На жаль, маємо вкрай негативний досвід користування сервісом Tickets.ua. Замовлення №CFZDSGPBHX, рейс №302 Яремче – Івано-Франківськ, дата поїздки — 21.07.2025, час відправлення — 11:10. Ми прибули на автостанцію завчасно о 10:05, однак автобус не приїхав. Жодного повідомлення про скасування чи затримку не було, зв’язок із перевізником був відсутній. Ми чекали дві години під палючим сонцем при температурі +23°C, після чого... Читати відгук На жаль, маємо вкрай негативний досвід користування сервісом Tickets.ua.
Замовлення №CFZDSGPBHX, рейс №302 Яремче – Івано-Франківськ, дата поїздки — 21.07.2025, час відправлення — 11:10. Ми прибули на автостанцію завчасно о 10:05, однак автобус не приїхав. Жодного повідомлення про скасування чи затримку не було, зв’язок із перевізником був відсутній. Ми чекали дві години під палючим сонцем при температурі +23°C, після чого були змушені самостійно шукати альтернативу.
Найбільше розчарувало те, що сервіс не забезпечує жодного захисту клієнта в подібних ситуаціях. Відсутня оперативна інформація, жодної підтримки або реального механізму контролю за діями перевізника. Складається враження, що після покупки квитка клієнт залишається сам на сам із проблемами.
Це не лише про повернення коштів. Це — про довіру до сервісу, яка після такого випадку опинилася під великим питанням.
Добрий день! Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам щиро прикро, що Ваш досвід із замовленням квитків був негативним.
Ми розуміємо Ваше розчарування та хочемо запевнити, що протягом усього часу обробки Вашого звернення ми активно комунікували з постачальником послуги, спираючись на надану Вами інформацію.
Сьогодні нам вдалося отримати офіційну відповідь від перевізника, і на її основі була погоджена компенсація. Повна вартість квитків уже повернута на банківський рахунок покупця, з якого здійснювалась оплата. Зазвичай банки зараховують кошти протягом 1–3 робочих днів.
Якщо за цей час кошти не будуть зараховані — будь ласка, повідомте нас, і ми надамо офіційне підтвердження транзакції.
Ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід вийшов таким. Дякуємо, що дали нам шанс відстояти Вашу справу.
Деталі вашого замовлення: номер бронювання NWCFYJDH95, маршрут Львів → Тернопіль, дата та час відправлення 29.06.2025 02:20, адреса відправлення Залізничний вокзал, Двірцева площа, дата та час прибуття 29.06.2025 04:30, адреса прибуття Автовокзал, вул. Анатолія Живова, 7.
Повідомляємо, що повернення коштів за Ваше бронювання було здійснено 3 липня. Зазвичай кошти надходять на банківський рахунок покупця протягом 1–3 робочих банківських днів.
Якщо після закінчення цього строку Ви не побачите кошти на своєму рахунку, будь ласка, зверніться до нас. Ми надамо Вам офіційне підтвердження повернення, яке можна використати для уточнення статусу транзакції у Вашому банку.
Щоб ми могли терміново перевірити статус Вашого повернення та надати чітку відповідь, будь ласка, уточніть номер бронювання або електронну адресу, яку Ви вказували під час оформлення замовлення.
Ваше звернення для нас важливе, і ми зробимо усе можливе, щоб якомога швидше вирішити ситуацію.
Купила білети на сайті.Перевізник не поїхав по якійсь причині, подзвонили сказали гроші повернуть на тікет.юа Подзвонила на телефон дівчина по номеру телефону найда замовлення сказала за два дні повернуть гроші на рахунок.Пройшло 5 дні ніхто не бере навіть трубку.за свої гроші слухаю музику
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження від обслуговування, і щиро просимо вибачення за незручності. Щоб ми могли перевірити статус повернення коштів і надати Вам точну відповідь, будь ласка, уточніть номер Вашого бронювання або електронну адресу, яку Ви вказували при оформленні замовлення.
Ми розуміємо, наскільки це важливо, і зробимо усе можливе, щоб якнайшвидше вирішити Ваше питання. Дякуємо за Ваше терпіння та розуміння.
Купила білет через сайт тікет.юа.Перевізник відмінив рейс.Поаерненя коштів потрібно через Ваш сайт.перший раз додзвонилась,мені відповіли що на протязі 2 днів кошти повертаються на рахунок.Пройшло 5 днів.телефон ніхто не бере,за свої гроші слухаю музику.Дуже хочеться получити свої гроші.
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація. Щоб ми могли перевірити інформацію та надати Вам відповідь, просимо уточнити номер Вашого бронювання або електронну адресу, яку Ви вказували під час оформлення квитка.
Одразу після ідентифікації замовлення ми перевіримо статус повернення та зв’яжемося з Вами.
Очікуємо на Ваші дані та ще раз перепрошуємо за незручності.
Розчарований сервісом tickets.ua. Це був перший і останній раз коли я купував тут квиток. Я їздив у відрядження в Одесу і не зміг для бухгалтерії надати звіт про квитки, оскільки вартість квитка відрізняється від суми, що я реально заплатив (різниця у 20 грн) . При чому я не зміг добитися від сервісу tickets.ua документів на цю дрібну суму. Оператор контакт... Читати відгук Розчарований сервісом tickets.ua. Це був перший і останній раз коли я купував тут квиток. Я їздив у відрядження в Одесу і не зміг для бухгалтерії надати звіт про квитки, оскільки вартість квитка відрізняється від суми, що я реально заплатив (різниця у 20 грн) . При чому я не зміг добитися від сервісу tickets.ua документів на цю дрібну суму. Оператор контакт центру мене обдурив.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро дізнаватися, що у Вас склалося негативне враження від користування нашим сервісом. Ми розуміємо, наскільки важливо мати точні документи для бухгалтерської звітності, особливо під час відряджень.
Хочемо Вас проінформувати, що сьогодні на електронну адресу покупця були надіслані офіційні квитанції про оплату, завірені печаткою. У квитанціях вказані коректні суми, які повністю відповідають сумам, списаним із Вашого банківського рахунку.
Будь ласка, перевірте свою електронну пошту. Якщо документи Вам надійшли й питання вирішене — будемо вдячні за підтвердження. Якщо ж Вам ще потрібна допомога з цього або іншого питання, ми із задоволенням Вам допоможемо.
Щиро дякуємо за зворотний зв’язок. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Показати 1 відповідь
Заброньоввні квитки не отримали, бо постачальник змінив вартість. Це як? Ви спочатку берете у покупця гроші і за них купуєте квитки у авіакомпанії? То навіщо тоді така "прокладка", вибачте? Шкода, що одразу не прочитала відгуки. Час втрачено, квитків альтернативних немає( Поки тікетс юа думав, квитки розпродані( Відпустка буде вдома(((
Добрий день! Приносимо щирі вибачення за незручності, спричинені ситуацією. На жаль, до моменту оформлення квитка, дійсно, авіакомпанія може змінювати вартість тарифу. Будь ласка, повідомте нам номер Вашого бронювання, щоб ми детально перевірили всю інформацію та надали Вам відповідь.
Купила квиток через сайт без реєстрації в ньому, вказала електрону пошту, лист з білетом так і не надійшов. Як мені тепер найти білет якщо я не зареєстрована на сайті?
Добрий день! Будь ласка, надайте нам Ваш номер бронювання, щоб ми детально розібрались у цій ситуації та надали Вам коректну відповідь. Ми обов'язково з'ясуємо всі деталі та зв'яжемось з Вами для вирішення цього питання. Ви також можете зв'язатись з нами в інстаграмі https://www.instagram.com/tickets.ua/ або фейсбуці https://www.facebook.com/tickets.ua та ми допоможемо Вам знайти квиток.
Рейс Львів - Штутгарт заявлений як без пересадок, маршрут також не вказано. У мене була одна пересадка, разом зі мною їхали люди у них 4 пересадки, які також не вказані були при покупці білетів. Якщо з вами малі діти, а бо важкий багаж , то це буде проблематично.
Переваги:
Якість автобусів добра.
Недоліки:
Кількість не заявлених пересадок. Виїзд з затриманням, запізнення на рейсі. Не обізнаність водіїв щодо пересадок, або відсутність бажання спокійно розповісти, бо відповідь була де купували там і запитуйте ( в час ночі). Чай, кофе пропонували коли люди вже спали, а бо ще спали і по десь там на початку автобусу.
Добрий день! Будь ласка, повідомте нам номер Вашого замовлення, щоб ми перевірили інформацію у системі та направили запит до провайдера для роз'яснення цієї ситуації.
4.08 заказала билет Киев - Варшава на 19.50 на этом сайте, перевозчик Орион ( рейс Херсон -Варшава) . Оплату сняли 1516 грн а билета нету, водитель сказал , что в списках меня нету, звоните перевозчику. Их диспетчер ответил, что оплата с этого сайта не проходила. Пересмотрите пожалуйста и верните деньги!
Добрий день! Ми вже відправили запит до провайдера для роз'яснення цієї ситуації та запросили повне повернення коштів за замовлення №3HV5LDYTE4. Як тільки ми отримаємо відповідь, ми проінформуємо Вас листом на електронну пошту.
Добрий день! Я купувала на Вашому сайті білет на автобус Чернівці - Львів на 20 липня. Моє замовлення - JMSFVY7WN5. Нажаль, моі плани змінилися і я анулювала цей квиток. Мені прийшов лист- підтверження про успішне повернення коштів, але нажаль транзакція не була здійснена. Прошу Вас повернути мені кошти на мою картку, з якоі була здійснена оплата.
Добрий день! Повернення коштів на Вашу карту було проведено 15.07.2024 й наразі все залежить від термінів роботи платіжної системи банку. Як правило, зарахування коштів на карту покупця відбувається від 1 до 5 робочих банківських днів. Рекомендую очікувати надходження на Ваш рахунок найближчим часом. Якщо протягом цього періоду кошти не надійдуть на Ваш рахунок, будь ласка, зверніться до нас повторно та ми надамо Вам підтвердження повернення, з яким Ви зможете звернутись у банк.
Шкодую, що попередньо не прочитала відгуки про компанію. Одразу після перерахування коштів за квиток моє замовлення було скасовано. Дивно, що при зверненні до консультантів єдина інформація - це те, що вони передають запити в інші відділи. Через деякий час отримала інформацію, що мені повернуть кошти протягом 1-2 днів. На шостий день знову написала в чат компанії, де вже інший консультант... Читати відгук Шкодую, що попередньо не прочитала відгуки про компанію. Одразу після перерахування коштів за квиток моє замовлення було скасовано. Дивно, що при зверненні до консультантів єдина інформація - це те, що вони передають запити в інші відділи. Через деякий час отримала інформацію, що мені повернуть кошти протягом 1-2 днів. На шостий день знову написала в чат компанії, де вже інший консультант запевнив, що знову передав запит і я отримаю повернення коштів протягом 10 днів. І це за квиток, який я навіть не купувала тому що його одразу було скасовано перевізником(зі слів консультантів)!
Добрий день! Будь ласка, уточніть номер Вашого бронювання, щоб ми перевірили інформацію, чому саме квиток було анульовано та статус повернення коштів за це замовлення.
Приобрела билет на рейс Одесса -Житомир с пометкой,, без пересадки,, дороже в два раза, именно для того ,чтоб не пересаживаться с сумками.И был сюрприз-при посадке мне объявили,что в Киеве пересадка.Оператор внятного объяснения не дал.Им пофиг.
Добрий день, Світлано! Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми направили скаргу на перевізника до провайдера, оскільки ця інформація повинна зазначатись у системі. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію та надамо Вам відповідь.
Добрий день, Ніно! Згідно з інформацією в системі Ви вже зв'язались з нами в фейсбуці вчора та наші спеціалісти надіслали квиток на актуальну електронну пошту. Уточніть, будь ласка, Вам надійшов цей квиток та чи вдалось скористатись цим квитком?
Брали билеты заранее на международный рейс. В итоге деньги сняли, а билетов нет. Какой был сбой. Позвонила в службу поддержки, но деньги до сих пор не вернули. Пришлось снова брать билеты.
Перевiзник АНДАНАС-ТРАНС Купила квитки Львів-Жиліна (Словаччина) на 20.12.2023 на Tickets.ua, прямий рейс з виїздом з автовокзалу о 15:30. 20.12 за 3 години до виїзду менеджер повідомила, що автобус буде із запізненням на 2.5-3 години, тобто. + - О 18:00.Ну,ок..так буває. Автобус приїхав раніше (водій зателефонував заздалегідь і повідомив про приїзд). При посадці стало відомо, що автобус їде не зовсім за... Читати відгук Перевiзник АНДАНАС-ТРАНС Купила квитки Львів-Жиліна (Словаччина) на 20.12.2023 на Tickets.ua, прямий рейс з виїздом з автовокзалу о 15:30. 20.12 за 3 години до виїзду менеджер повідомила, що автобус буде із запізненням на 2.5-3 години, тобто. + - О 18:00.Ну,ок..так буває. Автобус приїхав раніше (водій зателефонував заздалегідь і повідомив про приїзд). При посадці стало відомо, що автобус їде не зовсім за тим маршрутом, який вказаний на сервісі і через Польський кордон! Про це ніхто не попереджав. Але т.к. вже не було можливості шукати інший транспорт і квитки оплачені – вирішили їхати. Нас їхало 4 людей, ближче до кордону підсіли ще 6 людей з інших автобусів. Люди запізнювалися до Кракова на літак. В автобусі туалет не працює, wi fi дуже слабкий сигнал. На кпп Краковець у черзі простояли понад 7 годин. Під час проходження контролю автобус заарештували, водія ми більше не бачили. Стажер водія абияк намагався чимось допомогти, намагався знайти для нас варіанти. Ледве вмовивши і польських митників (вони нам довго не віддавали паспорта) і водіїв автобуса, який прямував маршрутом до Катовіце (цей автобус теж без туалету), ми виїхали о 8 ранку 21.12 через Краків у Катовице. При цьому нам треба було доїхати до м. Жиліна (Словаччина). З моменту виникнення всіх питань у цій ситуації нікому з представників перевізника додзвонитися було неможливо - чи трубку не беруть або хамською відповідали і кидали трубку. Разом-поїздка з 7 годинної перетворилася на 28-годинну, квиток куплений за 3800 грн. і за фактом за цю суму ми проїхали маршрут Львів, Палацова площа залізничного вокзалу-Краковця (дуже лакшері проїзд вийшов!!!!!), від Краківця (тобто від польського кордону) поїздку до Катовіце оплачувала зi своеї кишені, як власне кажучи і всю поїздку, що залишилася, в м. Жиліна (Словаччина).Тобто за придбаний квиток Львів -Жиліна ( 3800 грн.) проїхали до кордону з Польщею (Краковець),потім за свої кошти до Катовіце (оплата суто водіеві 20 евро),Катовіце-Богумін і Богумін-Жиліна -десь ще 20 евро.І це все з маленькою дитиною 4 роки....і без їжі для неї. Скаргу писала у службу підтримки, надсилала квитки підтвердження...але тиша.....Все відписують що відповіді від перевізника немае, чекайте!!!
Добрий день! Нам дуже шкода, що у Вас була настільки важка поїздка. Чи могли б Ви повідомити нам номер Вашого бронювання, щоб ми мали змогу перевірити статус запиту до провайдера? Ми перевіримо всю необхідну інформацію та проінформуємо Вас. Показати 1 відповідь
25.11.2023 придбав квитки на літак на ticket ua, при замoвленні вводив усю необхідну інформацію в тому числі і дату повернення 21.12.2023. Коли усе було оформлене і оплачене прийшли квитки зі зворотньою датою 21.01.2024. Побачив це через 30 хвилин після замовлення і одразу повідомив службу підтримки. За зміну дати було запропоновано сплатити штраф у розмірі вартості квитків.Сенсу ніякого не було. Тому... Читати відгук 25.11.2023 придбав квитки на літак на ticket ua, при замoвленні вводив усю необхідну інформацію в тому числі і дату повернення 21.12.2023. Коли усе було оформлене і оплачене прийшли квитки зі зворотньою датою 21.01.2024. Побачив це через 30 хвилин після замовлення і одразу повідомив службу підтримки. За зміну дати було запропоновано сплатити штраф у розмірі вартості квитків.Сенсу ніякого не було. Тому спробував оформити повернення. Отримав наступну відповідь: Tickets.ua: Добровільне повернення квитка за замовленням №———- неможливе. Таким чином попав на вартість квитків. Не розумію на якому етапі але відчуття що десь порушені мої права. Буду звертатися за захистом, а сервіс ticket ua категорично не рекомендую!
Доброго дня! Чи могли б Ви уточнити номер Вашого бронювання, щоб ми детально перевірили інформацію і надавали Вам коректну відповідь? Показати 1 відповідь
Перший раз забронювали та оплатили квиток, через 3 години попросили доплату у розмірі 1200 грн. У звязку із збільшенням розміру ціни, бронь за нашим бажанням було анульовано, кошти повернуті тогож дня. Повторне замовлення та проплата здійснено сьогодні до 11 години, проте, станом на 16:12, квиток не оформлено. На звернення отримую лише вічливі відповіді, очікувати....
Билет приобретенный у вас на сайте не содержит полезной информации! В частности номер рейса - набор букв и цифр, которые работники аэропорта даже не понимают! Номер электронного билета 2759340301997, номер рейса указан A1-3196, на самом деле H4 401. Всё прояснилось только во время регистрации! До этого двенадцать часов ожидания и нервов, потому как не понятно улетишь или нет!
Добрий день! Ваш квиток був виписаний на бланку авіакомпанії APG Airlines за договором угоди про сумісну комерційну експлуатацію авіарейсу з компанією HiSky, яка фактично виконує переліт. В такому випадку в маршрутній квитанції вказується номер рейсу авіакомпанії, на бланку якої виписаний квиток, та співробітники аеропорту повинні знати цю інформацію. Нам дуже прикро, що у Вас сталось непорозуміння зі співробітниками авіакомпанії. У випадку майбутніх непорозумінь, Ви можете звернутись у нашу службу підтримки, яка працює цілодобово.
Розклад руху автобуса не відповідає написаному на сайті.В результаті дві години запізнення.Мало того ,у цифровому вигляді отримано лише ваучер,який потрібно обміняти у касі на білет.Для того,щоб обміняти на білет,ваучер треба пред‘явити на папері))Це Чернівці.Автобус Белз-Наполі
Доброго дня, Галино! Ми інформуємо клієнтів про затримку в розкладі руху рейсу, якщо про це завчасно повідомив нас провайдер чи перевізник. За Вашим замовленням ми, на жаль, не знайшли такого сповіщення.
Щодо типу квитка (електронний чи ваучер, який потрібно обміняти в касі) - ми інформуємо клієнтів ще до оплати замовлення, на сторінці з варіантами рейсів. З лівої сторони на сайті навпроти рейсу, який Вас цікавить, є інформація про те, чи квиток електронний, чи підлягає обміну в касі. Ви можете завчасно ознайомитись з типом квитка і прийняти рішення, який саме тип Вам потрібний.
Якщо Вас цікавить можливість компенсації за очікування автобуса, просимо Вас звернутись на електронну адресу [email protected] Ми направимо запит провайдеру і про результат його розгляду проінформуємо Вас за електронною адресою покупця.
Кілька разів спробувала вибрати квиток на літак за привабливою ціною з багажем, але після вводу даних пасажира, відповідь- на рейсі немає вільних місць, і таких спроб було декілька, на різні дати, і з запропонованого списку рейсів пропадав цей рейс, але хвилин через п"ять знову з'являвся, це обман!
Переваги:
Не знайшла
Недоліки:
Обманюють користувачів наявністю дешевих авіа білетів і цим самим забирають час! При невдалому бронюванні не зберігаються введені дані пасажира, треба знову все вводити, даже якщо ти бронюєш з лічного кабінету
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас залишились настільки негативні враження від досвіду користування нашими послугами.
Хотіли б звернути Вашу увагу на те, що така ситуація можлива у випадку повторного пошуку квитків через браузер. Тобто, Ви вже раніше переглядали квитки і їх вартість, історія пошуку не очищена - у зв'язку з цим Вам може відображатись таке сповіщення. Рекомендуємо Вам очистити історію браузера і здійснити повторний пошук. Або ж, скористатись іншим браузером чи іншим пристроєм для пошуку квитків.
Також, для того, щоб система пропонувала Вам обрати збережені Вами дані пасажирів - вони мають бути, повторимось, збережені в особистому кабінеті. І на момент бронювання квитків потрібно бути авторизованим у розділі "Мій квиток". Сподіваємось, наша відповідь була корисною для Вас.
Отзыв о поездке рейсом 620 1130 СЛУПСЬК - ЧЕРКАСИ выполняемом ТРВ Магрен 6.09.23. по маршруту Варшава( станция Заходня)-Киев. 1. Не советую никогда пользоваться перевозчиком ТОВ Магрен. Автобус был старый и дребезжащий, сидения детские, расстояния между сидениями маленькие. Без предупреждения в средине пути пассажиров пересадили в другой автобус. Первый автобус был старый и дребезжащий , а второй еще хуже... Читати відгук Отзыв о поездке рейсом 620 1130 СЛУПСЬК - ЧЕРКАСИ выполняемом ТРВ Магрен 6.09.23. по маршруту Варшава( станция Заходня)-Киев. 1. Не советую никогда пользоваться перевозчиком ТОВ Магрен. Автобус был старый и дребезжащий, сидения детские, расстояния между сидениями маленькие. Без предупреждения в средине пути пассажиров пересадили в другой автобус. Первый автобус был старый и дребезжащий , а второй еще хуже первого. Видимо скупают списанные 30 летней давности автобусы и пускают их в рейс за границу , обманывая людей. Туалеты в автобусах присутствовали, но их никто не собирался открывать. 2. В билетах было указано время выезда 5.09 в 23.40 , прибытие 6.09 в 14.30. На деле автобус приедет около 20.00( мы сейчас еще в пути). Компания Tickets.ua обещает пассажирам нереальное время прибытия для того чтобы быстрей продавались билеты. 3. В первой половине поездки водители автобуса без стеснения громко разговаривали между собой на разные темы беспрестанно матюкаясь. Неприятно было при этом присутствовать и слышать это половину пути. На остановках водители постоянно курили на подножке переднего входа, дым шел в салон, люди были недовольны. Сидели в автобусе, как в курилке. 4. Тон обращения водителей к пассажиров был недопустимым. Звучало это приблизительно так: Слухайте усі мене! Зараз усі стали і вийшли з автобуса! Всі почули мене?! Чтобы понять как невежливо они разговаривали с людьми, наверное, надо только услышать это. Жаль, что я не могла узнать их фамилии. Это были водители первой половины нашего маршрута. 5. Никому не советую этого перевозчика ТОВ Магрен. А компании Tickets.ya не советую портить свою репутацию, продавая билеты на рейсы таких недобросовестных перевозчиков, которые не заботиться о комфорте поездки для людей, которые едут издалека и не первые сутки. Кстати стоимость одного билета 1300 грн - не самая дешевея по сравнению с другими предложениями. Это была худшая поездка из 8 моих поездок во время войны.
Добрий день, Ірино! Уточніть, будь ласка, номер Вашого бронювання, щоб у нас була змога звернутись до провайдера та зафіксувати скаргу на цього перевізника.
Ви економите на співробітниках? Я сплачую зв'язок з вами щоб уточнити інформацію після сплати за послуги. Не ви мені передзвонюєте, як це має відбуватися, а я. Чому немає безкоштовної лінії? А якщо лінія платна то навіщо автовідповідач на 5 хвилин??? Якщо консультація платна так візьміть достатньо співробітників. Чесно це неповага до клієнтів. По-друге я 3 години вже чекаю на... Читати відгук Ви економите на співробітниках? Я сплачую зв'язок з вами щоб уточнити інформацію після сплати за послуги. Не ви мені передзвонюєте, як це має відбуватися, а я. Чому немає безкоштовної лінії? А якщо лінія платна то навіщо автовідповідач на 5 хвилин??? Якщо консультація платна так візьміть достатньо співробітників. Чесно це неповага до клієнтів. По-друге я 3 години вже чекаю на рахунок на доплату за багаж. Мені ще раз подзвонити і послухати за свої гроші автовідповідач і ще раз попросити рахунок?
Забронювала 2 білети Львів -Одеса ,оплатила,але білети на емейл не прийшли.Є скріншоти що оплачено.Чи можна показати ці скріншоти водію?Чи треба тільки білети?
Доброго дня! Для посадки необхідно надати водієві електронний квиток. В цьому випадку, можливо, була допущена помилка в електронній пошті при створенні замовлення. Рекомендуємо Вам зв'язатись з нами в з нами в інстаграмі https://www.instagram.com/tickets.ua/ фейсбуці https://www.facebook.com/tickets.ua або через телеграм чат-бот https://t.me/TicketsSupportBot Ми знайдемо Ваш квиток у системі та відправимо його на коректну електронну пошту.
Купував квитки сім'ї на літак. При реєстрації на стійці з них зняли додаткову плату за це, стільки ж як коштує сам квиток, але цього можна було б уникнути якби я сам заходив на сайт перевізника і читав всю інформацію про реєстрацію, або як би я літав щомісяця і тоді знав би як це влаштовано. Тобто тікетс.юа навіщо потрібен? Взяти комісію... Читати відгук Купував квитки сім'ї на літак. При реєстрації на стійці з них зняли додаткову плату за це, стільки ж як коштує сам квиток, але цього можна було б уникнути якби я сам заходив на сайт перевізника і читав всю інформацію про реєстрацію, або як би я літав щомісяця і тоді знав би як це влаштовано. Тобто тікетс.юа навіщо потрібен? Взяти комісію за купівлю квитка а підтримки від них ніякої, хоч якось би повідомили, попередили.
Купував квитки на 2 автобуса: назвемо х А та Б, що належать різним перевізникам. Автобус А переніс рейс на певну кількість годин. Таким чином приїхавши на цьому автобус я не встигав на автобус Б. Перенос рейсу стався так, що вже не було чим добратись до місця відправлення автобусу Б. Довелося скасовувати обидва бронювання квитків. Звернувся в службу підтримки Tickets.ua щоб... Читати відгук Купував квитки на 2 автобуса: назвемо х А та Б, що належать різним перевізникам. Автобус А переніс рейс на певну кількість годин. Таким чином приїхавши на цьому автобус я не встигав на автобус Б. Перенос рейсу стався так, що вже не було чим добратись до місця відправлення автобусу Б. Довелося скасовувати обидва бронювання квитків.
Звернувся в службу підтримки Tickets.ua щоб скасувати 2 замовлення квитків. Скасували, але кошти повернули лише за квиток на автобус А. Мотив відмови повернення коштів на автобус Б приблизно такий: перевізник Б відмовився повертати кошти посереднику Tickets.ua, так як перевізник виконав всі умови та не винен, що пасажир не встигає на їх автобус.
Постраждав я як пасажир, заплативши кошти та не отримавши послугу. Не знаю як в договорах прописана відповідальність між Tickets.ua, як посередником, та між перевізниками. Але це не повинно мене цікавити. Я купував квитки на сервіс Tickets.ua, між приходом рейсу А та рейсу Б було більше 3 години. Сервіс не повернув мені кошти.
Замовляв квитки на Тикетс юа, на рейс Київ -Варшава без пересадок,але виявилось що пересадка є аж в Умані ,і до умані був геть старий автобус ,лишні 5-6 годин в дорозі,і написано що виїзд 11:15,з Києва виїхали аж в 13:30 ,ще й не коректне спілкування з пассажирами . Перевізник Тернвояж
Хотела бы вам описать наш незабываем ОПЫТ! Мы выехали с вашими водителями с Киева, 05.01.23 в 09:00 . Был водитель по имени Тарас , который был адекватным и нормальным человеком . С Ним ехал напарник, который оставил нас на заправке в Польше , не проверив есть ли пассажиры на месте , просто уехал . Его имя мы не знаем, напарник... Читати відгук Хотела бы вам описать наш незабываем ОПЫТ! Мы выехали с вашими водителями с Киева, 05.01.23 в 09:00 . Был водитель по имени Тарас , который был адекватным и нормальным человеком . С Ним ехал напарник, который оставил нас на заправке в Польше , не проверив есть ли пассажиры на месте , просто уехал . Его имя мы не знаем, напарник Тараса, дату мы вам написали .Мы нашли номер, ели дозвонились, он начал орать на нас, материть , что мы были в туалете .Недопустимое поведение , так себя не ведёт неадекватный водитель.Мы его вообще первый раз увидели за рулем после того как проехали все границы. В то время как , вернуться этого водителя заставили лишь наши угрозы о том , что его развернет полиция , так как мы сообщили полиции о том что нас забыл рейсовый автобус и его номера... в телефонную трубку мы слышали как один водитель говорил: « да, разворачиваемся сейчас за вами»( Тарас) , в то время как на фоне были возражения с обвинениями в наш адрес от другого. Он подьехал, что мы слышим: маты, оскорбления, мол мы в этом виноваты. Скажите мне пожалуйста, стоит ли вообще от вас ездить? Это ваша компания! Все мы люди , ну уехал, извиниться МОЖНО А не крыть матами. Будем благодарны за решения этого вопроса, если вы упустите это можно будет позвонить вам на горячую линию и поговорить лично ! Для связи обставляю свой мобильный номер телефона +380 (93) 182 50 43 Анастасия
Доброго дня, Анастасіє! Ми передали Ваш номер телефону нашим операторам. Найближчим часом вони зв'яжуться з Вами для уточнення всіх деталей. Також просимо надати номер бронювання, щоб ми мали змогу зв'язатися з провайдером.
Я брон бронировала онлайн , стоимост 19 евро, Но при посадке у меня небыло евро ,были доллары и в долларах оказывается 25 хотя курс доллара выше чем у евро . Как выяснилось это было только начало !!!! Телефон зарядить негде !!! Wi-Fi это отдельный разговор! Есть замызганый лист с кьюар кодом названием сети и паролем ))) но сети ... Читати відгук Я брон бронировала онлайн , стоимост 19 евро, Но при посадке у меня небыло евро ,были доллары и в долларах оказывается 25 хотя курс доллара выше чем у евро . Как выяснилось это было только начало !!!! Телефон зарядить негде !!! Wi-Fi это отдельный разговор! Есть замызганый лист с кьюар кодом названием сети и паролем ))) но сети нет !!! Кондиционер как и wi-fi есть но неработает душно , жарко .Подножка сломана , грязно . Надеюсь руководство обратит на это всё внимание и исправит . Очень жду обратной связи от вашей фирмы
Переваги:
Бронь онлайн .
Недоліки:
Я брон бронировали онлайн , стоимост 19 евро, Но при посадке у меня небыло евро ,были доллары и в долларах оказывается 25 хотя курс доллара выше чем у евро . Как выяснилось это было только начало !!!! Телефон зарядить негде !!! Wi-Fi это отдельный разговор! Есть замызганый лист с...
Здравствуйте, Алла! Будем благодарны, если Вы сможете уточнить номер Вашего бронирования. Так у нас будет возможность более детально разобраться с ситуацией, которая сложилась. Показати 1 відповідь
Вчера вечером, 28.10 оплатила билет Варшава-Париж бронирование заказ №JRDIJ9GW. Деньги списаны сразу.Утром читаю, что заказ аннулирован.Денег нет.Купить новый билет не могу, не хватает средств.Билеты заканчиваются на нужные мне даты.КАК МНЕ КУПИТЬ НОВЫЙ БИЛЕТ????Когда будут деньги на карте?
Здравствуйте! Мы проверили информацию по Вашему заказу. К сожалению, наши специалисты не смогли выписать данный билет и внесли полную стоимость заказа в журнал возвратов. Мы уже передали Ваш заказ в финансовый отдел для ускорения возврата. Со своей стороны сделаем всё возможное, чтобы возврат был осуществлён в кратчайшие сроки. Ожидайте, пожалуйста, поступление средств!
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.
Автобус не приїхав- питання повернення коштів невідоме
Замовлення №CFZDSGPBHX, рейс №302 Яремче – Івано-Франківськ, дата поїздки — 21.07.2025, час відправлення — 11:10.
Ми прибули на автостанцію завчасно о 10:05, однак автобус не приїхав. Жодного повідомлення про скасування чи затримку не було, зв’язок із перевізником був відсутній.
Ми чекали дві години під палючим сонцем при температурі +23°C, після чого... Читати відгук На жаль, маємо вкрай негативний досвід користування сервісом Tickets.ua.
Замовлення №CFZDSGPBHX, рейс №302 Яремче – Івано-Франківськ, дата поїздки — 21.07.2025, час відправлення — 11:10.
Ми прибули на автостанцію завчасно о 10:05, однак автобус не приїхав. Жодного повідомлення про скасування чи затримку не було, зв’язок із перевізником був відсутній.
Ми чекали дві години під палючим сонцем при температурі +23°C, після чого були змушені самостійно шукати альтернативу.
Найбільше розчарувало те, що сервіс не забезпечує жодного захисту клієнта в подібних ситуаціях. Відсутня оперативна інформація, жодної підтримки або реального механізму контролю за діями перевізника. Складається враження, що після покупки квитка клієнт залишається сам на сам із проблемами.
Це не лише про повернення коштів. Це — про довіру до сервісу, яка після такого випадку опинилася під великим питанням.
Дякуємо, що поділилися своєю ситуацією. Нам щиро прикро, що Ваш досвід із замовленням квитків був негативним.
Ми розуміємо Ваше розчарування та хочемо запевнити, що протягом усього часу обробки Вашого звернення ми активно комунікували з постачальником послуги, спираючись на надану Вами інформацію.
Сьогодні нам вдалося отримати офіційну відповідь від перевізника, і на її основі була погоджена компенсація. Повна вартість квитків уже повернута на банківський рахунок покупця, з якого здійснювалась оплата. Зазвичай банки зараховують кошти протягом 1–3 робочих днів.
Якщо за цей час кошти не будуть зараховані — будь ласка, повідомте нас, і ми надамо офіційне підтвердження транзакції.
Ми щиро шкодуємо, що Ваш досвід вийшов таким. Дякуємо, що дали нам шанс відстояти Вашу справу.
Деталі вашого замовлення
Дякуємо за звернення.
Повідомляємо, що повернення коштів за Ваше бронювання було здійснено 3 липня. Зазвичай кошти надходять на банківський рахунок покупця протягом 1–3 робочих банківських днів.
Якщо після закінчення цього строку Ви не побачите кошти на своєму рахунку, будь ласка, зверніться до нас. Ми надамо Вам офіційне підтвердження повернення, яке можна використати для уточнення статусу транзакції у Вашому банку.
Вибачте за незручності. Дякуємо за розуміння.
Де гроші!!!
Дякуємо за Ваш відгук.
Щоб ми могли терміново перевірити статус Вашого повернення та надати чітку відповідь, будь ласка, уточніть номер бронювання або електронну адресу, яку Ви вказували під час оформлення замовлення.
Ваше звернення для нас важливе, і ми зробимо усе можливе, щоб якомога швидше вирішити ситуацію.
Повернення вартості квитки
Нам дуже прикро, що у Вас склалось таке враження від обслуговування, і щиро просимо вибачення за незручності. Щоб ми могли перевірити статус повернення коштів і надати Вам точну відповідь, будь ласка, уточніть номер Вашого бронювання або електронну адресу, яку Ви вказували при оформленні замовлення.
Ми розуміємо, наскільки це важливо, і зробимо усе можливе, щоб якнайшвидше вирішити Ваше питання. Дякуємо за Ваше терпіння та розуміння.
Повернення вартості квитка
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація. Щоб ми могли перевірити інформацію та надати Вам відповідь, просимо уточнити номер Вашого бронювання або електронну адресу, яку Ви вказували під час оформлення квитка.
Одразу після ідентифікації замовлення ми перевіримо статус повернення та зв’яжемося з Вами.
Очікуємо на Ваші дані та ще раз перепрошуємо за незручності.
Нечесна компанія
Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро дізнаватися, що у Вас склалося негативне враження від користування нашим сервісом. Ми розуміємо, наскільки важливо мати точні документи для бухгалтерської звітності, особливо під час відряджень.
Хочемо Вас проінформувати, що сьогодні на електронну адресу покупця були надіслані офіційні квитанції про оплату, завірені печаткою. У квитанціях вказані коректні суми, які повністю відповідають сумам, списаним із Вашого банківського рахунку.
Будь ласка, перевірте свою електронну пошту. Якщо документи Вам надійшли й питання вирішене — будемо вдячні за підтвердження. Якщо ж Вам ще потрібна допомога з цього або іншого питання, ми із задоволенням Вам допоможемо.
Щиро дякуємо за зворотний зв’язок. Ми цінуємо кожного нашого клієнта. Показати 1 відповідь
Тікетс юа вкрав дорогоцінний час і залишив без квитків і без відпустки
Шкода, що одразу не прочитала відгуки. Час втрачено, квитків альтернативних немає( Поки тікетс юа думав, квитки розпродані(
Відпустка буде вдома(((
Приносимо щирі вибачення за незручності, спричинені ситуацією.
На жаль, до моменту оформлення квитка, дійсно, авіакомпанія може змінювати вартість тарифу.
Будь ласка, повідомте нам номер Вашого бронювання, щоб ми детально перевірили всю інформацію та надали Вам відповідь.
Як знайти білет?
Будь ласка, надайте нам Ваш номер бронювання, щоб ми детально розібрались у цій ситуації та надали Вам коректну відповідь.
Ми обов'язково з'ясуємо всі деталі та зв'яжемось з Вами для вирішення цього питання.
Ви також можете зв'язатись з нами в інстаграмі https://www.instagram.com/tickets.ua/ або фейсбуці https://www.facebook.com/tickets.ua та ми допоможемо Вам знайти квиток.
Не вказано кількість пересадок
Будь ласка, повідомте нам номер Вашого замовлення, щоб ми перевірили інформацію у системі та направили запит до провайдера для роз'яснення цієї ситуації.
ВЕРНИТЕ ДЕНЬГИ
Ми вже відправили запит до провайдера для роз'яснення цієї ситуації та запросили повне повернення коштів за замовлення №3HV5LDYTE4.
Як тільки ми отримаємо відповідь, ми проінформуємо Вас листом на електронну пошту.
Повернення коштів
Повернення коштів на Вашу карту було проведено 15.07.2024 й наразі все залежить від термінів роботи платіжної системи банку. Як правило, зарахування коштів на карту покупця відбувається від 1 до 5 робочих банківських днів.
Рекомендую очікувати надходження на Ваш рахунок найближчим часом.
Якщо протягом цього періоду кошти не надійдуть на Ваш рахунок, будь ласка, зверніться до нас повторно та ми надамо Вам підтвердження повернення, з яким Ви зможете звернутись у банк.
Вщяли гроші за квиток, який було одразу скасовано. Коли повернуть - невідомо.
Будь ласка, уточніть номер Вашого бронювання, щоб ми перевірили інформацію, чому саме квиток було анульовано та статус повернення коштів за це замовлення.
Нет актуальной информации
Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення, щоб ми направили скаргу на перевізника до провайдера, оскільки ця інформація повинна зазначатись у системі.
Ми обов'язково перевіримо всю інформацію та надамо Вам відповідь.
В очікуванні білета
Згідно з інформацією в системі Ви вже зв'язались з нами в фейсбуці вчора та наші спеціалісти надіслали квиток на актуальну електронну пошту.
Уточніть, будь ласка, Вам надійшов цей квиток та чи вдалось скористатись цим квитком?
Сервис ужасный.
Повідомте нам, будь ласка, номер Вашого бронювання, щоб у нас була змога перевірити статус Вашого повернення.
Львів-Жиліна 20.12 Анданас-Транс ЮА
Нам дуже шкода, що у Вас була настільки важка поїздка. Чи могли б Ви повідомити нам номер Вашого бронювання, щоб ми мали змогу перевірити статус запиту до провайдера? Ми перевіримо всю необхідну інформацію та проінформуємо Вас. Показати 1 відповідь
Змінена дата
Чи могли б Ви уточнити номер Вашого бронювання, щоб ми детально перевірили інформацію і надавали Вам коректну відповідь? Показати 1 відповідь
Очень долгая обработка заявок!
Повторне замовлення та проплата здійснено сьогодні до 11 години, проте, станом на 16:12, квиток не оформлено. На звернення отримую лише вічливі відповіді, очікувати....
Чи могли б Ви уточнити номер Вашого бронювання, щоб ми мали змогу детально перевірити інформацію та надали Вам коректну відповідь.
Ви також завжди можете зв'язатися з нами в інстаграмі https://www.instagram.com/tickets.ua/ фейсбуці https://www.facebook.com/tickets.ua або в телеграм чат-боті https://t.me/TicketsSupportBot
Данные в электронном билете не соответствуют действительности
Ваш квиток був виписаний на бланку авіакомпанії APG Airlines за договором угоди про сумісну комерційну експлуатацію авіарейсу з компанією HiSky, яка фактично виконує переліт.
В такому випадку в маршрутній квитанції вказується номер рейсу авіакомпанії, на бланку якої виписаний квиток, та співробітники аеропорту повинні знати цю інформацію.
Нам дуже прикро, що у Вас сталось непорозуміння зі співробітниками авіакомпанії.
У випадку майбутніх непорозумінь, Ви можете звернутись у нашу службу підтримки, яка працює цілодобово.
Поїздкою не задоволена
Ми інформуємо клієнтів про затримку в розкладі руху рейсу, якщо про це завчасно повідомив нас провайдер чи перевізник.
За Вашим замовленням ми, на жаль, не знайшли такого сповіщення.
Щодо типу квитка (електронний чи ваучер, який потрібно обміняти в касі) - ми інформуємо клієнтів ще до оплати замовлення, на сторінці з варіантами рейсів. З лівої сторони на сайті навпроти рейсу, який Вас цікавить, є інформація про те, чи квиток електронний, чи підлягає обміну в касі.
Ви можете завчасно ознайомитись з типом квитка і прийняти рішення, який саме тип Вам потрібний.
Якщо Вас цікавить можливість компенсації за очікування автобуса, просимо Вас звернутись на електронну адресу [email protected]
Ми направимо запит провайдеру і про результат його розгляду проінформуємо Вас за електронною адресою покупця.
Наявність дешевих квитків тільки для реклами
Нам шкода, що у Вас залишились настільки негативні враження від досвіду користування нашими послугами.
Хотіли б звернути Вашу увагу на те, що така ситуація можлива у випадку повторного пошуку квитків через браузер. Тобто, Ви вже раніше переглядали квитки і їх вартість, історія пошуку не очищена - у зв'язку з цим Вам може відображатись таке сповіщення.
Рекомендуємо Вам очистити історію браузера і здійснити повторний пошук. Або ж, скористатись іншим браузером чи іншим пристроєм для пошуку квитків.
Також, для того, щоб система пропонувала Вам обрати збережені Вами дані пасажирів - вони мають бути, повторимось, збережені в особистому кабінеті. І на момент бронювання квитків потрібно бути авторизованим у розділі "Мій квиток".
Сподіваємось, наша відповідь була корисною для Вас.
Перевозчик Тов Магрен
1. Не советую никогда пользоваться перевозчиком ТОВ Магрен. Автобус был старый и дребезжащий, сидения детские, расстояния между сидениями маленькие. Без предупреждения в средине пути пассажиров пересадили в другой автобус. Первый автобус был старый и дребезжащий , а второй еще хуже... Читати відгук Отзыв о поездке рейсом 620 1130 СЛУПСЬК - ЧЕРКАСИ выполняемом ТРВ Магрен 6.09.23. по маршруту Варшава( станция Заходня)-Киев.
1. Не советую никогда пользоваться перевозчиком ТОВ Магрен. Автобус был старый и дребезжащий, сидения детские, расстояния между сидениями маленькие. Без предупреждения в средине пути пассажиров пересадили в другой автобус. Первый автобус был старый и дребезжащий , а второй еще хуже первого. Видимо скупают списанные 30 летней давности автобусы и пускают их в рейс за границу , обманывая людей. Туалеты в автобусах присутствовали, но их никто не собирался открывать.
2. В билетах было указано время выезда 5.09 в 23.40 , прибытие 6.09 в 14.30. На деле автобус приедет около 20.00( мы сейчас еще в пути). Компания Tickets.ua обещает пассажирам нереальное время прибытия для того чтобы быстрей продавались билеты.
3. В первой половине поездки водители автобуса без стеснения громко разговаривали между собой на разные темы беспрестанно матюкаясь. Неприятно было при этом присутствовать и слышать это половину пути. На остановках водители постоянно курили на подножке переднего входа, дым шел в салон, люди были недовольны. Сидели в автобусе, как в курилке.
4. Тон обращения водителей к пассажиров был недопустимым. Звучало это приблизительно так: Слухайте усі мене! Зараз усі стали і вийшли з автобуса! Всі почули мене?! Чтобы понять как невежливо они разговаривали с людьми, наверное, надо только услышать это. Жаль, что я не могла узнать их фамилии. Это были водители первой половины нашего маршрута.
5. Никому не советую этого перевозчика ТОВ Магрен. А компании Tickets.ya не советую портить свою репутацию, продавая билеты на рейсы таких недобросовестных перевозчиков, которые не заботиться о комфорте поездки для людей, которые едут издалека и не первые сутки.
Кстати стоимость одного билета 1300 грн - не самая дешевея по сравнению с другими предложениями.
Это была худшая поездка из 8 моих поездок во время войны.
Уточніть, будь ласка, номер Вашого бронювання, щоб у нас була змога звернутись до провайдера та зафіксувати скаргу на цього перевізника.
Чекаю на рахунок довго і навіщо автовідповідач на платному зв'язку????
По-друге я 3 години вже чекаю на... Читати відгук Ви економите на співробітниках? Я сплачую зв'язок з вами щоб уточнити інформацію після сплати за послуги. Не ви мені передзвонюєте, як це має відбуватися, а я. Чому немає безкоштовної лінії? А якщо лінія платна то навіщо автовідповідач на 5 хвилин??? Якщо консультація платна так візьміть достатньо співробітників. Чесно це неповага до клієнтів.
По-друге я 3 години вже чекаю на рахунок на доплату за багаж. Мені ще раз подзвонити і послухати за свої гроші автовідповідач і ще раз попросити рахунок?
Уточніть, будь ласка, номер Вашого бронювання, щоб ми мали змогу допомогти вирішити питання.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Ви завжди можете зв'язатися з нами через безплатні канали зв'язку:
- в інстаграмі https://www.instagram.com/tickets.ua/
- у фейсбуці https://www.facebook.com/tickets.ua
- через телеграм чат-бот https://t.me/TicketsSupportBot
Оплата пройшла а білетів немає
Для посадки необхідно надати водієві електронний квиток. В цьому випадку, можливо, була допущена помилка в електронній пошті при створенні замовлення.
Рекомендуємо Вам зв'язатись з нами в з нами в інстаграмі https://www.instagram.com/tickets.ua/ фейсбуці https://www.facebook.com/tickets.ua або через телеграм чат-бот https://t.me/TicketsSupportBot
Ми знайдемо Ваш квиток у системі та відправимо його на коректну електронну пошту.
Непотрібний посередник між перевізником і пасажиром
Чи могли б Ви уточнити номер бронювання, щоб ми мали змогу перевірити інформацію і надали Вам коректну відповідь.
Сервіс може не повернути кошти за куплений квиток при відміні рейсу
Звернувся в службу підтримки Tickets.ua щоб... Читати відгук Купував квитки на 2 автобуса: назвемо х А та Б, що належать різним перевізникам. Автобус А переніс рейс на певну кількість годин. Таким чином приїхавши на цьому автобус я не встигав на автобус Б. Перенос рейсу стався так, що вже не було чим добратись до місця відправлення автобусу Б. Довелося скасовувати обидва бронювання квитків.
Звернувся в службу підтримки Tickets.ua щоб скасувати 2 замовлення квитків. Скасували, але кошти повернули лише за квиток на автобус А. Мотив відмови повернення коштів на автобус Б приблизно такий: перевізник Б відмовився повертати кошти посереднику Tickets.ua, так як перевізник виконав всі умови та не винен, що пасажир не встигає на їх автобус.
Постраждав я як пасажир, заплативши кошти та не отримавши послугу. Не знаю як в договорах прописана відповідальність між Tickets.ua, як посередником, та між перевізниками. Але це не повинно мене цікавити. Я купував квитки на сервіс Tickets.ua, між приходом рейсу А та рейсу Б було більше 3 години. Сервіс не повернув мені кошти.
Уточніть, будь ласка, Ваші номери бронювання, щоб ми мали змогу перевірити інформацію та надали коректну відповідь.
Поганий сервіс
Перевізник Тернвояж
Надайте, будь ласка, номер бронювання, щоб у нас була можливість детально ознайомитись з Вашим питанням.
Незабываемые 30 часов
ОПЫТ!
Мы выехали с вашими водителями с
Киева, 05.01.23 в 09:00 .
Был водитель по имени Тарас , который был адекватным и нормальным человеком . С Ним ехал напарник, который оставил нас на заправке в
Польше , не проверив есть ли пассажиры на месте , просто уехал . Его имя мы не знаем, напарник... Читати відгук Хотела бы вам описать наш незабываем
ОПЫТ!
Мы выехали с вашими водителями с
Киева, 05.01.23 в 09:00 .
Был водитель по имени Тарас , который был адекватным и нормальным человеком . С Ним ехал напарник, который оставил нас на заправке в
Польше , не проверив есть ли пассажиры на месте , просто уехал . Его имя мы не знаем, напарник Тараса, дату мы вам написали .Мы нашли номер, ели дозвонились, он начал орать на нас, материть , что мы были в туалете .Недопустимое поведение , так себя не ведёт неадекватный водитель.Мы его вообще первый раз увидели за рулем после того как проехали все границы.
В то время как , вернуться этого водителя заставили лишь наши угрозы о том , что его развернет полиция , так как мы сообщили полиции о том что нас забыл рейсовый автобус и его номера... в телефонную трубку мы слышали как один водитель говорил: « да, разворачиваемся сейчас за вами»( Тарас) , в то время как на фоне были возражения с обвинениями в наш адрес от другого.
Он подьехал, что мы слышим: маты, оскорбления, мол мы в этом виноваты.
Скажите мне пожалуйста, стоит ли вообще от вас ездить? Это ваша компания!
Все мы люди , ну уехал, извиниться
МОЖНО
А не крыть матами.
Будем благодарны за решения этого вопроса, если вы упустите это можно будет позвонить вам на горячую линию и поговорить лично !
Для связи обставляю свой мобильный номер телефона +380 (93) 182 50 43
Анастасия
Ми передали Ваш номер телефону нашим операторам. Найближчим часом вони зв'яжуться з Вами для уточнення всіх деталей. Також просимо надати номер бронювання, щоб ми мали змогу зв'язатися з провайдером.
Ужас на колесах
Будем благодарны, если Вы сможете уточнить номер Вашего бронирования. Так у нас будет возможность более детально разобраться с ситуацией, которая сложилась. Показати 1 відповідь
Халатность, некомпетентность, развод?
Мы проверили информацию по Вашему заказу. К сожалению, наши специалисты не смогли выписать данный билет и внесли полную стоимость заказа в журнал возвратов.
Мы уже передали Ваш заказ в финансовый отдел для ускорения возврата. Со своей стороны сделаем всё возможное, чтобы возврат был осуществлён в кратчайшие сроки.
Ожидайте, пожалуйста, поступление средств!