Олександр Відгук додано 25 листопада, 2024 год5 переглядів
Купували з дружиною тут зарядну станцію для ЗСУ. Оформили замовлення на сайті. По факту у магазині ціна виявилась на 1000 грн вищою, бо "при купівлі на сайті у нас ціна фіксується лише у випадку 100% оплати". При тому, що на сайті в них досі світиться ціна по якій замовляли. І на цьому треба було відмовитись від замовлення, але не хотілось втрачати час на перезамовлення і доставку в іншому місці і тому погодилася забрати. Консультанти в магазині відкрили коробку і включили станцію щоб пересвідчитися що вона працює. Приїхавши додому і діставши станцію з коробки ми почули дивне торохтіння в середині. В магазині нічого не чули через шум музики і гамір навколо. Коцнути по дорозі теж ніде не моги, їхали спокійно по рівній дорозі. В той же день (18 листопада) привезли станцію назад в магазин. Прочекали в черзі більше години ( бо повернення чомусь оформлює лише один консультант ), далі продавці спробували завірити мене що це нормальний звук (попередньо ми вже купували багато станцій і в жодній такого не було). Потім таки створили акт і сказали,що відправляють товар на технічну експертизу і по факту експертизи нададуть відповідь чи повернуть мені гроші (!) ***Назараз пройшов вже тиждень****, спілкувалася з сервісним центром. Проблему досі не діагностували, більш того, повідомили що можливо це займе ****ще 2 тижні*** Час іде, підрозділ без станції, гроші не повертають, ціни у цей час продовжують зростати.
Добрий день! Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Дозвольте пояснити причину затримки. Справа в тому, що для встановлення факту заводського браку необхідно провести діагностику через авторизований сервісний центр виробника. Це займає певний час, адже потрібно організувати доставку пристрою до сервісу. Окрім того, через велику актуальність товару на сьогоднішній день спостерігається значне навантаження на АСЦ, що призводить до утворення черг. Ми розуміємо, як важливо для вас отримати швидке вирішення питання, і завжди намагаємося прискорити цей процес, адже очікування — це дійсно неприємний фактор для наших клієнтів. Ще раз просимо вибачення за будь-які незручності та дуже вдячні вам за терпіння і розуміння в цій ситуації.
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Бракований товар, нікудишній сервіс - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
Приїхавши додому і діставши станцію з коробки ми почули дивне торохтіння в середині. В магазині нічого не чули через шум музики і гамір навколо. Коцнути по дорозі теж ніде не моги, їхали спокійно по рівній дорозі.
В той же день (18 листопада) привезли станцію назад в магазин. Прочекали в черзі більше години ( бо повернення чомусь оформлює лише один консультант ), далі продавці спробували завірити мене що це нормальний звук (попередньо ми вже купували багато станцій і в жодній такого не було). Потім таки створили акт і сказали,що відправляють товар на технічну експертизу і по факту експертизи нададуть відповідь чи повернуть мені гроші (!)
***Назараз пройшов вже тиждень****, спілкувалася з сервісним центром. Проблему досі не діагностували, більш того, повідомили що можливо це займе ****ще 2 тижні***
Час іде, підрозділ без станції, гроші не повертають, ціни у цей час продовжують зростати.
відгук
Коментарі до відгуку