Туроператор Join up!
Опубліковано 14 липня, 2014 год
1.8 1 466 відгуків / 123 198 переглядів
Туристичний оператор Join up! один із лідерів туристичних послуг на ринку України. Компанія розширюється з кожним роком, і на сьогоднішній день, у компанії понад 50 офісів по всій країні.
Фахівці компанії Join up! зможуть підібрати тур для подорожі, зроблять індивідуальний прорахунок вашого замовлення, а на сайті компанії ви навіть зможете забронювати авіа квитки онлайн.
Peninsula Ужасный туроператор!
Купили поездку в аквапарк у гида Диана в Турции сейчас, в отеле Senza grand Santana
Очень неприятно, что девушка обманывает, говорит чтобы с ужина брали еду в номер, хотя изначально сказала, что мы позавтракаем и поужинаем в нашем отеле, с собой нужно было тольк взять деньги на обед
Выбирали ближайшую экскурсию, она сказала ехать 1,5-2часа, в... Читати відгук Добрый день
Купили поездку в аквапарк у гида Диана в Турции сейчас, в отеле Senza grand Santana
Очень неприятно, что девушка обманывает, говорит чтобы с ужина брали еду в номер, хотя изначально сказала, что мы позавтракаем и поужинаем в нашем отеле, с собой нужно было тольк взять деньги на обед
Выбирали ближайшую экскурсию, она сказала ехать 1,5-2часа, в итоге мы 4 часа в дороге в одну сторону.
Зачем так врать-непонятно. Место того чтобы помогать, гид наоборот создает проблемы
Очень неприятная ситуация, в отель мы вернемся к 21-22. Очень расстроена и больше не хочу отдыхать с Вашей компанией!
Зазначимо, що послуги з організації екскурсій надають наші партнери. Гіди є співробітниками приймаючої компанії. Контакти цієї компанії зазначені в пам’ятці туриста, яку ви отримали від турагента.
Ми передаємо ваш відгук партнерам для детального опрацювання та уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Якщо під час подорожі у вас виникають запитання, ви можете звернутися до вашого менеджера або до нас. Ми на зв’язку та завжди готові допомогти.
Гарні враження від співпраці з Join up!
Join up пробиває дно !
Нас звичайно попереджали заздалегідь про їхні можливості, а саме , як вони набрали авіа тур на не існуючі літаки , в т.д ! Тому обирайте дбайливіше свій тур )
Щодо готелю, під час високого сезону такі випадки можуть траплятися. У таких ситуаціях ми заздалегідь інформуємо турагентів, якій які представляють інтереси туристів і можуть уточнювати умови, подавати запити на зміни тощо.
Щодо роботи гіда, ми передаємо ваші зауваження щодо її роботи у відповідний відділ для додаткової перевірки та пропрацювання. Для нас важливо, щоб кожен представник компанії дотримувався стандартів сервісу та спілкування з туристами.
Щоб ми могли детальніше розглянути цю ситуацію, будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соцмережі:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Сподіваємося, що у майбутньому матимемо нагоду змінити ваше враження на краще.
Найжахливіша поїздка
В цих автобусах взагалі заборонено їздити на великі відстані! Так як немає куди поставити ніг, настільки мала відстань між сидіннями, і це я з ростом 160см, а вищим людям ще складніше.Про якісний сон можна забути, і 28 годин можна просто сидіти і... Читати відгук Їхали зі Львову до Чорногорії автобусом 14.09. і це просто жах, офіційно найжахливіша поїздка яка в мене була.
В цих автобусах взагалі заборонено їздити на великі відстані! Так як немає куди поставити ніг, настільки мала відстань між сидіннями, і це я з ростом 160см, а вищим людям ще складніше.Про якісний сон можна забути, і 28 годин можна просто сидіти і дивитись в вікно, бо відчуваєш себе поламаною.
У висновку приїзджаєш на відпочинок замучена як морально так і фізично.
22.09 сподівались що назад автобус буде кращим, але стало тільки гірше.
Нас посадили на останні місця, які навіть не розкладаються, для того щоб полежати.
Вперше їздила на таку відстань автобусом і не рекомендую нікому.
Супроводжуючі та водії також не найкращі.
Наприклад, сказали що в автобусі не можна навіть бутерброд зʼїсти, і це потрібно робити на санітарних зупинках.
Звісно ніхто не слухав ці нісенітниці, але нехай спочатку приведуть до ладу автобуси а потім вже встановлюють свої правила.
Після відпочинку потрібен ще відпочинок завдяки Join Up!
Під час поїздок дійсно діє правило — не вживати їжу в салоні автобуса. Це загальноприйнята практика в туризмі, адже автобус має залишатися чистим і комфортним для всіх пасажирів. Саме тому передбачені санітарні зупинки, де є можливість поїсти та відпочити. Сподіваємося, що наступні подорожі з нами принесуть вам лише позитивні враження.
Это просто кошмар…
Туалеты закрыты , потому что негде их мыть)) так зачем тогда они нужны ???
В билетах указан «ТУАЛЕТ» а по факту «ТЕРПИТЕ»
Хамское отношение от гида!
Начало нашего путешествия угрожающим тоном начали высказывать:
- со своих мест никуда не пересаживаться... Читати відгук Ехали с Киева в Болгарию 11.09.2025 перевозчиком этой компании . Такого хамского отношения я еще не видела !
Туалеты закрыты , потому что негде их мыть)) так зачем тогда они нужны ???
В билетах указан «ТУАЛЕТ» а по факту «ТЕРПИТЕ»
Хамское отношение от гида!
Начало нашего путешествия угрожающим тоном начали высказывать:
- со своих мест никуда не пересаживаться на свободные , УВИЖУ кого то будите платить 2к сверху или подходите ко мне и докупайте эти места . Что ?? Навариться решила ?))) ( в салоне были места которые не купили и они были свободны )
Что за бред и жлобство ??? Людям ехать больше 24 часа , у всех перевозчиков люди пересаживались для своего удобство если есть свободные места !
ДАЛЬШЕ
Огромные очереди в туалет , почти все платные ( но это еще ладно )
4 часа УТРА
ЭТОТ ГИД НАЧИНАЕТ ОРАТЬ в свой ГРАММОФОН , сейчас будет туалет ВИДИТЕ СЕБЯ КУЛЬТУРНО ЧТО БЫ НЕ БЫЛО СТЫДНО
ЛЮди все спят , ОНА РЕШИЛА ЗАРАНЕЕ СКАЗАТЬ , КОГДА ВСЕ СПЯТ что будет туалет . И вот эта фраза
-ВИДИТЕ СЕБЯ КУЛЬТУРНО звучала неоднократно в течении нашей дороги. Я конечно извиняюсь , но мы что стая зверей ??? Зачем людям по 10 раз повторять про КУЛЬТУРУ СХОДИТЬ В ТУАЛЕТ ? Я думала она прикол с нас тянет ))
Одна остановка вообще была 6.30 часов - люди были в бешенстве , я молчу про детей и старшее поколение.
Ездила в Европу больше 10 раз , такого треша нигде не видела . Люди , никогда не берите этого перевозчика ! Это не про комфорт !!!!!
Автобусні рейси обслуговуються нашими партнерами-перевізниками. Усі автобуси обладнані біотуалетами. Враховуючи довготривалість поїздок ми спеціально плануємо маршрути так, щоб кожні кілька годин робити зупинки, туристи можуть вийти, розім’ятися та скористатися стаціонарними туалетами. Звертаємо увагу, що біотуалети в автобусах мають обмежену місткість і не очищаються до прибуття в кінцевий пункт.
Ми хочемо детальніше розглянути вашу ситуацію. Для цього, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу.
Ділимося посиланнями:
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
✈️ Отзыв о поездке в Грецию (с JoinUp)
Организация выезда
Автобус встречал не на автовокзале, а на автостанція Дачная. Добираться туда неудобно, для многих было бы комфортнее стартовать с вокзала.
Дорога туда
Автобус выехал вовремя. Буквально сразу возник вопрос с туалетом. Гид уверила, что санузел есть и работает, однако по факту он был закрыт.... Читати відгук Вчера вернулась из поездки, впечатления ещё свежие, и, к сожалению, они не самые приятные.
Организация выезда
Автобус встречал не на автовокзале, а на автостанція Дачная. Добираться туда неудобно, для многих было бы комфортнее стартовать с вокзала.
Дорога туда
Автобус выехал вовремя. Буквально сразу возник вопрос с туалетом. Гид уверила, что санузел есть и работает, однако по факту он был закрыт. Сначала мы делали частые остановки, пока собирали людей из разных городов. Но потом нам объявили, что в 20:30 пора спать и следующая остановка будет через 5 часов. Спустя 3 часа люди (в том числе дети) попросили открыть санузел или остановиться чтобы выйти. Оказалось туалет неисправен, что вызвало большое недовольство, ведь билеты продавались с условием наличия санузла, а дорога длительная!
Работа гида (Виктория)
Гид организованная, громкая, информацию давала достаточно, но отношение к людям оставляло желать лучшего. Многие чувствовали себя «как в пионерском лагере» или «на уроках у строгого учителя». Постоянные фразы вроде «быстрее заходите в автобус», «вы что, не едете?» создавали дискомфорт. Я лично не встретила ни одного человека, кому бы её стиль общения понравился. Более того, многие были разочарованы, узнав, что обратно едет тот же гид.
Граница
Из плюсов — прохождение границы заняло относительно немного времени, всё прошло достаточно быстро.
Обратная дорога
Дополнительно «сюрприз» — не работал интернет везде кроме Украины и Румынии. Объяснение гида про «глушилки» выглядело малоубедительно, особенно после ситуации с туалетом. Плюс автобус оказался другим: он выглядел старее, места для ног было меньше, ехать стало менее комфортно. Из хорошего — розетки работали.
На месте в Греции
Компания JoinUp также разочаровала. Никто не предложил экскурсий, трансферы и развлечения мы организовывали сами.
Итог
Поездка в целом оставила неприятное впечатление из-за организации и работы гида. Хотелось бы больше честности (например, сразу сказать, что санузел не работает) и уважения к людям. От компании ожидала совсем другого уровня сервиса.
Зазначимо, що послуги автобусних перевезень надає компанія-партнер. Технічний стан автобуса перевіряється перед кожним рейсом. Передаємо партнерам ваш відгук для опрацювання та уникнення таких ситуацій у майбутньому.
Для довготривалих поїздок ми розробляли маршрути таким чином, щоб кожні кілька годин туристи мали можливість скористатися туалетами на зупинках. Зазвичай вони відбуваються кожні 3–4 години. Біотуалет у салоні передбачений на випадок крайньої потреби. Він обмежений у використанні та не очищається до кінця маршруту.
На всіх маршрутах діє послуга Wi-Fi у салоні. Його якість може бути нестабільною через нерівномірне покриття мобільних операторів у деяких місцях маршруту через особливості ландшафту.
Також перед початком поїздки у вас є можливість забронювати більш комфортні місця в 1–4 рядах салону. Це можна зробити через вашого турагента не пізніше ніж за 48 годин до подорожі.
Щодо послуг з організації екскурсій: їх надає приймаюча сторона. Контакти цієї компанії зазначені в памʼятці туриста, яку ви отримали від турагента.
Якщо у вас залишилися додаткові запитання щодо вашої подорожі, ви завжди можете звернутися до нас у соціальних мережах:
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Вперше і востаннє з ними їхала
Виїзд був о 6 ранку, хоча попросили вже о 5,30 бути. Автобус абсолютно не пристосований на далекій відстані. Вузькі не зручні сидіння (моє ще й зламане було, але так як я обрала місця поряд з дітьми, то сиділа на зламаному). Сидіння розкладаються лише назад,... Читати відгук Вперше їхала автобусом на велику відстань. Туроператор (море турів привіт) оформила квитки на джоін ап.
Виїзд був о 6 ранку, хоча попросили вже о 5,30 бути. Автобус абсолютно не пристосований на далекій відстані. Вузькі не зручні сидіння (моє ще й зламане було, але так як я обрала місця поряд з дітьми, то сиділа на зламаному). Сидіння розкладаються лише назад, в сторону - ні. Місця вкрай мало навіть худеньким і низьким людям. Ноги поставити ніде, лише в прохід, а тим, що біля вікна-взагалі-нікуди. Люди просто мучились, бо простір між сидіннями просто мізерний (попереду був більший, але при бажанні пересісти потрібно було платити 450, а комусь 600 грн). В країні війна, люди їдуть хоч якось відволіктись, заплатили кошти, але і тут з них деруть гроші. За пусті місця дерти гроші це дно.
Задні місця були теж продані, і вони не розкладаються. Звісно люди сидячи намагались спати.
Туалет зачинений, відкривали лише для дітей і щоб діти боронь Боже там по великому ходили. Дорослим не відкривали. Мені стало погано від повного сечового-потемніло в очах і я розуміла, що можу втратити свідомість. Повідомивши 2 оази про це супроводжуючу (Оксана), десь за хвилин 30 після другого разу зупинились на заправці. Це як? А якщо мама, яка їде сама з дітками свідомість втратить, що тоді?
Ти заплатив кошти, а ставлення таке ніби ти їдеш безкоштовно. Зауваження, що лежать кришки під сидінням (нічого, що ти не їв в автобусі, а виходив з нього, щоб перекусити). Так не можна з людьми, це довга дорога і всяке може бути. Їхала цим перевізником вперше і востаннє. Не мають бути такі автобуси для дальніх поїздок. Хіба Луцьк-Львів.
Також додам про приймаючу сторону. Нас зустрів хам (сірий бус гоу ту холідей). Він кричав на пасажирів і був усім незадоволений. Навіть тим, що людина хотіла пристебнутись паском безпеки.
Готельний гід (Оксана) теж хамка, розмовляла дуже по хамськи. Я змовчала, бо сама в чужій країні. А якби з чоловіком-вона би таким хамським тоном не розмовляла.
Взагалі не рекомендую їхати з цим перевізником
Автобусні рейси виконує компанія-партер. Зазвичай усі сидіння розкладаються, крім останнього ряду. На жаль, така особливість конфігурації більшості туристичних автобусів. Перевірити їх розташування ви можете завчасно з агентом. Також у нього ви можете заздалегідь забронювати місця підвищеного комфорту.
Для довготривалих поїздок ми розробляли маршрути таким чином, щоб кожні кілька годин туристи мали можливість вийти з автобуса та скористатися туалетами на зупинках. Зазвичай зупинки відбуваються кожні 3-4 години у заздалегідь відведених місцях.
Також, якщо під час подорожі вам потрібна допомога ви завжди можете звернутися до водіїв та супроводжуючої.
Гіди є співробітниками приймаючої компанії. Ми передамо ваші зауваження партнерам для додаткового пропрацювання.
Щодо питань по туру, ви можете звертатися до вашого турагента або до нас. Завжди готові допомогти.
❗️ Наш негативний досвід із Join UP!
Але влітку, буквально за день до виїзду, нам прийшло повідомлення, що готель скасував бронювання.
Join UP! почав пропонувати альтернативні варіанти, проте жоден з них не був підтверджений, незважаючи на нашу згоду.
На сьогодні ситуація виглядає так:
Плани на відпочинок зірвані, відпустка витрачена даремно.
Кошти досі не... Читати відгук Три родини замовили тур через Join UP! за попереднім бронюванням ще взимку 2025 року.
Але влітку, буквально за день до виїзду, нам прийшло повідомлення, що готель скасував бронювання.
Join UP! почав пропонувати альтернативні варіанти, проте жоден з них не був підтверджений, незважаючи на нашу згоду.
На сьогодні ситуація виглядає так:
Плани на відпочинок зірвані, відпустка витрачена даремно.
Кошти досі не повернули, минуло вже півтора місяця.
Заяву до поліції на менеджера подали, але результату поки немає.
👉 Робіть висновки самі, перш ніж працювати з цією компанією.
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Відгук Join Up
Послуги трансферу надає наша компанія-партнер. У разі виникнення будь-яких питань під час подорожі: щодо трансферу, готелю тощо, рекомендуємо звертатися до гіда або приймаючої сторони. Контакти вказані у пам’ятці туриста, яку ви отримуєте перед поїздкою. Також ви завжди можете звернутися до нас. Ми на зв’язку та готові допомогти.
Ми хотіли б детальніше розібратись у ситуації. Будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу:
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Турецький гід від JoinuP
Прощавай Туреччина
Щоб ми могли розібратись детальніше та передати цю ситуацію відповідальним колегам та партнерам, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу. Ділимося посиланнями:
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Туреччина 2025
Але 01.09.2024, в останній вечір нашого перебування в Туреччині, звернувшись на ресепшен готелю, щоб дізнатися час трансферу в... Читати відгук Перед вильотом у Туреччину, турагент надав нам інформацію, що зворотній виліт з Анталії до Кишинева заплановано на 02.09.2024 о 09:00 ранку. Відповідно до цієї інформації, я придбала квитки на поїзд з Кишинева до Києва, щоб забезпечити собі та дітям комфортне повернення додому.
Але 01.09.2024, в останній вечір нашого перебування в Туреччині, звернувшись на ресепшен готелю, щоб дізнатися час трансферу в аеропорт, мені відповіли що нічого не знають. Змушена була зв'язуватися з гідом, з яким я так і не зустрілась особисто ні разу під час відпочинку, він лише написав один раз у WhatsApp.
Лише о 20:00 вечора я дізналася, що час вильоту рейсу змінено – з 09:00 ранку на 23:55.
Зміна часу вильоту рейсу з Анталії на 23:55, значить прибуття літака в Кишинів о 02:00 ночі. Це означає, що я з двома дітьми опиняюсь вночі в чужому місті, що викликає додаткові незручності та занепокоєння щодо безпеки.
Турагент у Києві повідомила, що це не її відповідальність, гід у Туреччині повідомив, що це не його відповідальність. Нам прийшлося терміново шукати спосіб добратися додому. До речі у готель дані щодо нашого трансферу передали лише в останній момент після моїх дзвінків.
Сервіс жахливий, Не рекомендую дану компанію.
Щодо трансферу. Інформація про нього розміщується за день до вильоту на рецепції. Також деталями має володіти готельний гід. Він є представником приймаючої компанії, яка займається організацією вашого трансферу з готелю до аеропорту. Додатково ми передбачили можливість зв’язку через Join UP! Pocket Guide. Для цього необхідно лише просканувати QR-код на ваучері. Менеджери завжди залюбки допоможуть вам.
Жахлива розсадка пасажирів у автобусі
Я вперше таке чую, знаю що за 150-450 грн. є можливість обрати ОДНЕ місце, ну але ж не два на одного. Словом, не бажаю нікому опинитися в такій ситуації. JoinUp - суцільне розчарування!
Передусім, вибачте за ситуацію з відміною рейсу до Луцька. На жаль, іноді зміни в логістиці відбуваються з незалежних від нас причин, таких як технічні або організаційні фактори компанії перевізника. У таких ситуаціях завжди пропонуємо більш зручний альтернативний варіант.
Місця в автобусах, як правило, розподіляються автоматично або заздалегідь через турагента за додаткову плату.
Щодо запаху в салоні, ми обовʼязково передамо цю інформацію перевізнику для додаткової перевірки технічного стану автобуса та роботи санітарної системи.
Дякуємо вам за зворотний звʼязок. Це допомагає нам покращувати сервіс. Якщо у вас залишились запитання, напишіть, будь ласка, нам у зручній соцмережі Instagram/Facebook.
Чорногорія 2025
І це при зрості 155см. Коліна впиралися в попереднє сидіння, а якщо пасажир розкладав спинку, то взагалі вона лежала на колінах пасажира, який сидів позаду. Це жахливо! Претензій до супроводжуючої Наталії- немає. Вона все детально пояснювала,... Читати відгук Поїздка в Чорногорію ( 23.08.25). Автобус абсолютно не пристосований на далекі відстані. Місця між сидіннями було дуже мало, самі сидіння жорсткі.
І це при зрості 155см. Коліна впиралися в попереднє сидіння, а якщо пасажир розкладав спинку, то взагалі вона лежала на колінах пасажира, який сидів позаду. Це жахливо! Претензій до супроводжуючої Наталії- немає. Вона все детально пояснювала, підходила до кожного пасажира. Водії їхали обережно, робили достатньо зупинок. Приїхали навіть раніше вказаного часу.
А тепер дорога з Чорногорії ( 30.08.25). Автобус дали трішки кращий, відстань між сидіннями було більше. Але кондиціонер не включали, інтернету не було, роз'єм для зарядки телефону не працював, просилися в інших пасажирів зарядити телефон. Супровождуюча Анна не дуже переймалася проблемами пасажирів. Водії злі, не привітні. Один з водіїв навіть притензійно , підвищеним тоном сказав про те, що він не знає кому пасажири платять гроші, а йому приходиться по 2 ночі не спати і він зарплату не отримує вже 2 місяці. Ну це просто треш! До чого тут це? Причому тут пасажири? За що таким бронь дають? Не подобається робота, мало платять - іди на війну, там платять вчасно і багато. Які проблеми!
Перед тим, як планувати наступну поїздку, буду ретельніше обирати туроператора, бо спіткаєшся з досить неприємними речами.
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Чорногорія 2025
А тепер про дорогу з Чорногорії. Виїзд із Бцдви( 30.08.25). Автобус трішки кращий, хоч місця між сидіннями було більше, але кондиціонер не працював. Заявленого інтернету в автобусі не було. Роз'єм для зарядки телефону не працював. Водії злі, не задоволені, не привітні. Один з водіїв претензійно почав кричати про те, що він не знає кому пасажири платять гроші, а йому приходиться по 2 ночі не спати і він зарплату не отримує вже 2 місяці. Ну це просто треш! До чого тут це? В чому винні тут пасажири?! За що такому дають бронь? Не влаштовує робота і зарплата - іди на війну, там вчасно платять і багато. Супровождуюча Анна не дуже переймалася проблемами пасажирів. В загальному, якщо брати поїздку туди і назад- то це жахливо!
Послуги перевезення надає компанія-партнер. Інколи якість Wi-Fi у салоні може бути нестабільною через нерівномірне покриття мобільних операторів у деяких місцях маршруту через особливості ландшафту. Зазвичай розетки є у кожному автобусі. У разі, якщо вони відсутні або не працюють, ви завжди можете звернутися до стюарда для вирішення ситуації на місці.
Щодо ситуації з водієм, для нас важливо з’ясувати деталі. Щоб ми могли розібратись у ситуації та передати інформацію партнерам, будь ласка, напишіть нам у зручну для вас соцмережу.
Ділимося посиланнями:
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Жахливе перевезення!!!
Щоб гарантовано сидіти поруч із близькими, можна завчасно забронювати місця через агента, не пізніше ніж за 48 годин до туру.
Також у салоні працює загальний кондиціонер та індивідуальні регулятори над кожним сидінням. Залежно від конфігурації автобуса, розташування обладнання може відрізнятися. Супроводжуюча завжди допоможе з налаштуванням.
Якщо у вас залишилися додаткові запитання щодо вашої подорожі, ви завжди можете звернутися до нас у соціальних мережах:
Facebook: https://www.facebook.com/joinup.ukraine
Instagram: https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Благодарность отдельному гиду
Ласкаво запросили до раю, а опинилася в аду
лише негативні.
Ми б хотіли розібратися детальніше. Будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соцмережі:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator
Оператор уг
Зазвичай усі сидіння розкладаються, крім останнього ряду. На жаль, така особливість конфігурації більшості туристичних автобусів. Перевірити їх розташування ви можете завчасно з агентом. Також у нього ви можете заздалегідь забронювати місця підвищеного комфорту. Ми також на зв’язку у соціальних мережах. Готові проконсультувати та допомогти.
Для більш детальної перевірки ситуації, будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соцмережі:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine https://www.instagram.com/joinup.touroperator
погано, не подорожуйте цією компаніюєю!
Послуги автобусних перевезень надають наші партнери. Якщо у дорозі у вас виникають запитання, ви завжди можете звернутися до супроводжуючого, який зорієнтує вас.
Ми продовжуємо працювати над покращенням якості наших послуг та передаємо ваш відгук колегам і партнерам для подальшого опрацювання.
Якщо у вас є додаткові запитання щодо вашої подорожі, будь ласка, напишіть нам у зручній для вас соцмережі:
https://www.facebook.com/joinup.ukraine
https://www.instagram.com/joinup.touroperator