Олександр Отзыв написан 25 ноября, 2024 год5 просмотров
Купували з дружиною тут зарядну станцію для ЗСУ. Оформили замовлення на сайті. По факту у магазині ціна виявилась на 1000 грн вищою, бо "при купівлі на сайті у нас ціна фіксується лише у випадку 100% оплати". При тому, що на сайті в них досі світиться ціна по якій замовляли. І на цьому треба було відмовитись від замовлення, але не хотілось втрачати час на перезамовлення і доставку в іншому місці і тому погодилася забрати. Консультанти в магазині відкрили коробку і включили станцію щоб пересвідчитися що вона працює. Приїхавши додому і діставши станцію з коробки ми почули дивне торохтіння в середині. В магазині нічого не чули через шум музики і гамір навколо. Коцнути по дорозі теж ніде не моги, їхали спокійно по рівній дорозі. В той же день (18 листопада) привезли станцію назад в магазин. Прочекали в черзі більше години ( бо повернення чомусь оформлює лише один консультант ), далі продавці спробували завірити мене що це нормальний звук (попередньо ми вже купували багато станцій і в жодній такого не було). Потім таки створили акт і сказали,що відправляють товар на технічну експертизу і по факту експертизи нададуть відповідь чи повернуть мені гроші (!) ***Назараз пройшов вже тиждень****, спілкувалася з сервісним центром. Проблему досі не діагностували, більш того, повідомили що можливо це займе ****ще 2 тижні*** Час іде, підрозділ без станції, гроші не повертають, ціни у цей час продовжують зростати.
Добрий день! Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Дозвольте пояснити причину затримки. Справа в тому, що для встановлення факту заводського браку необхідно провести діагностику через авторизований сервісний центр виробника. Це займає певний час, адже потрібно організувати доставку пристрою до сервісу. Окрім того, через велику актуальність товару на сьогоднішній день спостерігається значне навантаження на АСЦ, що призводить до утворення черг. Ми розуміємо, як важливо для вас отримати швидке вирішення питання, і завжди намагаємося прискорити цей процес, адже очікування — це дійсно неприємний фактор для наших клієнтів. Ще раз просимо вибачення за будь-які незручності та дуже вдячні вам за терпіння і розуміння в цій ситуації.
touch.com.ua – это интернет магазин цифровой техники и аксессуаров. Компания «Touch» уже более 13 лет работает в сфере розничной продажи электроники на территории Днепра и других городов Украины. В актуальном каталоге присутствует техника Apple, смартфоны и телефоны, планшеты и ноутбуки, телевизоры, компьютерная техника и другие товары. Наш ассортимент постоянно пополняется,... подробнее
Бракований товар, нікудишній сервіс - Отзывы о Touch (touch.com.ua)
Приїхавши додому і діставши станцію з коробки ми почули дивне торохтіння в середині. В магазині нічого не чули через шум музики і гамір навколо. Коцнути по дорозі теж ніде не моги, їхали спокійно по рівній дорозі.
В той же день (18 листопада) привезли станцію назад в магазин. Прочекали в черзі більше години ( бо повернення чомусь оформлює лише один консультант ), далі продавці спробували завірити мене що це нормальний звук (попередньо ми вже купували багато станцій і в жодній такого не було). Потім таки створили акт і сказали,що відправляють товар на технічну експертизу і по факту експертизи нададуть відповідь чи повернуть мені гроші (!)
***Назараз пройшов вже тиждень****, спілкувалася з сервісним центром. Проблему досі не діагностували, більш того, повідомили що можливо це займе ****ще 2 тижні***
Час іде, підрозділ без станції, гроші не повертають, ціни у цей час продовжують зростати.
отзыв
Комментарии к отзыву