Tickets.ua

Опубліковано 4 березня, 2014 год
1.6
2 072 відгука / 114 598 переглядів
Tickets.ua
Tickets.ua - допомога в оптимальному виборі всіх складових подорожі, сервіс надає можливість вибирати з максимальної кількості провайдерів, забезпечує прозоре порівняння цін і піклується про підтримку користувачів на кожному етапі подорожі.

Платформа Ticket.ua не повертає кошти

Софія Софія п'ятниця, 12 вересня
Автобус Київ-Харків не приїхав, я телефонувала перевізнику — вони відповідали, що «автобус стоїть» або «ще не доїхав». Але основна проблема була з платформою Ticket.ua, через яку я купила квиток.
Я подавала кілька запитів і претензій на повернення коштів, але платформа постійно тягне час, «розбирається», обіцяє, що зателефонує, але дні йдуть і нічого не змінюється. Гроші не повернули, відповідей чітких немає.
Читати відгук
Автобус Київ-Харків не приїхав, я телефонувала перевізнику — вони відповідали, що «автобус стоїть» або «ще не доїхав». Але основна проблема була з платформою Ticket.ua, через яку я купила квиток.
Я подавала кілька запитів і претензій на повернення коштів, але платформа постійно тягне час, «розбирається», обіцяє, що зателефонує, але дні йдуть і нічого не змінюється. Гроші не повернули, відповідей чітких немає.
Попереджаю інших користувачів: будьте готові до того, що у разі проблем вам доведеться самостійно скаржитися та розбиратись, від них нульова реакція, а тільки «запити» у мене вже третій висить, а рішень немає.
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua п'ятниця, 12 вересня
Шановна Софіє,

Дякуємо за Ваш відгук і перепрошуємо за неприємну ситуацію, з якою Ви зіткнулися. Нам дуже важливо розібратись у Вашому випадку та надати Вам повноцінну відповідь.

Для того, щоб ми могли ідентифікувати Вашу покупку в нашій системі та перевірити всі деталі, просимо Вас уточнити номер бронювання або повідомити електронну адресу, з якої здійснювалась покупка. Це допоможе нам оперативно розглянути Ваш запит та надати рішення.

Ми щиро перепрошуємо за завдані незручності та вдячні Вам за терпіння.

Жахливіше я ще не літав

Гость Гость четвер, 4 вересня
Придбали квитки, також замовили авто чек ін, мало того, що за 8 годин до рейсу, мені не були надіслані посадочні талони, якби я не звонив їм на гарячу лінію, має чуйку що вони б нічого не зробили, та ще й попробуй туди дозвонитися, в них на все відговорка пишіть в телеграм бот, а цей бот взагалі не працює!! Якщо хтось... Читати відгук Придбали квитки, також замовили авто чек ін, мало того, що за 8 годин до рейсу, мені не були надіслані посадочні талони, якби я не звонив їм на гарячу лінію, має чуйку що вони б нічого не зробили, та ще й попробуй туди дозвонитися, в них на все відговорка пишіть в телеграм бот, а цей бот взагалі не працює!! Якщо хтось думає що це все, настав час виліту, прийшли до аєропорта, на цей раз вони зробили авто чек ін, але коли я підійшов щоб мені пробили талона, то виявляється вони мені скинули дуже «якісний» знімок і жіночка тупо не могла зчитати його пристроєм. По ітогу пішов печатати іх на стойку реєстрації. Одним словом найгірший сервіс квітків в Україні!! Максимально не рекомендую!
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua четвер, 4 вересня
Шановний Клієнте,

Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що у Вас виникли труднощі з послугою автоматичного чек-іну та отриманням посадкових талонів. Ми обов’язково проведемо внутрішню перевірку, щоб з’ясувати всі обставини.

Щоб ми могли детальніше розглянути Ваш випадок і надати конкретну відповідь, просимо Вас уточнити номер бронювання або електронну адресу, вказану при оформленні квитків. Це допоможе нам швидше ідентифікувати замовлення.

Щиро перепрошуємо за незручності та дякуємо за Ваше розуміння.

Діденко А.В.

Гость Гость середа, 3 вересня
Купив квиток на автобус від перевізника Діденко А.В. на сайті tickets.ua.На вказаному місці посадка не відбулася.Оператор перевізника після мого дзвінка назвала інше місце посадки,а коли і там не було автобуса,то відповіла, що я пізно звернувся і це вже мої проблеми.
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua середа, 3 вересня
Шановний Клієнте,

Дякуємо за Ваш відгук та надану інформацію. Нам щиро шкода, що у Вас виникли труднощі з посадкою на рейс. Ми обов’язково проведемо перевірку ситуації спільно з перевізником, щоб з’ясувати всі деталі.

Для ідентифікації Вашого замовлення просимо уточнити номер бронювання або електронну адресу, вказану під час купівлі квитка. Це дозволить нам оперативніше розглянути Ваше звернення та надати відповідь.

Просимо вибачення за незручності та дякуємо за Ваше розуміння.

Перевозчик LIKEBUS скотское отношение к пассажирам

Виктор Виктор 1 вересня, 2025 год
31.08.25 возвращался домою в Украину через аэропорт Кишинев. Билеты покупались через приложение bus.tikets.ua непосредственно после регистрации в стране вылета перед посадкой в самолёт на 22-40 31.08.25. В этот день, много вечерних рейсов прилетели с опозданием. Еще в аэропорту отправления, я через telegram уведомил оператора перевозчика о возможном опоздании. Также попросил дать телефон водителя для связи. Мне было отказано и... Читати відгук 31.08.25 возвращался домою в Украину через аэропорт Кишинев. Билеты покупались через приложение bus.tikets.ua непосредственно после регистрации в стране вылета перед посадкой в самолёт на 22-40 31.08.25. В этот день, много вечерних рейсов прилетели с опозданием. Еще в аэропорту отправления, я через telegram уведомил оператора перевозчика о возможном опоздании. Также попросил дать телефон водителя для связи. Мне было отказано и предложено другой автобус в 3 часа ночи. Сдать билеты невозможно, опция бронирования билетов тоже не работает. Внятных ответов я не получил. Сервис bus.tikets.ua организован только для выгоды перевозчиков. Любой форс мажор в проигрыше только пассажир.
В итоге нервы, испорченное настроение , весь в «мыле» с чемоданами бегом на остановку автобусов. Кто летел через кишинев тот знает, что автобусы не заезжают до аэропорта. Метров 700 по разбитому тротуару еще то удовольствие. Опоздал на 15 минут. Нашего likebus уже нет, уехал. А оператор мне пишет что по трекеру автобус на остановке. Что характерно, другие перевозчики, зная что много рейсов задерживаются , стояли и ждали людей, тем более на границе все стоят 1-2 часа. Это показывает как likebus относится к пассажирам. Сто раз подумайте стоит ли пользоваться услугами перевозчика likebus.
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 1 вересня, 2025 год
Добрий день, Вікторе!

Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією та залишилися незадоволені поїздкою. Ми розуміємо Ваші емоції та обов’язково передамо цю інформацію перевізнику для детального розгляду.

Будь ласка, уточніть Ваш номер бронювання або електронну адресу, вказану при купівлі квитка.
Це дозволить нам ідентифікувати Ваше замовлення та надати більш предметну відповідь.

Подібні відгуки дуже важливі для нас, оскільки вони допомагають переглядати умови співпраці з перевізниками. Ми зацікавлені у наданні виключно позитивного досвіду поїздок для наших клієнтів і докладаємо всіх зусиль, аби подібні випадки не повторювалися.

Щиро перепрошуємо за завдані незручності.

Продают незнают что

Гость Гость 1 вересня, 2025 год
Купил билеты с яремчи до днепра написано было прямой рейс свободное место витоге простоял вполусогнутом состоянии 100км сдвумя пересадками водители ещё пркалывались говорят без лоха и жизнь плоха вы в Украине живете
Недоліки:
  1. ------
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 1 вересня, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже прикро, що поїздка виявилася для Вас настільки незручною та не відповідала очікуванням. Ми обов’язково перевіримо ситуацію з перевізником.

Для того, щоб ми могли провести детальну перевірку і вирішити питання компенсації, просимо Вас уточнити номер бронювання або електронну адресу, вказану при купівлі квитків.
Це допоможе нам швидко ідентифікувати Ваше замовлення та надати відповідь по суті.

Відмінили автобус і не сповістили , поверніть гроші

Оксана Оксана 29 серпня, 2025 год
Покупала квиток у tickets.ua заздалегідь,планувалась пересадка у Вінниці на заправці WOG. Чекали з 23:30 (час відправлення у квитку 23:50) до 2:00 ночі ,змерзли (ми не розраховували на такий час очікування ),а автобус не приїхав взагалі. Підходили до кожного автобуса та питали у водіїв , кожен як чув за БІ-Автотранс плювались і казали, що на щастя не БІ-Автотранс,Коштували два квитки 1400... Читати відгук Покупала квиток у tickets.ua заздалегідь,планувалась пересадка у Вінниці на заправці WOG. Чекали з 23:30 (час відправлення у квитку 23:50) до 2:00 ночі ,змерзли (ми не розраховували на такий час очікування ),а автобус не приїхав взагалі. Підходили до кожного автобуса та питали у водіїв , кожен як чув за БІ-Автотранс плювались і казали, що на щастя не БІ-Автотранс,Коштували два квитки 1400 грн, не мало для невикористаної поїздки , довелось щось шукати вночі і кудись дістатись з тієї станції .
Поверніть гроші ,не ганьбиться.
Переваги:
  1. -
Недоліки:
  1. Автобус не приїхав
  2. Заміну не надали
  3. Гроші не вертають
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 1 вересня, 2025 год
Добрий день, Оксано!

Дякуємо за Ваш відгук і вибачаємося за ситуацію, яка склалася. Нам щиро шкода, що рейс не відбувся і Ви зазнали таких незручностей.

Для проведення перевірки та повернення коштів нам необхідно ідентифікувати Ваше бронювання. Будь ласка, уточніть номер бронювання або електронну адресу, вказану під час оформлення квитків.
Після отримання цих даних ми зможемо швидко опрацювати Ваш запит і повернути кошти за невикористану поїздку.

Ще раз перепрошуємо за доставлені незручності й дякуємо за Ваше розуміння.

Якість обслуговування погана

Олена Олена 25 серпня, 2025 год
Купили квиток на 24.08 з Одеси до Харкова , рейс о 19:30, номер автобуса 4343. Оплату треба було провести одразу при замовлені. У білеті не вказані місця, вільна розсадка, що призвело до того що сім'ї повинні були випрошувати пасажирів помінятися місцями. Водій не ввічливий, зупинки не оголошував, люди повинні були вночі орієнтуватися де їм виходити. Про те що буде пересадка... Читати відгук Купили квиток на 24.08 з Одеси до Харкова , рейс о 19:30, номер автобуса 4343. Оплату треба було провести одразу при замовлені. У білеті не вказані місця, вільна розсадка, що призвело до того що сім'ї повинні були випрошувати пасажирів помінятися місцями. Водій не ввічливий, зупинки не оголошував, люди повинні були вночі орієнтуватися де їм виходити. Про те що буде пересадка у Дніпрі на інший автобус також ніхто не повідомив. Пересіли до автобуса у Дніпрі, ситуація ще гірша: підставки під ноги не працюють, сидіння не фіксуються при найменшому опорі опускаються, приходиться сидіти напруживши спину щоб не завалитися на сусідів позаду. Сподіваюсь що до Харкова якось доїдемо, але перевізників з цього сайту не рекомендую.
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 25 серпня, 2025 год
Шановна Олено,

Дякуємо Вам за детальний відгук. Нам щиро прикро, що під час поїздки виникли такі неприємні ситуації, пов’язані з якістю обслуговування перевізника. Ми розуміємо Ваше невдоволення та обов’язково передамо Ваші зауваження перевізнику для розгляду.

Щоб ми могли знайти Ваше замовлення в системі та більш детально перевірити обставини поїздки, просимо Вас уточнити номер бронювання або електронну адресу, яку Ви використовували під час купівлі квитка. Це допоможе нам швидше опрацювати Ваше звернення.

Просимо вибачення за незручності та дякуємо за Ваш зворотний зв’язок – він дозволяє нам покращувати якість сервісу.

Гарні слова

Іван Іван 22 серпня, 2025 год
Після публічного зверненя у відгуках на цьому сайті, кошти за квиток повернуто.
Щиро дякую tickets.ua
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 25 серпня, 2025 год
Добрий день, Іване!
Дякуємо Вам за відгук і за те, що поділилися своїм досвідом. Ми раді, що питання з поверненням коштів було успішно вирішене.

Ми цінуємо Ваше терпіння та довіру й завжди прагнемо зробити сервіс зручнішим та надійнішим. Будемо раді допомогти Вам з майбутніми подорожами!

Немає гарних слів

Іван Іван 20 серпня, 2025 год
Купив 14.08.2025 року квиток на автобус Харків-Київ у Tickets.ua. Перевізник відмінив рейс. Звернувся у Tickets.ua про повернення коштів через особистий кабінет у Tickets.support. Отримав відповідь, що повернення немождиво бо перевізник не повідомив Tickets.ua. Компанія начебто надіслала запит.
Більше ніякої відповідід від Tickets.ua. Гроші більше 1000 грн не повернуто. Це Європа? Так має бути? Що робити з такими людьми?
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 25 серпня, 2025 год
Шановний Іване!
Дякуємо Вам за зворотний зв’язок. Нам щиро шкода, що у Вас виникла така ситуація з поїздкою Харків–Київ та що повернення коштів затримується.

Хочемо пояснити: процедура повернення коштів можлива лише після підтвердження скасування рейсу від перевізника.

Щоб ми могли швидше знайти та перевірити інформацію за Вашим замовленням, будь ласка, уточніть номер бронювання або електронну адресу, яку Ви використовували під час купівлі квитка. Це допоможе нам прискорити розгляд питання.

Жахливо. Шахраї

Марія Марія 19 серпня, 2025 год
Не задоволена сервісом обслуговування ! Водій автобуса запевнив що через годину заЇде на місце зустрічі яке погоджувалось при купівлі білетів. Яз маленькою дитиною пробула на вулиці цілу ніч так і не дочекавшись автобуса!! після години очікування телефон водія був вимкнений ! На звязок зі мною не виходять , кошти за білети не повернені
Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Жах
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 19 серпня, 2025 год
Добрий день, Маріє!

Нам дуже шкода, що у Вас склалася така неприємна ситуація. Щоб ми могли оперативно розібратися та допомогти Вам із поверненням коштів, будь ласка, уточніть номер Вашого бронювання або електронну адресу, використану при покупці квитків.

Ми цінуємо Ваш відгук і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.

tickets.ua is a piece of shit

Гость Гость 14 серпня, 2025 год
Самый ущербный сервис по поиску билетов, последние 3 покупки билетов через данный сайт были оплачены успешно, висели на рассмотрении около 12 часов и дальше приходило сообщение об отклонении платежа с возвращением средств. В результате ожидания цена билетов выростала на 100-200 евро. По итогу 3 покупок потеряно около 500 евро из-за данного сервиса. Не рекомендую даже открывать их сайт.
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 14 серпня, 2025 год
Шановний Клієнте,

Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже шкода, що у Вас виникли труднощі під час користування нашим сервісом.

Для того, щоб ми могли детально розібратися у Вашому випадку та надати точну допомогу, будь ласка, уточніть номер бронювання або електронну адресу покупця, за якою здійснювались покупки.

Після отримання цієї інформації ми зможемо перевірити Ваші транзакції та надати роз’яснення або допомогу у вирішенні ситуації.

Дякуємо за розуміння і чекаємо на Вашу відповідь.

Бережіть свої кошти

Гость Гость 13 серпня, 2025 год
Такий собі сервіс.... Кошти знімають швидко, квитки оформляють швидко, але не будь-які зміни, то сервіс висне, то оператори зайняті, то оплата пройшла, кошти зняті, а змін немаєє, оплачуєш на місці повторно, коштів не вертають, навіть якщо є додаткова послуга - гарантія повернення коштів, за яку ти заплатив.
Дорога в один кінець. Тому будьте максимально уважні при оформленні замовлення,... Читати відгук
Такий собі сервіс.... Кошти знімають швидко, квитки оформляють швидко, але не будь-які зміни, то сервіс висне, то оператори зайняті, то оплата пройшла, кошти зняті, а змін немаєє, оплачуєш на місці повторно, коштів не вертають, навіть якщо є додаткова послуга - гарантія повернення коштів, за яку ти заплатив.
Дорога в один кінець. Тому будьте максимально уважні при оформленні замовлення, або будь готові втратити тут свої гроші....
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 13 серпня, 2025 год
Добрий день!

Ми хотіли б детальніше перевірити Вашу ситуацію та надати рішення. Будь ласка, уточніть номер Вашого бронювання або електронну адресу, вказану при покупці квитка, щоб ми могли ідентифікувати замовлення та розібратися в питанні.

Жахливе відношення до пасижирів

Анастасія Анастасія 12 серпня, 2025 год
Їхала з Кишеніва до Кривого Озера. Водій - ХАМ, мабуть на мене в житті ще ніхто так не кричав як він. Напрямок - Кишинів-Суми(номер автобуса 80-70).
В квитку було зазначений час відправки 17:10, поки чекала багаж,в 16:45 набрав водій і просто почав дертися як навіжений,яка я безвідповідальна і т.д, де я лажу і все в такому роді. А мені затримали... Читати відгук
Їхала з Кишеніва до Кривого Озера. Водій - ХАМ, мабуть на мене в житті ще ніхто так не кричав як він. Напрямок - Кишинів-Суми(номер автобуса 80-70).
В квитку було зазначений час відправки 17:10, поки чекала багаж,в 16:45 набрав водій і просто почав дертися як навіжений,яка я безвідповідальна і т.д, де я лажу і все в такому роді. А мені затримали рейс на пів години,(але ж я все одно не запізнилась)я йому це пояснюю - він каже - мені все одно. І це все при тому що в мене на руках дитина з страшним отруєнням. Я його просто благала що б він почекав(оплата квитків була за день),а йому було все одно,він продовжував горлати . З горем по полам ми дібрались до автобуса,коли заходили він просто відвернувся з недовольним обличчям. По дорозі ще не раз чула як він так само спілкувався з іншими пасажираами. І дитина моя просто раз на нього глянула - і той йому- Чьо зириш?
Проведіть бесіду зі своїми водіями,як правильно треба спілкуватись з людьми,які платять немалі кошти за дорогу.
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 12 серпня, 2025 год
Добрий день, Анастасіє!

Нам дуже шкода чути про Ваш неприємний досвід під час поїздки. Для того, щоб ми могли детально розібратися у ситуації, просимо Вас уточнити номер бронювання або електронну адресу, вказану при оформленні квитка.

Ми цінуємо Ваш відгук і зробимо все можливе, щоб подібні ситуації не повторювалися.

Брешуть.ге надають відповідної послуги

Юлия Л Юлия Л 11 серпня, 2025 год
В мене одне обурення.водії набрали пасажирів по всьому проході.10чоловік.вийти щ автобуса то був квест.Я їхала з інвалідом попросила місце відповідне це було 55-56.мені обіцяли що буде туалет ,але водії заробляють кошти та перевозять там стільці.весь автобус був обурений.в мене є фото докази цього жаху.Обовьязково передам їх в пресу та соціальні мережі.коли я звернулася до водія і запитала про техніку безпеки... Читати відгук В мене одне обурення.водії набрали пасажирів по всьому проході.10чоловік.вийти щ автобуса то був квест.Я їхала з інвалідом попросила місце відповідне це було 55-56.мені обіцяли що буде туалет ,але водії заробляють кошти та перевозять там стільці.весь автобус був обурений.в мене є фото докази цього жаху.Обовьязково передам їх в пресу та соціальні мережі.коли я звернулася до водія і запитала про техніку безпеки мені сказали Пані чому ви нервуєте.На кордоні висадили людей які були в проходах на інший автобус і потім забрали.Я після такої поїздки досі не можу відійти.Це жах.Передам фото в відповідні органи і буду вимагати компенсацію Tickets.ua - Брешуть.ге надають відповідної послуги Tickets.ua - Брешуть.ге надають відповідної послуги
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 12 серпня, 2025 год
Добрий день, Юліє!

Нам щиро прикро, що Ваша поїздка відбулася за таких обставин. Щоб ми могли перевірити деталі та передати інформацію перевізнику для офіційного розгляду, просимо Вас повідомити номер бронювання або електронну адресу, використану під час купівлі квитків.

Ми прагнемо ретельно розібратися у Вашій ситуації та докласти максимум зусиль, аби подібні випадки не повторювалися.

Брешуть.ге надають відповідної послуги

Юлия Л Юлия Л 11 серпня, 2025 год
В мене одне обурення.водії набрали пасажирів по всьому проході.10чоловік.вийти щ автобуса то був квест.Я їхала з інвалідом попросила місце відповідне це було 55-56.мені обіцяли що буде туалет ,але водії заробляють кошти та перевозять там стільці.весь автобус був обурений.в мене є фото докази цього жаху.Обовьязково передам їх в пресу та соціальні мережі.коли я звернулася до водія і запитала про техніку безпеки... Читати відгук В мене одне обурення.водії набрали пасажирів по всьому проході.10чоловік.вийти щ автобуса то був квест.Я їхала з інвалідом попросила місце відповідне це було 55-56.мені обіцяли що буде туалет ,але водії заробляють кошти та перевозять там стільці.весь автобус був обурений.в мене є фото докази цього жаху.Обовьязково передам їх в пресу та соціальні мережі.коли я звернулася до водія і запитала про техніку безпеки мені сказали Пані чому ви нервуєте.На кордоні висадили людей які були в проходах на інший автобус і потім забрали.Я після такої поїздки досі не можу відійти.Це жах.Передам фото в відповідні органи і буду вимагати компенсацію
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 12 серпня, 2025 год
Дякуємо, Юліє, за Ваш відгук.

Нам дуже шкода, що Ваша поїздка пройшла в таких умовах. Щоб ми могли перевірити ситуацію та передати інформацію перевізнику для офіційного розгляду, будь ласка, уточніть номер Вашого бронювання або електронну адресу, яку Ви використовували при купівлі квитків.

Ми хочемо детально розібратися у Вашому випадку та зробити все можливе, щоб подібні ситуації не повторювалися.

МОШЕННИКИ UA

Гость Гость 9 серпня, 2025 год
Ужасная TICKETS UA Позор…… В билете была допущена ошибка, одной буквы в имени не хватало, сделала запрос, на изменение. Выслали счет, в стоимость половину билета, я оплатила, и следом, приходит еще один счет, тоже стоимостью в пол билета . И никто не предупреждал о том, что это не окончательная сумма. Добиться ответа через колл центр , невозможно! Работники отвечают одно... Читати відгук Ужасная TICKETS UA Позор…… В билете была допущена ошибка, одной буквы в имени не хватало, сделала запрос, на изменение. Выслали счет, в стоимость половину билета, я оплатила, и следом, приходит еще один счет, тоже стоимостью в пол билета . И никто не предупреждал о том, что это не окончательная сумма. Добиться ответа через колл центр , невозможно! Работники отвечают одно и тоже, что не могут ответить на вопрос (
Ужаснаяяя TICKETS UA
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 11 серпня, 2025 год
Добрий день!

Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро прикро, що у Вас склалося таке враження про нашу роботу. Ми хочемо детально перевірити ситуацію та надати пояснення щодо виставлених рахунків і змін у квитку.

Будь ласка, уточніть номер Вашого бронювання або електронну адресу, на яку оформлювався квиток, щоб ми могли ідентифікувати замовлення та надати Вам повну відповідь.

Жахливий сервіс

Гость Гость 5 серпня, 2025 год
Надзвичайно розчарована.
Замовила квиток, але система підтягнула не той рейс. Підтримка нічим не допомогла — сказали просто скасувати замовлення.
Після скасування повідомили, що повернення коштів триватиме від 5 до 10 робочих днів. Але мені квиток потрібен зараз, а не через пів місяця.
В результаті — ні квитка, ні грошей. І жодної реальної допомоги.
Більше ніколи не скористаюсь і не рекомендую.
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 6 серпня, 2025 год
Добрий день!

Для того, щоб перевірити деталі саме вашого випадку та переконатися, що повернення оброблено коректно, будь ласка, надайте номер Вашого бронювання або електронну адресу, вказану при оформленні замовлення. Це допоможе нам швидше і точніше Вам допомогти.

Ми справді шкодуємо, що Ваш досвід виявився неприємним, і будемо вдячні за можливість виправити ситуацію.

tickets.ua - жахливий сервіс. Продають послуги які не виконують

Марина Марина 5 серпня, 2025 год
Бронь - P05YXPB5
Придбала квитки на літак з послугою «Гнучкий квиток» яка коштувала 3328,64 грн. - не малі кошти.
На сайті tickets.ua при продажу квитків опис послуги -
Гнучкий квиток
Зміна дати або часу перельоту
До 24 годин до вильоту
Без сервісного збору за зміну квитка
Будьте готові до несподіванок – отримайте можливість перенести вашу... Читати відгук
Бронь - P05YXPB5
Придбала квитки на літак з послугою «Гнучкий квиток» яка коштувала 3328,64 грн. - не малі кошти.
На сайті tickets.ua при продажу квитків опис послуги -
Гнучкий квиток
Зміна дати або часу перельоту
До 24 годин до вильоту
Без сервісного збору за зміну квитка
Будьте готові до несподіванок – отримайте можливість перенести вашу подорож на інший час, сплативши лише за різницю тарифів. Жодних сервісних зборів чи прихованих комісій!
* Редагуйте дату/час вильоту одного рейсу або всіх рейсів у замовленні.
* Змінюйте вашу подорож протягом 365 днів від попередньої дати вильоту.
* Ми перенесемо ваш переліт, якщо до вильоту залишилось більше 24 годин.
* Гнучкий квиток можна вибрати лише під час бронювання квитків, для всіх пасажирів у замовленні. При добровільному поверненні вартість послуги не повертається. Детальніше: - посилання на опис

АЛЕ!!!
В мене змінились обставини - ми захворіли і я спокійно подаю заявку на сайті на зміну дати перельоту при цьому перевіряю наявність квитків в вільному продажу, знаходжу рейс, вказую нову дату та час вильоту та надсилаю запит. Відповідь tickets.ua - пропонують повністю сплатити нові квитки за повну суму, але ще вищу ніж вкказана була на сайті в вільному продажу. Я починаю чат з tickets.ua, але відповідь одна - "Хочу повідомити, що колеги додатково перевірили запит на зміни. І сума доплати по тарифу була виставлена коректно. Також Ви можете закрити даний запит і створити новий обравши іншу дату, для перевірки вартості змін." і потім ще відповідь "Хочемо повідомити, що загальна сума включає скасування вашого первинного бронювання згідно з правилами тарифу. Через що перебронювання це фактично покупка нового квитка".


Гроші за послугу компанія стягнула, але надати послугу не може і не має на те змоги. Витрачені нерви, здоров'я та сили. Я створювала не одне звернення, але марно, кошти за не виконання послуги вони навіть не повертають .
З'ясувала що tickets.ua і не має такої можливості змінювати дати для таких рейсів, але не малі кошти вони беруть за таку послугу.

Буду намагатись провести всі можливі заходи з'ясовуючи всі обставини можливості отримувати дохід за не діючи послуги, треба з'ясовувати які податки сплачує компанія отримуючи дохід від недійсної послуги (за повітря).

Дуже прикро, що скористалась послугами tickets.ua.
Переваги:
  1. відсутні
Недоліки:
  1. Продають послуги які не виконують. Шахрайство.
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 6 серпня, 2025 год
Добрий день, Марино!

Дякуємо за Ваш відгук і вибачаємося за розчарування, яке спричинила ситуація з бронюванням P05YXPB5.

Ми щиро шкодуємо, що сервіс не виправдав Ваших очікувань. Дозвольте пояснити детальніше, як працює послуга «Гнучкий квиток» та чому доплата за зміну рейсу все ж була необхідна.

Послуга "Гнучкий квиток", яку Ви обрали, передбачає можливість:

* змінити дату або час рейсу без стягнення сервісного збору з боку Tickets.ua,
* здійснити зміну не пізніше ніж за 24 години до вильоту,
* перенести рейс протягом 365 днів від початкової дати,
* оплачувати лише різницю між тарифами авіакомпаній, якщо вона є.

Проте важливо розуміти, що сама різниця у тарифах встановлюється авіакомпанією, і в деяких випадках (особливо при високому попиті або обмеженій кількості місць) новий тариф може бути значно вищим. У такому разі послуга "Гнучкий квиток" виконує свою функцію — Ви не оплачуєте сервісні збори за зміну, але сплачуєте лише ту частину, яку диктує перевізник.

Ми перевірили Ваше звернення: Ваш запит на зміну дати був опрацьований, і Вам була надана інформація про можливу доплату, розраховану відповідно до поточних тарифів перевізника. Ми також надали можливість обрати іншу дату для перерахунку, щоб знайти вигідніший варіант.

На жаль, ми не маємо технічної змоги впливати на ціноутворення авіакомпаній або скасувати різницю в тарифах, встановлену перевізником.

Щодо повернення вартості послуги — згідно з умовами, з якими Ви погодилися при оформленні замовлення, послуга "Гнучкий квиток" є невідшкодовуваною у разі добровільного скасування чи зміни бронювання.

---

Резюме:
– Послуга була активована згідно з правилами.
– Вона дозволила зміну без сервісного збору з нашого боку.
– Доплата виникла виключно через підвищення тарифу авіакомпанії на обраний Вами новий рейс.
– Жодних прихованих комісій від Tickets.ua не було додано.

---

Нам щиро прикро, що ситуація викликала у Вас стільки емоцій. Ми вдячні за Ваш фідбек — саме завдяки таким відгукам ми можемо вдосконалювати наш сервіс.

Якщо Ви бажаєте, ми будемо раді ще раз переглянути можливі варіанти зміни рейсу, якщо оберете іншу дату — зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки, вказавши зручний для Вас варіант, і ми повторно перевіримо доступність квитків.

Перевозчик, не соответствует своим условиям

Кристина Кузема Кристина Кузема 4 серпня, 2025 год
Жалоба
от Куземы Кристины,
дата рождения: 24.08.2007
номер билета: 11266762
дата поездки: 21.07.2025
маршрут: Варшава – Кременчуг
перевозчик: Vasilkivtransavto/Agat
Уважаемые представители перевозчика и агентства продаж,
Настоящим выражаю свое возмущение качеством предоставленной услуги по перевозке по маршруту Варшава – Кременчуг, рейс от 21 июля 2025 года, билету №11266762.
По прибытии в назначенное место отправления — автовокзал "Warszawa Zachodnia", платформа 9 —... Читати відгук
Жалоба
от Куземы Кристины,
дата рождения: 24.08.2007
номер билета: 11266762
дата поездки: 21.07.2025
маршрут: Варшава – Кременчуг
перевозчик: Vasilkivtransavto/Agat

Уважаемые представители перевозчика и агентства продаж,

Настоящим выражаю свое возмущение качеством предоставленной услуги по перевозке по маршруту Варшава – Кременчуг, рейс от 21 июля 2025 года, билету №11266762.

По прибытии в назначенное место отправления — автовокзал "Warszawa Zachodnia", платформа 9 — в указанное время (не менее чем за 30 минут до отправления), мною не был обнаружен ни автобус, ни представители перевозчика. Я неоднократно пыталась связаться по всем указанным в билете телефонам, в том числе с перевозчиком и службой поддержки, но ни один из номеров не ответил. В результате я не смогла осуществить поездку и понесла финансовые и моральные убытки.

Считаю, что перевозчик и агент по продаже билета не выполнили свои обязательства по оказанию услуги. Я добросовестно выполнила все условия, указанные в билете, и не опоздала на посадку. Согласно правилам, в случае невозможности найти автобус, я имела право ожидать хотя бы элементарную связь со стороны компании, но не получила ее.

На основании изложенного, требую:

1. Возврата полной стоимости билета в размере 2500 UAH.


2. Извинений от имени перевозчика.


3. Принятия мер по улучшению информирования пассажиров и обеспечению связи с представителями компании в критических ситуациях.



В случае игнорирования моего обращения, оставляю за собой право обратиться в контролирующие органы, а также публично предать огласке данный инцидент.

Прошу рассмотреть жалобу в кратчайшие сроки и предоставить письменный ответ по указанному каналу связи.

С уважением,
Кузема Кристина
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 7 серпня, 2025 год
Добрий день!
Хочемо повідомити, що повне повернення вартості квитка було здійснено сьогодні, 7 серпня. Зазвичай кошти надходять на рахунок покупця протягом 1–3 робочих банківських днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не отримаєте кошти, будь ласка, зв’яжіться з нами — ми надамо офіційне підтвердження повернення, яке можна буде використати для звернення у Ваш банк щодо уточнення статусу транзакції.

Ще раз приносимо вибачення за завдані Вам незручності. Ми цінуємо Ваш зворотний зв’язок і вже передали цю ситуацію відповідальному перевізнику для подальшого аналізу та поліпшення комунікації з пасажирами.

Ми щиро сподіваємось, що ситуація з поверненням буде вирішена якнайшвидше, і будемо вдячні, якщо Ви зможете оновити свою оцінку нашої роботи, враховуючи, що ми виконали повернення у повному обсязі.

Не рекомендую купувати на цьому сайті!

Тетяна Тетяна 2 серпня, 2025 год
Не рекомендую цей сайт, оскільки при купівлі квитка нав'язують ще різні непотрібні послуги за які беруть кошти, типу гарантія повернення коштів, швидке повернення коштів та ще купа різних, а без них оформити замовлення не пускає. При поверненні квитка - кошти за ці послуги не повертають. Зв'язатись з живим оператором не можливо для вияснення питань і непорозумінь.
При замовленні квитка... Читати відгук
Не рекомендую цей сайт, оскільки при купівлі квитка нав'язують ще різні непотрібні послуги за які беруть кошти, типу гарантія повернення коштів, швидке повернення коштів та ще купа різних, а без них оформити замовлення не пускає. При поверненні квитка - кошти за ці послуги не повертають. Зв'язатись з живим оператором не можливо для вияснення питань і непорозумінь.
При замовленні квитка на цьому сайті будьте дуже пильними!!!
Tickets.ua Відповідь представника Tickets.ua 3 серпня, 2025 год
Добрий день, Тетяно!

Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження від користування сервісом.

Щоб ми могли перевірити Вашу ситуацію більш детально та надати індивідуальну відповідь, будь ласка, уточніть номер Вашого бронювання або електронну адресу, з якої було здійснено покупку.

Ми завжди відкриті до діалогу й готові допомогти.
Продаж квитків онлайн
​FIRST Concert Agency (FCA)
​FIRST Concert Agency (FCA)

Рейтинг: 5
1 відгук
kiev.internet-bilet.ua
kiev.internet-bilet.ua

Рейтинг: 1
5 відгуків
kharkiv.internet-bilet.ua
kharkiv.internet-bilet.ua

Рейтинг: 1
1 відгук
​Italiarail
​Italiarail

Рейтинг: 5
2 відгука