Антон Відгук додано 4 грудня, 2024 год14 переглядів
Покупка у них - моя найбільша помилка в житті. Купував процессор intel 14900k. Приїхав з дефектом, відправив назад. Сказали треба 2 тижні на перевірку сервісний центром. Пройшло майже 3. Інформацію надавати не хочуть, треба звонити по 10 раз, чекати по 2 дні на зворотній зв'язок. Ще тиждень тому сервісний центр підтвердив дефект, але керівництво магазину не хоче повертати кошти, кажуть - чекайте. Якщо хочете щось замовляти у них - побережіть свої нерви!
Добрий день, Антоне! Ми повністю розуміємо ваше невдоволення та ситуацію, в якій ви опинилися. Проте для підтвердження заводського браку процесора необхідна повна діагностика, яку може провести виключно авторизований сервісний центр Intel. Ми детально пояснювали вам цей момент. На жаль, через логістичні процеси та черги у самому АСЦ можуть виникати затримки, що, безумовно, створює певні незручності для вас як для покупця.
Ми щиро просимо вибачення за ці неприємності, але обійти цю процедуру не було можливості, особливо з огляду на наявність слідів використання на процесорі. 6 грудня вам було підтверджено повернення коштів, і на сьогодні ситуація вже повністю вирішена. Ми сподіваємось на ваше розуміння та вдячні вам за терпіння у цій ситуації. Якщо у вас виникнуть додаткові питання чи зауваження, ми завжди готові допомогти!
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Жахливий магазин - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
відгук
Коментарі до відгуку
Ми щиро просимо вибачення за ці неприємності, але обійти цю процедуру не було можливості, особливо з огляду на наявність слідів використання на процесорі. 6 грудня вам було підтверджено повернення коштів, і на сьогодні ситуація вже повністю вирішена. Ми сподіваємось на ваше розуміння та вдячні вам за терпіння у цій ситуації. Якщо у вас виникнуть додаткові питання чи зауваження, ми завжди готові допомогти!