Придбав новий MacBook. За пару днів використання виявився брак. Сервісний центр десять днів встановлював чи є це гарантійним випадком. Встановив - є, тільки тепер треба очікувати місяць на деталь з Європи.
Тобто, придбавши новий ноутбук, я маю очікувати півтора місяці на сам ноутбук, бо він виявився несправним.
Клієнторієнтований магазин запропонував би просто видати інший ноутбук без браку, однак це не про Touch. Більше того, навіть у поверненні коштів відмовляють
Добрий день, Олександре! Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Однак, у вашому випадку йдеться саме про гарантійне обслуговування, і відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів", при покупці товару неналежної якості ви маєте право вимагати безкоштовне усунення недоліків. Ваш ноутбук був відправлений до авторизованого сервісного центру, який повідомив, що дефект буде усунуто шляхом модульної заміни топкейсу разом із клавіатурою. Ми могли б розглянути варіант заміни або повернення коштів, але на ноутбуці є сліди використання: подряпини на блоці живлення, сам пристрій активований, на ньому також збережені ваші дані. Олександре, ми повністю розуміємо ваші переживання і неприємність ситуації, та робимо все можливе для якнайшвидшого її вирішення.
touch.com.ua - це інтернет магазин цифрової техніки та аксесуарів. Компанія «Touch» вже понад 13 років веде діяльність у сфері роздрібного продажу електроніки на території Дніпра та інших міст України. В актуальному каталозі присутні техніка Apple, смартфони та телефони, планшети та ноутбуки, телевізори, комп'ютерна техніка та інші товари. Наш асортимент постійно... детальніше
Продають браковане і відмовляються повертати гроші - Відгуки про Touch (touch.com.ua)
Тобто, придбавши новий ноутбук, я маю очікувати півтора місяці на сам ноутбук, бо він виявився несправним.
Клієнторієнтований магазин запропонував би просто видати інший ноутбук без браку, однак це не про Touch. Більше того, навіть у поверненні коштів відмовляють
відгук
Коментарі до відгуку