сторінці в Instagram або Facebook.
Есть ли коммуникация с авиаперевозчиком ?зчиком
Дозвольте нам перевірити усі деталі. Будь ласка, напишіть нам у зручній соцмережі Facebook (https://www.facebook.com/joinup.ukraine/) чи Instagram (https://www.instagram.com/joinup.touroperator/)
Добрый, хочу воспользоваться путевкой которой была оалаченно до войны
Поїздка в Чорногорію
Про те, що 40 годин в дорозі буде не легко, розумів до поїздки. Бо був вже певний досвід. Дякую вам за те, що в такий складний час ви намагаєтеся працювати і даєте можливість здійснити подорож. Отель "Монтенегро" в Чані виправдав очікування і свої 4*. Сніданки і вечері хоч і були... Читати відгук Це був автобусний тур. З Києва виїжджали 20.08.22. Поверталися 29.08.22
Про те, що 40 годин в дорозі буде не легко, розумів до поїздки. Бо був вже певний досвід. Дякую вам за те, що в такий складний час ви намагаєтеся працювати і даєте можливість здійснити подорож. Отель "Монтенегро" в Чані виправдав очікування і свої 4*. Сніданки і вечері хоч і були одноманітні, але вибір був достатній, і все було смачно. В номері зручні ліжка, санвузол, душ, фен, ел.плита, ел.чайник. Не було посуду, але ми це знали і невеличка каструлька і разовий посуд проблему обідів вирішили. В Чані достатньо кафешок, маркетів, тощо. Пляж, море поряд. Все чудово. Особливо вразило ставлення до українців персоналу і відпочиваючих. Це здебільшого чорногорці, серби, поляки. Росіян не було, і це теж справляло позитивне враження. Про плюси можна писати багато. Але хочу звернути вашу увагу на недоліки. Технічний стан автобусів викликає питання. Сторонні звуки з моторного відсіку свідчили про передаварійний стан ременів і підшипників навісного обладнання. До речі, по дорозі додому в Белграді довелося шукати СТО і міняти підшипник. Автобуси старі. Не зручні. Не комфортні. Це 20-ти річні фінські ВанХул. Особливо місця лівого ряду за водієм. Там зменшена відстань між сидіннями, і коліна впираються в переднє сидіння. А спинки лягають на задніх пасажирів. Ці автобуси не пристосовані для поїздок по 40 годин в одну сторону. Тим паче, що майже всі пасажири, -це жінки і діти. До цих всіх негараздів додається ще рівень екіпажів. Якщо на маршруті Київ- Чорногорія був професійний екіпаж, то це позитивно впливало на інші недоліки. А на зворотному маршруті екіпаж своєю роботою лише додав негативу. В графіку руху передбачені санітарні зупинки через 4 години. І перший екіпаж їх планував і завчасно попереджав. І зупинки були в місцях, де були туалети, кава, іноді вай-фай. Перед кордонами, розуміючи, що можливі тривалі затримки, санітарну зупинку робили обов"язково. І жодного разу за всі 40 годин я не пригадую випадку, щоб хтось з пасажирів підходив до водіїв і просив: "дядьку, станьте". Зовсім інша ситуація з екіпажем, який їхав з Чорногорії в Київ 29.08.22. Виїхали по графіку. Через якийсь час автобус зупинився вночі на узбіччі. У вікно я побачив, що водії справляють нужду під автобус якраз під моїм вікном. Потім поїхали далі. Про санітарні зупинки ніхто не повідомляв. Зупинялися, коли хтось з пасажирів не міг вже терпіти і підходив до водіїв. Іноді вони казали, що тут зупинка заборонена, і ми їхали далі. Коли вже змушені були зупинятися, то це були місця, де був один туалет, в який ставали в чергу 55 чоловік. Біотуалети, біля яких зупинився автобус на трасі в Сербії були в такому стані, що не кожен наважився ним скористатися. На зауваження пасажирів, водій відповідав, що збільшення кількості санітарних зупинок призведе до збільшення часу в дорозі. Але ми втрачали час, коли ремонтували автобус в Белграді, коли водій заблудився в околицях міста в Румунії, заїхавши в тупик. Я думаю, що ви це зможете перевірити по GPS трекеру. Але найбільше обурювала зневага водія до своєї роботи і до людей, яких він перевозить, коли він від Львова протягом тривалого часу розмовляв по мобільному телефону і лузав насіння, керуючи автобусом. Зрештою, я змушений був звернутися до водія, який відпочивав, і попросити його підмінити свого колегу, щоб той міг наговоритися і налузатися насіння. На що цей водій здивовано мене запитав, хіба водій не справляється зі своєю роботою? У мене склалося враження, що цей екіпаж звик керувати фурами, де він відповідає лише за власну безпеку. А коли водій увімкнув радіо з російським шансоном, я змушений був звернутися до супроводжуючої Ольги і показати їй Закон України, щодо російської музики.
Я сподіваюся, що ви зробите висновки, і оберете кращого перевізника. Бажаю вам успіхів у вашій роботі. І дякую за позитивні враження від відпочинку, не зважаючи на ті недоліки, яких все таки можна позбутися.
Запитання до оуроператора
Але, з урахуванням купи претензій від людей, які наполягають на поверненні грошей або заміни проплаченого туру на інший, може є сенс пояснити споживачеві чи... Читати відгук Будь ласка, можете нажать професійну відповідь про долі турів, заброньованих до війни. В принципі ярозумію, що сплачені за пакетний тур гроші розподіляються на частку авіаперевізника, частку готеля, суміжної турфірми, яка зустрічає і забезпечує трансфери і т.п.
Але, з урахуванням купи претензій від людей, які наполягають на поверненні грошей або заміни проплаченого туру на інший, може є сенс пояснити споживачеві чи депозуються гроші туриста, на якому етапі вони передаються кінцевим виконавцям, чи можливо їх перекидати з одного туру на інший і взагалі яка перспектива їх повернення хоча б колись і частково. І за якими умовами. Завчасно дякую
Через форс-мажорні обставини в Україні — введення воєнного стану, ми були вимушені призупинити операційну діяльність нашої компанії. З поступовим відновленням нашої діяльності ми відновлюємо можливість скористатися цими коштами для бронювання нових турів. Також постійно надаємо агентам актуальну інформацію по скасованим турам.
Для того, щоб ми могли перевірити інформацію для вас, будь ласка, напишіть нам у зручній соціальній мережі за посиланням Facebook (https://www.facebook.com/joinup.ukraine/) чи Instagram (https://www.instagram.com/joinup.touroperator/).
Летим join up?
Уже более 17 лет мы организовываем туры для путешественников из Украины и рады стать частью вашего отдыха. Если у вас возникнут дополнительные вопросы, мы всегда готовы помочь вам в удобной социальной сети. Желаем хорошей поездки:)
Аннуляция тура
Нас кинули ?
Отмена Join Up
Екскурсії, які приносять розчарування
Мінуси: екскурсії, які пропонує туроператор Join Up (або Sun International). Претензії стосуються того, як складаються подібні ескурсії та того, що людей просто «намахують за їхні ж гроші».
Нам... Читати відгук Відпочивали в чудовому готелі Safir Sharm. Загалом, сам готель сподобався, годували «на убій» (хоч й турагент попереджав про відсутність морепродуктів, вони там були), чудесні корали неподалік від берегу, привітний персонал.
Мінуси: екскурсії, які пропонує туроператор Join Up (або Sun International). Претензії стосуються того, як складаються подібні ескурсії та того, що людей просто «намахують за їхні ж гроші».
Нам запропонували екскурсії на вибір і ми обрали дуже гарний варіант, як ми гадали (за 75 дол без занурення, із зануренням ще плюс 5 дол.). У буклеті екскурсія до Дахабу розписана як щось неймовірне, а по факту це - ніщо. Що можу сказати.
1. Нас не попередили про кількість годин в дорозі. Вірніше, нам сказали півтори години. Їхали ми 4 год. до Дахабу. Одна година пішла тому, що не встигли на караван, який відправляється щогодини із метою запобігання збройним нападам бедуїнів. 3 год із різними зупинками вийшло. Ніхто не зазначав цієї інформації.
2. Пише в буклеті про якісь басейни, золоту монету, білу лагуну, яхту преміум-класу - все звучить класно, а на ділі звичайна яхта (ми кілька років тому на такій плавали за 20 дол
З метою покращення нашого сервісу, будь ласка, заповніть форму у відділ по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту натисніть на Знак питання). Вкажіть номер вашого ваучера та опишіть ситуацію, з якою ви зіткнулися під час подорожі. Ми візьмемо до уваги інформацію та обов'язково надамо відповідь.
https://joinup.ua/uk/#question
Не честный гид.
Гид в отеле
Позже как мы отказались от экскурсии , началось шоу, просил какие то вечно ксерокопии , хамил, когда все принесли и набегались по всему отелю и ксерокопии даже то что не нужно, ему не понравилось как мы заполнили отказ))потом снова погнал ксерить все что можно было с путёвок. Потом как все сделали, он заставил принести ему ксерокопию экскурсии которую он давал ознакомиться . Хотя там просто лист А4, мы отказались приносить и он отказался принимать документы. В итоге кое как нашли и принесли, заставил стоять в очереди 40 мин и игнорировал. Все уладили и ушли. Но это было не все, он побежал на рецепцию и договорился чтобы нам заблокировали 2 номера и опять же мы бегали . Не понимаю как такое чудо держат в отеле ?
Просто какой то ужас и стыд, что Join up держит таких отвратительный гидов!
Ваш запрос рассмотрят и предоставят ответ.
Не вернули деньги за отмененный трансфер.
Наши коллеги обязательно рассмотрят вашу жалобу и предоставят вам ответ.
Ужасный отельный гид
Отдыхаем сейчас в отеле в Турции, отель selcukhan, beldibi
Мы впервые в Турции.
Пришла гид Анна, произвела просто ужасное впечатление. О регионе ноль инфо, жалобы что никто туры не покупает итд.
Купили мы тур на кораблик у неё ( т.е. у вас в принципе) за 35 дол/чел.
В итоге оказалось что аналогичный, абсолютно аналогичный тур продают конкуренты... Читати відгук Уважаемая компания,
Отдыхаем сейчас в отеле в Турции, отель selcukhan, beldibi
Мы впервые в Турции.
Пришла гид Анна, произвела просто ужасное впечатление. О регионе ноль инфо, жалобы что никто туры не покупает итд.
Купили мы тур на кораблик у неё ( т.е. у вас в принципе) за 35 дол/чел.
В итоге оказалось что аналогичный, абсолютно аналогичный тур продают конкуренты за 15 дол/чел.
Вы в самом уме? 3 цены.
Что это за предложение такое
Еще и спрашиваете впервые ли вы, чтобы понимать можно ли 3 цены назвать.
Это позор я считаю, урон репутации.
Контроль качества работы гидов проводится?
Свяжитесь со мной, я дам больше инфо о нашем гиде Анне.
[email protected]
Сотрудничают с непроверенными страховыми компаниями
Будьте внимательны и проверяйте страховые... Читати відгук Купила путёвку в Египет, в путёвку входила страховка от ковида, страховая компания - USI. У страховой компании ужасно низкий рейтинг, масса негативных откликов, и под конец её лишили лицензии. Прошло полгода, страховая до сих пор не приняла решения о выплате компенсации, хотя все документы были предоставленны.
Будьте внимательны и проверяйте страховые компании, которые вам подсовывает Джойн Ап
Нелостоверная информация на сайте об отелях и их услугах.
Отдых в Хургаде с Джойн ап
Хамовитые гиды Египта
Екскурсії в Єгипті посередні
https://joinup.by/uk/
Це відгук для лабораторної роботи!